פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

צ'יפורטל - פורטל של תעשית השבבים בישראל
חדשות מתעשיית השבבים בישראל

טויוטה בוחרת את NVIDIA, אינטל מרגישה לחץ

PDFגרסת הדפסהדואר אלקטרוני
nvidia_logo
 

אנווידיה גילתה בכנס טכנולוגיות המעבדים הגרפיים שלה שטויוטה תשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית לרכב Drive PX של אנווידיה כדי להפעיל מערכות נהיגה אוטונומית מתקדמות שמתוכננות להצגה בשוק.


מייק דמלר, אנליסט בכיר בקבוצת ליינלי, תיאר את המהלך של טויוטה במילים "פוטנציאלית משהו רציני".
בקרב שמתפתח בין פלטפורמת מחשוב הבינה המלאכותית לרכב של אנווידיה ובין פלטפורמה של אינטל- מובילאיי, נראה שאנווידיה צוברת עכשיו תנופה.


לדברי אגיל יוליוסן, מנהל המחקר, מערכות עזר מתקדמות לנהג ומערכות בידור/ מידע ב-IHS Automotive, טויוטה הפכה ליצרנית המכוניות הגדולה הרביעית שהתחייבה באופן פומבי ל-Drive PX של אנווידיה בשביל הרכב המאוד אוטומטי שלה. שלוש היצרניות האחרות הן אאודי, דיימלר וקבוצת פולקסווגן.


בנוסף ליצרניות האלה -- שכוללות את שתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם טויוטה ופולקסווגן, יוליוסן הוסיף שאנווידיה אספה קודם לכן יצרניות קטנות יותר ביניהן וולוו, טסלה ו-Nio (שנקראה קודם NextEV). היות שחברות גדולות כמו בוש -ZF אימצו אף הן את פלטפורמת החומרה של אנווידיה, יוליוסן מאמין שזה "כנראה יעזור לאנווידיה לצרף עוד יצרניות".


דמלר, שהשתתף בכנס של אנווידיה ביום רביעי, ציין גם ש-Argo.ai, קבוצת הנהיגה האוטונומית של פורד, הציגה מצגת על "למידה עמוקה בכלי הרכב האוטונומיים של Argo.ai".
חשוב כמובן לציין שתעשיית הרכב "עדיין בשלב מאוד מוקדם של פיתוח לגבי מכוניות שנוהגות את עצמן ברמה 4 ורמה 5", הזהיר דמלר. מוקדם מדי להכריז על הניצחון של פלטפורמה כלשהי. יוליוסן ציין: "סביר שיופיעו פלטפורמות אחרות של נהיגה אוטונומית". אבל בינתיים קשה להכחיש שאנווידיה תופסת תאוצה.


הסיפור של טויוטה


לפני שנה מנכ"ל מכון המחקר של טויוטה גיל פראט בא לכנס של אנווידיה לשאת נאום מרכזי, שבו הוא הדגיש מדוע סימולציה היא המפתח לנהיגה אוטונומית. על ידי שימוש בפלטפורמה של אנווידיה שמופעלת על ידי מעבדים גרפיים ופיתוח תוכניות סימולציה, פראט הסביר שחובה על החוקרים במכון המחקר של טויוטה להתמודד עם "מקרי פינות" שקורים לעיתים נדירות במהלך טריליוני קילומטרים של נהיגה בעולם האמיתי.
בלי סימולציות כדי לחזק את הלמידה מכמויות עצומות של נתונים מהעולם האמיתי, קילומטרים של נהיגה מצטברת לבדם לא יעזרו לתעשייה למצוא תשובות למקרי הקצה האלה, הסביר.

 

עוד בתחום תכנון אלקט

כתבות נוספות בתחום

‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
הביקוש לחומרי גלם לרכיבים פסיביים עולה
פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון תשדרג את רשת ה-CDMA הארצית לרשת 4G LTE, ותאפשר אספקת שירותי גלישה ניידים איכותיים, בקצב גבוה ובעלות משתלמת
קרא עוד
‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
NVIDIA עומדת לגייס בקרוב עשרות עובדים למרכז פיתוח שהקימה לאחרונה
כך אומר ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת NVIDIA שהגיע לארץ בין היתר כדי לחפש מקום למשרד קבע. החברה מתפתחת לתחום הבינה המלאכותית ולדברי...
קרא עוד



תגובות (0)Add Comment
כתוב תגובה
 
 
יותר קטן | יותר גדול
 

security image
העתק תווים מוצגים


busy

שדרת הלוגואים

  • 1-Synopsys_Logo_HQ
  • 2-Umclogo
  • 3-EMC
  • 1
  • 5-Gary
  • 6-SIA
  • 7-muadon-shovevim
  • 8-Logo_Chipex
  • 9-Chiportal_logo_HR
  • 10-TAPEOUT_Logo
 
www.Deezee.co.il בניית אתרים בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010


CHIPORTAL RSS FEEDS
כל החדשות
מאמרים ומחקרים
מוצרים חדשים והודעות לעיתונות