ההכנסות הרבעוניות משירותים הסתכמו ב-27.8 מיליון דולר, גידול של 21.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
אודיוקודס (נאסד"ק: AUDC), ספקית פתרונות פרודוקטיביות, תקשורת, תוכנה ומוצרים לסביבות עבודה דיגיטליות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני אשר הסתיים ביום 30 ביוני 2022.
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו ב-68.4 מיליון דולר, לעומת 60.6 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2021.
הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני של שנת 2022 ב-6.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 8.2 מיליון דולר או 24 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של שנת 2021.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון השני ב- 11.3 מיליון דולר, או 34 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 12.7 מיליון דולר או 37 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של שנת 2021.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל- 4.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2022. נכון ליום 30 ביוני 2022, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך וקצר בהיקף של 138.5 מיליון דולר, לעומת 174.8 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2021. הירידה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך וקצר נבעה מהשימוש במזומן להמשך רכישת מניותיה הרגילות של החברה במסגרת תכנית רכישת המניות שלה ומתשלום דיבידנד ברבעון הראשון של שנת 2022.
"אני שמח לדווח על תוצאות פיננסיות חזקות לרבעון השני של 2022, עם צמיחה של 12.9% בשורת ההכנסות ביחס לאשתקד," אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. חווינו ברבעון ביקושים גבוהים למוצרים ולשירותים שלנו הנובעים מצמיחה של שווקי ה-UCC וה-CX והאצת המעבר למוצרי תוכנה ושירותים מנוהלים. המכירות לארגונים בסביבות Microsoft צמחו ביותר מ-20% בהשוואה לאשתקד, והמכירות בסביבות Zoom Phone צמחו במעל ל-50%. ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) מהשירותים המנוהלים AudioCodes Live ל- Microsoft Teams, המשיכו לצמוח והגיעו ל-24 מיליון דולר, גידול של 100% בהשוואה לאשתקד. התחלנו במספר פרויקטי Live בהיקף של שבע ספרות ברבעון השני, כאשר הערך הכולל של החוזים (TCV) עולה על 60 מיליון דולר".
"בפלח השוק של חווית הלקוח (CX) ראינו התאוששות יפה ברבעון עם גידול של יותר מ-20% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד הנובע מהמעבר המתמשך של מרכזי השירות לענן וסביבת הוצאות בריאה יותר. ההכנסות משירותים צמחו ביותר מ-20% בהשוואה לאשתקד, בעיקר משירותים מקצועיים ושירותי AudioCodes Live מנוהלים, והגיעו לרמה של יותר מ-40% מסך הכנסות החברה".
"למרות סביבת מאקרו לא וודאית, אנו ממשיכים לפעול בהתאם לתוכניות שלנו ושולטים במבנה ההוצאות של החברה. אנו מזהים הזדמנויות חדשות בשווקי הליבה שלנו, ומנצלים את היצע הטכנולוגיות והפתרונות אותם אנו מציעים לבסיס לקוחות החברה ב F500, ולכן אנחנו נחושים להגדיל את השקעותינו במו"פ ובגיוס הון אנושי. למרות שאנחנו עדיין מושפעים משיבושים בשרשרת האספקה, אנו מאמינים כי מדובר בתופעת קצרת טווח אשר תדעך ברבעונים הקרובים. אנחנו חווים גידול במכירות של יישומים הקשורים לקול בחטיבת ה Voice AI ואנו צפויים להשיק מספר מוצרים ושותפויות בתחום זה במחצית השנייה של השנה," סיכם אדלרסברג.