זרו זה לא סתם אפס
אמרו שאין בארץ סטאראטפים חדשים בתחום הפאבלס, אמרו שלחברות ישראליות לא מומלץ להיכנס לתחום מוצרי הצריכה וגם אמרו שזרו זה לא שם כל כך טוב לחברה חדשה. אז אמרו!
חברת זרו (ZRRO) אותה אנו חושפים בצ'יפסים הוכיחה כי אפשר ללכת נגד הזרם ולהצליח. חברת הפאבלס הישראלית פיתחה מכשיר קטן ויעיל ההופך כל מסך טלוויזיה לטאבלט ושולט בו ללא צורך בשלט רחוק המסורתי או כפתורים כלשהם. במקומם פיתחה החברה משטח מגע הנקרא Tele touch שבכמה נגיעות אצבע קלות מאפשר לנו לבחור תוכנית לצפיה, לקבל מידע על תוכניות עתידיות, לשלוט באיכות התמונה והקול ולעשות בצורה קלה וידידותית את כל הפעולות שבעבר נאלצנו לעשות באמצעות השלטים המסורבלים.
זרו זה לא סתם אפס
אמרו שאין בארץ סטאראטפים חדשים בתחום הפאבלס, אמרו שלחברות ישראליות לא מומלץ להיכנס לתחום מוצרי הצריכה וגם אמרו שזרו זה לא שם כל כך טוב לחברה חדשה. אז אמרו!
חברת זרו (ZRRO) אותה אנו חושפים בצ'יפסים הוכיחה כי אפשר ללכת נגד הזרם ולהצליח. חברת הפאבלס הישראלית פיתחה מכשיר קטן ויעיל ההופך כל מסך טלוויזיה לטאבלט ושולט בו ללא צורך בשלט רחוק המסורתי או כפתורים כלשהם. במקומם פיתחה החברה משטח מגע הנקרא Tele touch שבכמה נגיעות אצבע קלות מאפשר לנו לבחור תוכנית לצפיה, לקבל מידע על תוכניות עתידיות, לשלוט באיכות התמונה והקול ולעשות בצורה קלה וידידותית את כל הפעולות שבעבר נאלצנו לעשות באמצעות השלטים המסורבלים.
מסך המגע הקטן והידידותי שפיתחה החברה מבוסס על שבב מקורי של ZRRO המוטמע בתוך משטח הפעלה קטן שעלותו דולרים בודדים אך יחד עם זאת הוא מתקדם בתכונותיו ומאפשר הפעלה תלת מימדית בשלט רחוק של מסך הטלוויזיה הביתי.
החברה הוקמה בסוף שנת 2009 ע"י אורי רימון ורפי זכות שניהם יוצאי חברת N-Trig הידועה בטכנולוגייה שפיתחה למסכי המגע. אורי ורפי צירפו אליהם את ורד כהן-שרביט שהתמחתה בפיתוח אלגוריתמים בחברות denX ו-Tectile tech. שלושת היזמים שהתמחותם בפיתוח מוצרים ותוכנה הוסיפו לצוות את אסף עינבר שרכש נסיון רב בתפקידי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בחברת אלווריון והחבורה יצאה לדרך.
בתוך שנה וחצי הצליחה זרו לפתח מוצר עובד ואף ליצור קשר עם יצרני הטלוויזיה הגדולים בעולם. החברה היא חברת חממה של חממת ""TheTime הפועלת מרמת החייל בתל אביב ועד כה גייסה כמליון דולר ממשקיעים פרטיים, מהחממה ומקרן ההשקעות של אחת מחברות מוצרי האלקטרוניקה הגדולות ביפן. יצרני טלוויזיות כגון סמסונג וסוני כבר מגלות ענין בחברה הצעירה והחברה מוכנה ליצור המוני של השלט החדש שפיתחה.
בימים אלה עסוקה החברה בסבב גיוס של 4 מליון דולר שמטרתו לתמוך בחדירתה לשוק. ואם מעניין אתכם לראות הדגמה של הטכנולוגיה החדישה שפיתחה לחצו כאן.