פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

צ'יפורטל - פורטל של תעשית השבבים בישראל
חדשות מתעשיית השבבים בישראל
LINH HONG
 לין הונג סמנכלית בכירה בחברת KILOPASS ומנהלת חטיבת ה-OTP בחברה

"בישראל יש פעילות נרחבת בתחום הרכב שמעניינת אותנו". כך אומרת בראיון לאתר CHIPORTAL לין הונג סמנכלית בכירה בחברת KILOPASS ומנהלת חטיבת ה-OTP בחברה בעת ביקורה בארץ. "נפגשתי עם סטרט-אפים חדשים, אני אוהבת את אווירת החדשנות כאן ותמיד שמחה לבקר, לחברה מעל 30 פרוייקטים בישראל."

"ל-KILOPASS פתרון יחודי מבוסס OTP ANTI FUSE שמאפשר גמישות ישומית והגנה על התוכן מפני העתקות ותקיפות סייבר. הוא מיועד בין היתר למערכות IOT. בתחום ה IOT יש מגמה של יצירת פלטפורמות גנריות ,אחידות, בדומה לשוק ה-PC בזמנו . כדי להוזיל עלויות, ולקצר זמני פיתוח, המפתחים לשוק ה IOT מתרכזים בפיתוח האפליקציה תוך שימוש בפתרונות מוכנים וסביבות פיתוח מוכרות. יצרני החומרה/הציפים מאותגרים לאפשר גמישות תכנונית עבור המפתחים. הם צריכים לאפשר בידול של המימוש ללקוחותיהם תוך שמירה של עלויות נמוכות.


"טכנולוגית OTP ANTI FUSE היא זיכרון לא נדיף בצפיפות גבוהה שמאפשרת ליישם את התוכנה על השבב עצמו
היא מאפשרת עדכוני תוכנה ,גם מרחוק, וצריבה של מפתחות הגנה מבלי שיש אפשרות ויזואלית להעתיק את התוכן."
"למפתחים בתחום הIOT חשוב לשמור BOM נמוך וצריכת זרם נמוכה, לכן אנו עדים למגמה של סנסורים חכמים שרוב הזמן נמצאים בהקשבה או כבויים ומתעוררים לאירוע מסויים או בזמנים קצובים, דוגמים סביבה, מעבדים ושולחים את המידע המזוקק הלאה לענן. ברגע שיש צורך בעיבוד אות על פלטפורמה גנרית, נדרשת גם תוכנה. שליחת מידע מצומצם חוסכת בזיכרון ובעליות שידור. העיבוד הכבד מתבצע על הענן או במערכת הקולטת."
"לרכיב IOT שמכיל OTP של KILOPASS יש אפשרות להכיל את התוכנה הזו ובדרך גם לקבל הגנה מפני העתקה. דבר שמאוד קריטי לחברה שפיתחה את האפליקציה . המפתחות שאפשר לצרוב על הרכיב מאפשרים ID יחודי ופרוטוקולים של Automatic identification כנגד תקיפות סייבר."

"בתחום ה AUTOMOTIVE אחת הנקודות הרגישות היא קריאה שגוייה של חיישנים שמותקנים ברכב ביישומי ADAS - Advanced driver-assistance systems,- מערכות מתקדמות של סיוע לנהגים. יש צורך להגן מפני תקיפות סייבר ברמת החיישן עצמו. תוקף יכול לגרום למערכת ADAS לחשוב שיש מכשול לפני הרכב ולגרום לבלימת חירום או סטיה של ההגה. KILOPASS מציעה פתרון של SecretCode™ מבוסס טכנולוגיה של X2Bit bitcell להגנה על תוכן ומפתחות קידוד."

"ANTI FUSE מטיבעו מוגן יותר כי הצריבה של כל ביט קוראת כאשר פורצים את שיכבת האוקסייד מתחת לגייט במקום אקראי כך שאין אפשרות מעשית לקרא את התוכן של התא. מסיבה זו KILOPASS נבחרה בחודש ספט 2017, לספק ל DARPA את פתרון האחסון למעבדים של Northrop Grumman."

KILOPASS מיוצגת בישראל ע"י חברת SATRISGROUP סאטריס גרופ המספקת כלי EDA ו IP ליצרני ציפים ופתרונות אופטימיזציה של SW למפתחי מערכות מרובות ליבות. מנכ"ל סאטריס עןובד סרף מוסיף: "בישראל הרבה חברות מפתחות IOT ועזרים למכוניות ADAC. לקילופס יש פתרון טוב לשני השווקים הללו. צריך סוג מסוים של זכרון לא נדיף. קודם כל ה-IOT צריך להתאים את עצמו לאפליקציה ויש הרבה חברותשמתסמכות על פלטפורמות מהמדף. אם אלו חיישנים חכמים צריך לקחת נתונים או ויזואלית או אחת מ-20-30 מרכיבי חישה ולעשות על זה סוג של עיבוד משתי סיבות. 1. אתה לא רוצה לבזבז אנרגיה. רוב החיישנים רזים מבחינת אנרגיה – רוצים ללמצם את כמות השידורים ואת זה ניתן לעשות אם עושים עיבוד מקומי אם יש לי חיישן לש מקומות חניה פנויים אני לא רוצה לשדר וידאו מלא, אז אולי אני מעדיף לעשות עיבוד על התמונה ולזהות מקום פנוי ורק אז אשדר, זה יכול להיות שידור של פעם בשעה."
"מה שמאפיין את הפתרון של קילופס זה היכולת לייחד את הסנסור הזה או התקן הiot על הפלטפורמה האחודה, הוא תוכנת האפליקציה שמוסיפים לו. ואז יש צורך לצרוב את התוכנה על אותו סנסור מבלי להוסיף רכיבים נוספים ומבלי לעבור לעיבוד יקר שדורש פלאש. הזכרון הבלתי נדיף היחיד שקיים הוא OTP בטכנולוגיות CMOS סטנדרטית, זולה ובצפיפויות גבוהות. אפשר לדחוס הרבה תוכנה ובנפחים גדולים. היום יש תוכנות לא פשוטות, משתמשים בספריה מוכנה. למשל OPEN CV "
"אבטחה למכוניות זה הרבה יותר איכותי מגניבת תוכן פה אתה עלול לגרום לתאונה, נזק והאבטחה תופסת יותר תאוצה ואחד הדברים שאנחנו מחויבים לotp זה היכולת לעדכן מפתחות ולהסתיר תוכן SECRET ROM מהאקרים."




עוד בתחום שבבים

כתבות נוספות בתחום

שבבים
מערכות לומדות הן העתיד
כך אומר יגאל רייכנגאוז, מנכ"ל CORTICA ב- DevelopEX2017 כנס המפתחים והמייקרים השנתי שהתקיים במרכז הכנסים אווניו בקרית...
קרא עוד
‫שבבים‬
אייפון X של אפל מכיל רכיבים של אינטל וקוואלקום
הרכיבים התגלו על ידי חברת iFixit שפרקה את המכשיר, והם היו על שני לוחות לוגיים מוערמים בכריך * אפל סירבה להגיב
קרא עוד



תגובות (0)Add Comment
כתוב תגובה
 
 
יותר קטן | יותר גדול
 

security image
העתק תווים מוצגים


busy

שדרת הלוגואים

  • 1-Synopsys_Logo_HQ
  • 2-Umclogo
  • 3-EMC
  • 1
  • 5-Gary
  • 6-SIA
  • 7-muadon-shovevim
  • 8-Logo_Chipex
  • 9-Chiportal_logo_HR
  • 10-TAPEOUT_Logo
 
www.Deezee.co.il בניית אתרים בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010


CHIPORTAL RSS FEEDS
כל החדשות
מאמרים ומחקרים
מוצרים חדשים והודעות לעיתונות