הקהילה הבינלאומית רוצה אזור בטוח שבו תעשיית המוליכים למחצה יכולה להמשיך לספק את השוק העולמי. זה קריטי, והודו נמצאת בלב האזור האינדו-פסיפי, עובדה שלא נעלמה מעיניהן של חברות השבבים בארה"ב, טייוואן ויפן, שמעריכות מחדש את אבטחת שרשרת האספקה ומפחיתות את תלותן בסין
יפן והודו חתמו על הסכם לפיתוח משותף של מוליכים למחצה, מהלך המשקף את הדינמיקה המשתנה של עסקים גלובליים לאחר המגפה, כאשר סין הופכת לפחות אטרקטיבית עבור חברות זרות. ההסכם נחתם על ידי שר הרכבות, התקשורת, האלקטרוניקה וטכנולוגיית המידע של הודו, אשוויני ואישנאו, ושר הכלכלה, המסחר והתעשייה של יפן, יאסוטושי נישימורה. העסקה מכסה תכנון מוליכים למחצה, ייצור, מחקר ציוד, פיתוח כישרונות, ומטרתה להביא עמידות בשרשרת האספקה של מוליכים למחצה.
חברות זרות מעבירות את הייצור שלהן מסין בשל עלויות העבודה הגדלות והלחץ של בייג'ינג לחברות זרות לשתף את הטכנולוגיות והנתונים שלהן. זה הוביל לאי נוחות בקרב עסקים בארה"ב ובאירופה הפועלים בסין.
בשנת 2014 השיק ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי השיק את יוזמת "Make in India" במטרה להפוך את הודו למרכז ייצור עולמי עם תעשיית שבבים מורחבת. יוזמה זו היא לא רק על הפיכת הודו עצמאית, אלא גם על קבלת משקיעים ממדינות עם רעיונות דומים.
הקהילה הבינלאומית רוצה אזור בטוח שבו תעשיית המוליכים למחצה יכולה להמשיך לספק את השוק העולמי. זה קריטי, והודו נמצאת בלב האזור האינדו-פסיפי, עובדה שלא נעלמה מעיניהן של חברות השבבים בארה"ב, טייוואן ויפן, שמעריכות מחדש את אבטחת שרשרת האספקה ומפחיתות את תלותן בסין.
למרות שהתפתחות תעשיית השבבים ההודית אינה מציבה אתגר לסין בטווח הקצר, הסביבה העסקית הפחות ידידותית של סין גורמת לחברות מוליכים למחצה בינלאומיות לשקול את הודו כאחד היעדים להעברת כושר ייצור.