בדיווח בתקשורת הקוריאנית נרמז כי החברות בוחנות את תנאי הקשר ביניהן וכי ייצור הרכב כמו גם פיתוח הסוללה נכללים בהסכם וכי תאריך ההשקה הפוטנציאלי של הרכב הוא 2027. אפל לא הגיבה לדיווח ואילו יונדאי מסרה כי היא רק אחת ממספר חברות שאפל מקיימת איתן מגעים
יצרנית הרכב הדרום קוריאנית יונדאי מוטור אישרה כי היא מקיימת שיחות ראשוניות עם אפל בנוגע לפיתוח של מכונית חשמלית ללא נהג. עם זאת, המגעים עדיין בשלב ראשוני ועדיין לא התקבלו החלטות. מניות החברה זינקו ב-19% בעקבות ההודעה. עם זאת בהודעת תיקון מסרה יונדאי כי היא רק אחת מכמה חברות שאפל מדברת איתם על שיתוף הפעולה.
יונדאי מאשרת קיום מגעים עם אפל במטרה לייצר עבורה מכונית חשמלית ללא נהג ואולם נודע כי אפל נמצאת במגעים עם יצרניות רכב נוספות.
בדיווח בתקשורת הקוריאנית נרמז כי החברות בוחנות את תנאי הקשר ביניהן וכי ייצור הרכב כמו גם פיתוח הסוללה נכללים בהסכם וכי תאריך ההשקה הפוטנציאלי של הרכב הוא 2027. אפל לא הגיבה לדיווח.
כלי התקשורת הקוריאניים דיווחו כי אפל ויונדאי יעבדו יחד כדי לפתח את הסוללה ואת טכנולוגיית הנהיגה העצמית של המכונית. עם זאת, ההערכה היא שיחלפו לפחות חמש שנים עד שהמכונית הראשונה תצא לכביש.
כזכור, בחודש שעבר דווח על תוכניותיה של אפל לפתח מכונית חשמלית ללא נהג עד שנת 2024, אבל ההאנליסט מינג-צ'י קאו מ-TF Securities, הידוע בתחזיותיו המדויקות על אפל, צינן את ההתלהבות וטען, שבניגוד לפרסומים על שנת היעד 2024 – אין סיכוי שהיא תגיע לפני 2025, מפני שרכיבים רבים ממנה עדיין נמצאים בשלבי עבודה, ו"לא נהיה מופתעים אם השקת מכונית אפל תידחה ל-2028 או מאוחר יותר".
יונדאי מוטור הקימה מיזם משותף בהיקף של 4 מיליארד דולר עם ספין-אוף של ג'נרל מוטורס, Aptiv, שהתמקדה בפיתוח מכוניות לנהיגה עצמית. זהו רק חלק מההשקעה של 55 מיליארד דולר שתיעשה בחמש השנים הקרובות בפרויקטים הקשורים לכלי רכב חשמליים ואוטונומיים. החברה שואפת למכור מיליון מכוניות חשמליות עד 2025.