• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

    שיתוף הפעולה בין אינטל ל-AMD קורם עור וגידים. צילום יחצ

    שנה לאחר שהכריזו על שיתוף פעולה היסטורי, אינטל ו-AMD חושפות את תוצריו הראשונים ובראשם טכנולוגיית אבטחה משותפת

    אינטל מדגימים את פלטפורמת הפיתוח לרובוטים בכנס ITT 2025

    אינטל חושפת פלטפורמת Robotics AI Suite בקוד פתוח לפיתוח מהיר של רובוטים מבוססי AI

    "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך כתב ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה לעובדיו לרגל שחרורו של אבינתן אור

    "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך כתב ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה לעובדיו לרגל שחרורו של אבינתן אור

    משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי

    משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי

    פאב 52 של אינטל באריזונה. צילום יחצ

    אינטל חונכת את מפעל Fab 52 באריזונה ופותחת עידן חדש בייצור שבבים עם טכנולוגיית 18A

  • בישראל
    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

    מערכת הטעינה אלחוטית Genesis של CaPow. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

    CaPow קיבלה אישור CE למערכת Genesis להעברת אנרגיה בתנועה

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

    שיתוף הפעולה בין אינטל ל-AMD קורם עור וגידים. צילום יחצ

    שנה לאחר שהכריזו על שיתוף פעולה היסטורי, אינטל ו-AMD חושפות את תוצריו הראשונים ובראשם טכנולוגיית אבטחה משותפת

    אינטל מדגימים את פלטפורמת הפיתוח לרובוטים בכנס ITT 2025

    אינטל חושפת פלטפורמת Robotics AI Suite בקוד פתוח לפיתוח מהיר של רובוטים מבוססי AI

    "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך כתב ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה לעובדיו לרגל שחרורו של אבינתן אור

    "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך כתב ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה לעובדיו לרגל שחרורו של אבינתן אור

    משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי

    משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי

    פאב 52 של אינטל באריזונה. צילום יחצ

    אינטל חונכת את מפעל Fab 52 באריזונה ופותחת עידן חדש בייצור שבבים עם טכנולוגיית 18A

  • בישראל
    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

    מערכת הטעינה אלחוטית Genesis של CaPow. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

    CaPow קיבלה אישור CE למערכת Genesis להעברת אנרגיה בתנועה

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית מדורים אוטומוטיב כנס Autosens: שיפור הסימולציות, טיפול במיקוד מצלמות הרכב בתנאי חום שונים וחידושים ברדארים

כנס Autosens: שיפור הסימולציות, טיפול במיקוד מצלמות הרכב בתנאי חום שונים וחידושים ברדארים

by אבי בליזובסקי
20 אוקטובר 2024
in אוטומוטיב, עיקר החדשות
מתוך התערוכה הצמודה לכנס AutoSens 2024 בברצלונה. צילום: אבי בליזובסקי

מתוך התערוכה הצמודה לכנס AutoSens 2024 בברצלונה. צילום: אבי בליזובסקי

Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

בשבוע שעבר התקיים בברצלונה כנס מבין החברות שהציגו בכנס Autosens   שהתקיים בברצלונה, היו חברות מכל העולם שחשפו את הפיתוחים האחרונים בכמה מהטכנולוגיות הרבות הדרושות למערכות סיוע לרכב ובעתיד רכבים אוטונומיים

קלייטקס מציגה את פרויקט Simphocam Sense לשיפור סימולציית חיישני תפיסה

מייק דמפסי, מנכ"ל קלייטקס, הציג בכנס Autosense את פרויקט Simphocam Sense, פרויקט מחקר ופיתוח שיתופי המתמקד בשיפור המודלים, הסימולציות והבדיקות של חיישני תפיסה לרכבים אוטונומיים. קלייטקס, המתמחה בסימולציה ובדגמים פיזיקליים, מובילה את הפרויקט בשיתוף עם חברות ומוסדות אקדמיים נוספים, ביניהם RFPro, המעבדה הפיזיקלית הלאומית של בריטניה (NPL) ואוניברסיטת וורוויק.

מטרת הפרויקט היא להתמודד עם האתגרים הקיימים בפיתוח ואישור רכבים אוטונומיים, במיוחד בתחום הסימולציה. עם ריבוי סוגי החיישנים והתנאים הסביבתיים המשפיעים על ביצועיהם, נדרש פיתוח של סימולציות אמינות ומדויקות. הפרויקט מחולק למספר שלבי עבודה, כאשר השלב הראשון מתמקד בהנדסת מערכות ובקביעת הדרישות והפונקציות של החיישנים השונים. הצוות יצר קטלוג של רכבים אוטונומיים והגדיר מערכי חיישנים גנריים, תוך התייחסות לתחומי התכנון התפעולי (ODD) ולתרחישים בהם החיישנים פועלים.

בשלב השני, הפרויקט מתמקד בבדיקת החיישנים עצמם ובהבנת האופן בו גורמי רעש כמו מזג האוויר ותכונות החומרים משפיעים עליהם. נערכו בדיקות שטח בתנאי מזג אוויר שונים, כולל בדיקות בחורף הסקוטי, כדי למדוד את השפעות השלג, הגשם והברד על החיישנים. בנוסף, בוצעו בדיקות מעבדה למדידת תכונות החומרים ולהבנת האופן בו חיישנים מזהים משתמשי דרך פגיעים בתנאים שונים.

השלב השלישי מתרכז בשיפור מודלי החיישנים בסימולציה. באמצעות הנתונים שנאספו, הצוות משפר את מודלי הסימולציה על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו Ray Tracing למצלמות, רדארים ולידארים, והוספת תכונות חומרים מדויקות לכל אובייקט בסביבת הסימולציה. זה מאפשר סימולציה מדויקת יותר של האופן בו החיישנים מגיבים לתנאים שונים.

RFPro משיקה את AV Elevate – פלטפורמת סימולציה מתקדמת לרכבים אוטונומיים

מאט דיילי, המנהל הטכני של RFPro, הכריז על השקת AV Elevate, פלטפורמת סימולציה חדשה ומתקדמת המיועדת לפיתוח ובדיקת רכבים אוטונומיים. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים לבחון את מערכות הנהיגה האוטונומית שלהם בסביבה וירטואלית, הכוללת סימולציה מדויקת של חיישנים, בינה מלאכותית ותנאי נהיגה מורכבים.

AV Elevate נועדה להתמודד עם המגבלות של בדיקות בעולם האמיתי, המהוות מכשול משמעותי בפריסת רכבים אוטונומיים בקנה מידה רחב. באמצעות הפלטפורמה, מפתחים יכולים לבצע בדיקות בקנה מידה גדול, להתאים ולשפר את מערכותיהם, ולבחון מאות אלפי תרחישים בלחיצת כפתור, מבלי להזדקק לחומרה יקרה או לזמן נהיגה בפועל.

הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להתאים, לאמן ולבדוק את כל מערך החיישנים וטכנולוגיות התפיסה שלהם, וליצור נתוני אימון מדויקים ב-100%, מה שמפחית את התלות בנתונים מהעולם האמיתי. הסימולציה מאפשרת בחינה של תרחישי קצה מורכבים, כולל תנאים שאינם אתיים או בטוחים לבדיקה בעולם האמיתי, ומשפרת את היעילות, העקביות והבטיחות בתהליך הפיתוח.

AV Elevate מתבססת על טכנולוגיית הסימולציה המובילה של RFPro, הכוללת את ספריית המיקומים הגדולה בעולם של "תאומים דיגיטליים" של כבישים, ערים ומסלולי בדיקה. כל אלמנט בסביבה הווירטואלית מדומה פיזיקלית, עם תכונות חומר ייחודיות, מה שמאפשר יצירת נתוני אימון וסימולציה ברמה הנדסית גבוהה.

הפלטפורמה תומכת באינטגרציה של מודלי חיישנים מדויקים, כולל מצלמות, לידארים, רדארים ועוד, ומאפשרת למשתמשים לבנות את כל מערך הטכנולוגיה של הרכב שלהם בסימולציה. היא ניתנת לפריסה במחשבים שולחניים, במחשבי HPC ובענן, מה שמאפשר גמישות וסקלאביליות בהתאם לצרכי המשתמש.

שיבה מיקרוסיסטמס מציגה פתרון בעיית הפוקוס התרמי במצלמות רכב

ד"ר פז בטיס, מייסד שותף ומנכ"ל שיבה מיקרוסיסטמס, הציג בכנס את טכנולוגיית Sharp 7 החדשה של החברה, שמטרתה לפתור את בעיית הפוקוס התרמי במצלמות רכב. בעיה זו נגרמת בשל שינויי טמפרטורה קיצוניים, הגורמים למיספוקוס בין העדשה לחיישן התמונה, מה שמוביל לירידה משמעותית באיכות התמונה.

בטיס הסביר כי כיום, רוב המצלמות ברכב הן בעלות פוקוס קבוע, והן מתמודדות עם אתגרים בטווח הטמפרטורות הרחב של מינוס 40 עד 100 מעלות צלזיוס. השינויים התרמיים מובילים להתרחבות ולהתכווצות של רכיבי המצלמה, מה שגורם למיספוקוס ולתמונות מטושטשות. עם המעבר לחיישני תמונה ברזולוציה גבוהה יותר ופיקסלים קטנים יותר, הבעיה מתעצמת, כיוון שהדיוק הנדרש במיקוד עולה.

טכנולוגיית Sharp 7 מציעה פתרון ייחודי באמצעות שימוש במפעיל אוטופוקוס המבוסס על טכנולוגיית MEMS (מערכות אלקטרומכניות מיקרו). במקום להזיז את העדשה הכבדה, המערכת מזיזה את חיישן התמונה עצמו, שהוא קל בהרבה. זה מאפשר התאמה מדויקת של הפוקוס בתגובה לשינויים תרמיים, ושמירה על איכות תמונה גבוהה בכל טווח הטמפרטורות.

לינרד מציגה טכנולוגיית פיקסל חדשה של 8.5 מיקרון להדמיה תרמית ברכב

קנטן נואר, מנהל מוצר בחברת לינרד, הכריז על פיתוח טכנולוגיית פיקסל חדשה בגודל 8.5 מיקרון, המיועדת להדמיה תרמית במערכות בלימה אוטומטית (AEB) ברכב. המעבר מפיקסלים בגודל 12 מיקרון ל-8.5 מיקרון מאפשר הקטנת גודל החיישן והמצלמה, תוך שמירה על ביצועים גבוהים וזיהוי מדויק של אובייקטים בתנאי תאורה קשים.

נואר הסביר כי תאונות רבות מתרחשות בתנאי ראות לקויים, במיוחד בלילה וללא תאורת רחוב. חיישנים תרמיים מסוגלים לזהות הולכי רגל ומשתמשי דרך פגיעים בתנאים אלו, כיוון שהם מתבססים על הקרינה התרמית הטבעית של האובייקטים, ולא על אור נראה. עם התקנות חדשות בארצות הברית המחייבות מערכות AEB לפעול בתנאים אלו, הצורך בחיישנים תרמיים איכותיים עולה.

הטכנולוגיה החדשה של לינרד מאפשרת הקטנת גודל הפיקסל מבלי לפגוע בביצועים. זה מושג באמצעות עבודת מחקר ופיתוח אינטנסיבית לשמירה על רמת רגישות ורעש נמוכה בפיקסלים הקטנים יותר. הקטנת גודל הפיקסל מובילה להקטנת גודל החיישן והעדשה, מה שמאפשר ייצור מצלמות קומפקטיות יותר ויעילות יותר, וגם מגביר את יכולת הייצור והאספקה של החברה.

נובליק מציגה חיישן רדאר גלים מילימטריים קצר טווח להחלפת חיישני אולטרסאונד ברכב

פזלן ברנקוביץ', מנהל המכירות הראשי של נובליק, הציג חיישן רדאר גלים מילימטריים קצר טווח, המיועד להחליף את חיישני האולטרסאונד הנפוצים ברכב. החיישן מספק שדה ראייה של 180 מעלות, ומציע ביצועים משופרים וזיהוי מדויק יותר של עצמים, כולל עצמים נמוכים ומרחקים קצרים עד 5 ס"מ.

ברנקוביץ' הסביר כי חיישני האולטרסאונד הקיימים מוגבלים בביצועיהם, ואינם מסוגלים לזהות עצמים קטנים או נמוכים, כמו ילדים קטנים או מכשולים נמוכים. בנוסף, חיישני האולטרסאונד דורשים התקנת מספר רב של חיישנים סביב הרכב, מה שמעלה את העלויות ומסבך את ההתקנה.

החיישן החדש של נובליק מבוסס על טכנולוגיית רדאר גלים מילימטריים, ומסוגל להחליף מספר חיישני אולטרסאונד בחיישן יחיד. הוא מספק מידע על מרחק, זווית ותנועה של עצמים בסביבת הרכב, ומאפשר זיהוי מדויק ומהיר יותר. הטכנולוגיה פועלת בתנאי מזג אוויר קשים, כולל גשם, אבק וערפל, ואינה מושפעת מתאורה או חשיכה.

בנוסף, החיישן תומך בפונקציות נוספות כמו חיישן בעיטה לפתיחת תא מטען, זיהוי מכשולים בפתיחת דלתות, וזיהוי עצמים בתנועה סביב הרכב. הוא גם יכול לשמש כפתרון זול ויעיל עבור רכבים במגזרים שונים, כולל בשווקים מתפתחים כמו הודו וסין.

KD מציגה את KD7251 – משדר אופטי רב-ג'יגה-ביט לתעשיית הרכב

אוסקר תאודיה, מנהל שיווק ומכירות ב-KD, הציג את KD7251, המשדר האופטי הראשון התומך ברב-ג'יגה-ביט ומוסמך לשימוש בתעשיית הרכב. המכשיר מציע פתרון קישוריות אופטי מהיר ואמין, ומהווה אלטרנטיבה לטכנולוגיות מבוססות נחושת, במיוחד בקצבי העברה גבוהים.

תאודיה הסביר כי עם העלייה בצרכי הקישוריות ברכבים מודרניים, והמעבר לקצבי נתונים של 10 גיגה-ביט לשנייה ויותר, כבלים מבוססי נחושת מתמודדים עם אתגרים כמו הפסדי אות גבוהים והפרעות אלקטרומגנטיות (EMC). הפתרון האופטי של KD מאפשר להתגבר על אתגרים אלו, כיוון שסיבים אופטיים מספקים העברת נתונים עם הפסדים נמוכים מאוד ועמידות בפני הפרעות.

ה-KD7251 הוא מכשיר יחיד הכולל את כל הרכיבים האופטיים והדיגיטליים הדרושים, מה שמוביל להפחתת עלויות החומר והקטנת גודל הפורט. הוא תומך במהירויות העברה של 2.5 עד 10 גיגה-ביט לשנייה, עם תוכניות להרחבה ל-25 ו-50 גיגה-ביט בעתיד. המכשיר מוסמך לתקני הרכב, כולל AEC-Q100 Grade 2, ופועל בטווח טמפרטורות של מינוס 40 עד 105 מעלות צלזיוס.

תגיות Autosens
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology
אוטומוטיב

AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

נציגי Toby, Texas Instruments, D3 Embedded ו-HTC במסיבת העיתונאים בכנס AUTOSENS/InCabin שהתקיים בברצלונה, 8 באוקטובר 2024. צילום: אבי בליזובסקי
אוטומוטיב

פוקחים עין על ערנות הנהג

יונדאי. אילוסטרציה: depositphotos.com
אוטומוטיב

יונדאי מוביס וחברות שבבים קוריאניות מקימות שרשרת ערך מקומית לשבבים לרכב

כריס ואן דאן אלזן, בכיר בתעשיית הרכב העולמית, מונה כחבר דירקטוריון. צילום ארבה
אוטומוטיב

ארבה רובוטיקס: כריס ואן דאן אלזן, בכיר בתעשיית הרכב העולמית, מונה כחבר דירקטוריון

הפוסט הבא
יוסי מיוחס המנכ"ל הנכנס של חברת Xsight Labs צילום: קוקו קליק

Xsight Labs משיקה את E1 – אקסלרטור מוגדר תוכנה למרכזי נתונים, ענן ו-AI

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS
  • ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45…
  • משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי
  • אינטל חושפת את Clearwater Forest: מעבד שרתים חדש עם…
  • "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך…

מאמרים פופולאריים

  • הקאמבק הגדול של השיחה הטלפונית
  • אריק שמר:"מאד מעניין אותי לפתור בעיות".…
  • הפנים הפחות מוכרות של דב מורן: מבחינתי המכירה של M…
  • גרפן 2026: האם הגענו לשלב בו יחליף את שבבי הסיליקון?
  • עסקת אינטל טראמפ – האם מדובר בהימור אסטרטגי או בצעד נואש

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס