מרכז הלקוחות של ווטסון יאפשר ליזמים ומפתחים לקבל יעוץ מקצועי מצוותי המחקר והעיצוב של ווטסון כיצד לרתום סריקת נתונים במהירות הבזק עם אלגוריתמי למידה ביישומים שלהם
מנכ"לית יבמ ג'יני רומטי וסגן הנשיא בכיר מייק רודין בפתיחת המטה החדש של ווטסון גלובל בניו יורק, אשר לדברי יבמ הוא עכשיו מרכז הכובד של מערכות מחשוב הלומדות של הדור הבא. (צילום: ג'ון סיימון / תכונת שירות תמונה עבור IBM) |
מנכ"לית יבמ ג'יני רומטי גזרה ביום רביעי האחרון את הסרט בפתיחה הרשמית של המטה העולמי של ווטסון בניו יורק, המכונה "Silicon Alley". משם ינוהלו מיליארדי הדולרים שיבמ הבטיחה להשקיע בקידום תחום המיחשוב הקוגניטיבי כשווטסון מוביל את הדרך.
מרכז הלקוחות של ווטסון יאפשר ליזמים ומפתחים לקבל יעוץ מקצועי מצוותי המחקר והעיצוב של ווטסון כיצד לרתום סריקת נתונים במהירות הבזק עם אלגוריתמי למידה ביישומים שלהם. בזמן המתנה לבניית המטה הגלובלי, צברה יבמ רשת גלובלית של יזמים, מפתחים, שותפים, לקוחות, אנשי אקדמיה, ואנשי הון סיכון המובילים את הדרך למה שרומטי מכנה "עידן המחשוב הקוגניטיבי" – העידן השלישי עידן בהיסטוריה של טכנולוגיית מידע.
העידן הראשון היה עידן הטבלאות בסביבות 1890, שסומן על ידי המחשבון הידני, והתקופה השנייה התחילה בשנות הארבעים של המאה ה-20 וממשיכה עד היום באמצעות ארכיטקטורת פון נוימן המסורתית המבוססת על תכנות ידני. אבל העידן השלישי, עידן המחשוב הקוגניטיבי יהיה מבוסס על מכונות בעלות יכולת למידה עצמית שיכולים לבלוע כמות גדולה של נתונים בלתי מובנים, ואז לצמצם אותם כדי לתת תשובה מדויקת לאנשים במצבים הדורשים זאת, ובכך לגרום למהפכה בכל שרשרת המקצועות שלנו, התעשיות שלנו, ובחיי היום יום שלנו, על פי יבמ.
{loadposition content-related} |