חברת Trax הישראלית, המתמחה בפיתוח שירותי עיבוד תמונה לשוק הקמעונאי וליצרנים גייסה את הכסף בסבב הזה ממשקיעה הקיימים ומקרן הון סיכון בסינגפור.
חברת הסטארטאפ הישראלית Trax (טרקס) מפתחת מוצרים לשוק הקמעונאי, שיכולים לעקוב באמצעות זיהוי תמונה אחר הנעשה במדפים בסופרמרקטים הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס, הרביעי במספר, בסך 15 מיליון דולר.
הטכנולוגיה של Trax, המבוססת על עיבוד תמונה בזמן אמת ומסוגלת לפענח את מצב המוצרים על מדפי החנות השונים. עובד החנות או נציג הספק יכול פשוט לצלם את המוצרים השונים בחנויות באמצעות כל סמארטפון או טאבלט ולהעלות את המידע אל שרתי החברה. מאחורי הקלעים, המערכת מפענחת את התמונות המגיעות אליה ומסוגלת לזהות את המוצרים עד לרמה של מיקומם המדוייק על המדף, וברקוד המוצר. המידע המעודכן נשלח למנהלים הבכירים או אפילו למפיצים עצמם, שיכולים לעקוב בזמן אמת אחר קצב המכירה, מלאי המוצרים וכדומה.
Trax נוסדה ב-2010 על ידי קבוצת יזמים בראשות יואל בר-אל, כאשר מטה החברה ממוקם בסינגפור ומרכז המחקר והפיתוח בישראל. עד היום הספיקה החברה לגייס כ-37 מיליון דולר בהשקעות קודמות, כשהסבב הנוכחי, בהיקף של 15 מיליון דולר, גויס מבעלי מניות קיימים ומקרן הון גדולה בסינגפור, שהשקיעה כבר בעבר בחברה.
לפי אתר על פי החברה, חלק נכבד מן הסכום יושקע במרכז הפיתוח הישראלי של החברה, האחראי על הטכנולוגיה של עיבוד התמונה ובעיקר בגיוס כ-30 עובדים חדשים.
| {loadposition content-related} |






















