לדברי אמריט ויווקאננד, סגן נשיא לעסקי כלי רכב ברנסאס אלקטרוניקה אמריקה, כי פלטפורמת הרכב האוטונומי של החברה שונה ממתחרותיה בכך שהיא פלטפורמה פתוחה, ומילת המפתח היא 'פתוחה'."
חברת רנסאס אלקטרוניקה היפנית הכריזה לפני כשבוע על השקתRenesas Autonomy , פלטפורמה למערכות סיוע לנהג (ADAS) ולמכוניות אוטונומיות.
אף על פי שהחברה לא חשפה את כל אבני הבניין של הפלטפורמה, הדגיש אמריט ויווקאננד, סגן נשיא לעסקי כלי רכב ברנסאס אלקטרוניקה אמריקה, כי פלטפורמת הרכב האוטונומי של החברה שונה ממתחרותיה בכך שהיא פלטפורמה פתוחה, ומילת המפתח היא 'פתוחה' ".
"אף חברה לא מחזיקה את כל הטכנולוגיות המרכזיות – מחיישנים ועד לעיבוד הנתונים המגיעים מחיישנים ותוכנה – הדרושים כדי לייצר מכוניות אוטונומיות" הסביר. כמו כן הפלטפורמה תעזור ליצרני OEM לא להיות "נעולים" על מודולי ADAS / נהיגה אוטונומית, הוסיף.
"על-ידי בניית תשתית פיתוח לפלטפורמה, אנו מקווים להקל על הלקוחות שלנו לחבר את האלגוריתמים, הספריות וה- RTOS הקנייניים שלהם – לפלטפורמה של Renesas Autonomy ", אמר ויווקאננד.
המוצר הראשון שפורסם תחת פלטפורמת Renesas Autonomy , של רנסאס הוא מערכת זיהוי תמונות על גבי שבב (SoC), הנקראת R-Car V3M. רנסאס תיארה את חזון ה- SoC בעל הביצועים הגבוהים כ"מומלץ בעיקר לשימוש ביישומי מצלמה חכמים, כמו גם מערכות לתצפית היקפית או אפילו ללידרים (מכ"ם לייזר).
לדברי ויווקאננד, R-Car V3M הוא הראשון מסוגו להשיג רמת בטיחות תפקודית בדרגת ASIL C כ-SoC עצמאי ואילו באמצעות קישורו עם יחידת עיבוד בדיקה נוספת, אנחנו יכולים להשיג ASIL D"
מייק דמלר, אנליסט בכיר בקבוצת "לינלי", סבור כי אם לשפוט לפי מה שחשפה החברה עד כה, ה- R-CAR V3M החדש "נועד באמת עבור ADAS, לא נהיגה אוטונומית". במילים אחרות, "כדי להתחרות על נהיגה אוטונומית [נגד Mobileye או Nvidia ], רנסאס צריכה לבנות פלטפורמת מחשוב חזקה יותר ".
{loadposition content-related} |