"כדי להתחרות עם טבלטי המדיה, יצרני ה-PC יהיו חייבים להפוך את המוצרים ליותר סקסיים וידידותיים לצרכנים" אומר מתיו וילקינס, האנלסיט הראשי לתחום פלטפורמות המיחשוב ב-IHS. בפרט מדובר במשקל קל יחסית ובחיי סוללה ארוכים במיוחד
מולי אדן סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת ה-PC CLIENT באינטל מציג את האולטרה בוק במסיבת עיתונאים בת"א, ספטמבר 2011 |
מכירות מחשבי האולטרה בוק – אותם מחשבים דקים וחסכוניים במתח שאותם מקדמת אינטל צפויים לרשום גידול של 43% מכלל המחשבים הניידים שיימכרו בשנת 2015, לעומת 2% בשנת 2011, השנה שבה הוכרז המחשב, והחל להימכר לקראת סופה. כך עולה ממחקר שפרסמה חברת מחקרי השוק IHS iSuppli. החברה צופה כי מחשבי האולטרה בוק יהיו אחראים ל-13% ממכירות ה-PC בשנת 2012, יעלו ל-28% ב-2013 ו-38% בשנת 2014. ארבעה יצרני ODM הציגו אבי טיפוס של מחשבי אולטרה בוק בפורום המפתחים של אינטל בספטמבר.
"כדי להתחרות עם טבלטי המדיה, יצרני ה-PC יהיו חייבים להפוך את המוצרים ליותר סקסיים וידידותיים לצרכנים" אומר מתיו וילקינס, האנלסיט הראשי לתחום פלטפורמות המיחשוב ב-IHS. בפרט מדובר במשקל קל יחסית ובחיי סוללה ארוכים במיוחד.