הכנסות החברה לרבעון השני של 2015 הסתכמו ב-715.7 מיליון דולרים, גידול של 29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
ברנרד שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס |
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הציגה דוחות כספיים בלתי מבוקרים עבור הרבעון השני וששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2015. תוצאות אלה נסקרו על ידי הדירקטוריון ב- 22 ביולי, 2015.
"בין היוזמות הללו נמצא הדפסה בתלת מימד, אשר פותח אפשרויות שמשנות את המשחק מבחינת מודלים עסקיים של ייצור. Additive Manufacturing דורש תוכנה עם יכולות עיצוב ייעודיות והבנה עמוקה של חומרים חדשים. אלה נמצאים בליבת מאמצי המחקר והפיתוח שלנו בשנים האחרונות, או שהם נרכשו עם BIOVIA. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשרת להכניס תהליכי Additive Manufacturing לפעילות תעשייתית".
"במסגרת Smart Cities, אנו מפתחים את Virtual Singapore, שכפול דיגיטלי ריאליסטי של מצב-העיר על בסיס פתרון 3DEXPERIENCity, בשיתוף פעולה עם משרד ראש ממשלת סינגפור. במהלך 20 השנים האחרונות, דאסו סיסטמס הפעילה שכפולים דיגיטליים של תעשיות מורכבות רבות, החל מתעופה וחלל ועד לביוטכנולוגיה. כעת אנו מפעילים זאת על ערים – מהמוצרים המורכבים ביותר שנוצרו – במטרה לשפר את פיתוח התשתית, ניהול הסיכונים או לדוגמא, אופטימיזציה של תעבורה. סימולציות בהיקפים גדולים של כלל העיר ממחישות מה ניתן להשיג באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE. באמצעות Virtual Singapore יהיה לנו מודל אב שיהווה ייצוג ויאפשר סימולציה ואופטימיזציה של החוויה האורבנית.
"הביצועים של דאסו סיסטמס ברבעון השני ובמחצית הראשונה התבססו על דינאמיקה טובה של לקוחות מול הפתרונות שלנו בטווח רחב של תעשיות. השגנו גם התקדמות משמעותית עם יוזמות אסטרטגיות", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.
"ולאחרונה, עבור Internet of Experiences, מערכת Netvibes, שהיא חלק מפלטפורמת 3DEXPERIENCE, עם דאשבורד המידע החכם, השיקה חדשנות מהפכנית במוצר העצמאי שלה. תחת השם Dashboard of Things, היא מציגה "מודיעין מתוכנת", באמצעותו עסקים ולקוחות יכולים בקלות לתכנת אינטראקציה אוטומטית בין אפליקציות ומכשירים, כדי לספק ערך נוסף עבור 7 מיליון המשתמשים בה. זו דוגמא לדרך בה דאסו סיסטמס מעניקה משמעות לאינטרנט של הדברים"' אומר שרלס.
תיבו דה טרסאנט, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים בדאסו סיסטמס, אמר: התוצאות הכספיות של דאסו סיסטמס לרבעון השני היו מעל לציפיות שלנו, עם שינוי משמעותי שמגיע מביצוע מדויק של מודל המכירות הישירות החדש שלנו, צמיחה חזקה באסיה בכל התחומים ושיפור במספר מותגים כולל DELMIA, GEOVIA ו-Exalead."
במהלך המחצית הראשונה הגענו למטרות שלנו של צמיחה אורגנית דו-ספרות Non-IFRS בהכנסות מרישיונות חדשים ובגידול במרווח התפעולי Non-IFRS האורגני שלנו של כ-100 נקודות בסיס – שתי המטרות לא כוללות כל יתרונות של מטבע. ובנוסף הצגנו צמיחה מצויינת בתזרים המזומנים.
"במבט ליעדים הפיננסיים שלנו ל-2015, אנו מגדילים טווח ההכנסות שלנו בכ-40 מיליון אירו באופן מוחלט מ-2.80 מיליארד אירו ל-2.82 מיליארד אירו ומגדילים את מטרת ה- Non-IFRS EPS ל-2015 ל-2.15€, המייצגים גידול של כ-18%. אנחנו שומרים את יעד הצמיחה הדו-ספרתית שלנו בהכנסות אורגניות מרישיונות חדשים במטבעות קבועים למחצית השנייה, אפילו עם בסיס חזק של השוואה."
{loadposition content-related} |