שתי החברות יציעו אנטנת IFC העובדת בשני תחומי תדרים (Ka ו-Ku)ללא תלות בטכנולוגיית המודם הלוויני, והמאפשרת גמישות מלאה באספקת שירותי קישוריות גלובליים
חברת גילת רשתות לוויין, ספקית טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, ו-Hughes Network Systems, LLC (HUGHES), חברה בת של EchoStar, ומובילה עולמית של טכנולוגיה ושירות לרשתות פס רחב בלוויין, מודיעות על אנטנה מוטסת כפולת-תדר חדשה בעלת ביצועים גבוהים לתדרי Ka ו-Ku הפועלת ללא תלות בטכנולוגיית המודם הלוויני והמערכת הקרקעית. החברות עבדו במשותף, במשך קרוב לשנתיים, על פיתוח האנטנה, אשר תיחשף במהלך היום הראשון של תערוכת Satellite 2017.
האנטנה של גילת ו- Hughesתומכת בתדרי Ka ובתדרי Ku באנטנה אחת, ומשפרת בכך את תכונות המשקל והגרר לעומת פתרון של שתי אנטנות נפרדות. יכולת כפילות התדר מאפשרת כיסוי פס רחב רציף עבור מטוסים מסחריים הטסים בנתיבי טיסה הדורשים שילוב של כיסוי לוויני הן בתדר Ka והן בתדר Ku על מנת לכסות את כל נתיב הטיסה. בנוסף, גודל האנטנה תואם במדויק לדרישות ההתקנה במטוסי Airbus ו-Boeing, תוך ניצול אופטימלי של הנפח תחת מכסה האנטנה..
גילת ו- Hughes מציעות את האנטנה ללקוחותיהן בשילוב עם מערכות התקשורת הלווינית האווירית של כל אחת מהחברות. האנטנה פותחה בהתאם להגדרות הטכניות של Hughes והינה תואמת לדרישות התקן הפתוח ולכן מאפשרת עבודה עם כל מודם לוויני אווירי. כחלק מהשותפות בין גילת ו-Hughes, גילת אחראית לפיתוח וייצור האנטנה, ובכלל זה, יחידת ה-KRFU (יחידת תדרי רדיו), ויחידת ה-KANDU (יחידת תקשורת הנתונים), ולתנאי הרישוי הנדרשים (PMA). שתי החברות פועלות ליצירת מספר שיתופי פעולה עם לקוחותיהן לשם השגת אישורי דגם (STC).
"השותפות של גילת ו- Hughesהביאה ליצירת אחת מתוכניות הפיתוח החדשניות ביותר בתחום אספקת אינטרנט מהיר למטוסים," אמר מיכאל (מיקי) ברק, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתחום התעופה והניידות בגילת. "פיתוח האנטנה מבוסס על המומחיות ארוכת השנים שלנו באנטנות לווין ניידות, ועל המשדרים האוויריים המובילים שלנו, המהווים נדבך מרכזי באסטרטגיית ה-IFC של גילת. אנו מאמינים שאנטנה זו תאפשר לספקיות השירות לבחור את שירות הלווין היעיל ביותר עבור קישוריות גלובלית, כיום ובעתיד."
"האנטנה האווירית כפולת-התדר החדשה הינה תוספת חשובה ומרכזית למערכת האווירית שלנו," אמר פול גאסק, סמנכ"ל בכיר ב- Hughesצפון אמריקה. "עם אנטנה חדשה זו, חברות התעופה יוכלו מעתה להנות מקישוריות רציפה אפילו בנתיבי הטיסה המאתגרים ביותר העוברים באיזורים אשר אינם מכוסים על ידי תחום תדר אחד בלבד. נתיבים ואיזורים אלו כוללים את מרבית נתיבי הטיסה מעל אוקיינוסים וכן איזורים יבשתיים מרכזיים כגון אמריקה הלטינית, אסיה ואפילו אירופה. האנטנה כפולת-התדר החדשה הינה מרכיב משמעותי במערכת האווירית שלנו ותרחיב את פתרונותינו לאספקת אינטרנט מהיר למטוסים ברחבי העולם".
{loadposition content-related} |