להערכת מנהלי החברה, המבנה הארגוני החדש יאפשר לחברה לתת מענה טוב יותר לצרכים ייחודיים של לקוחותיה תוך שימת דגש על יעילות תפעולית
עירא פלטי |
סרגון נטוורקס, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות מודיעה היום על המבנה הארגוני החדש שלה, בעקבות הרכישה של חברת נרה הנורווגית בינואר 2011. המבנה החדש של סרגון כולל חלוקה לשלוש קבוצות פתרונות – פתרונות למרחקים קצרים (short haul), פתרונות למרחקים ארוכים (long haul) וקבוצת שירותים ופרויקטים – וכן ארגון מכירות גלובאלי. מבנה חדש זה יאפשר לסרגון להקצות משאבים מתאימים לכל פלח שוק ולהגיב מהר יותר לצרכי הלקוחות השונים. כחלק מתהליך זה סרגון מתכננת לצמצם את מצבת העובדים העולמית שלה בכ-200 משרות, דבר שיאפשר לה להשיג את מטרות הרווחיות שהציבה לעצמה עם הרכישה.
קבוצת פתרונות ה-short haul תנוהל על ידי חגי זיס, עד לא מכבר סמנכ"ל הפיתוח של סרגון. קבוצת ה- long haul תנוהל על ידי אייל אסא ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל אופרציה בארגון המכירות של סרגון. קבוצת השירותים והפרויקטים תנוהל על ידי אולה לארס אוי ששימש כסמנכ"ל הפרויקטים של נרה.
הפעילות של שלוש קבוצות הפתרונות תתמך על ידי ארגון השיווק בהנהלת אודי גורדון וכן על ידי ארגון המכירות העולמי בהנהלת ערן ווסטמן אשר יושתת על שישה איזורים: צפון אמריקה, דרום אמריקה, אסיה פסיפיק, הודו, אירופה ואפריקה.
"אחד מהיתרונות המשמעותים של המיזוג עם נרה הוא שהחברות שלנו משלימות אחת לשניה. אחת המשימות שיש לנו באיחוד בין החברות הוא לנצל את היתרון הזה תוך זיהוי נכון של סינרגיות שיאפשרו לנו להביא את החברה לרמה הרצויה של הוצאות התפעול," אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "במהלך האינטגרציה של שתי החברות זיהינו מקומות בהן נרה מוסיפה רמה גבוהה יותר של הוצאות תפעוליות, ובאותה עת זיהינו גם מקומות בהם נוכל להביא ליעילות גבוהה יותר. כתוצאה מכך רמת ההוצאות התפעוליות שלנו בסוף התהליך תהיה דומה ליעד המקורי שלנו."
פלטי הוסיף ואמר: "זה תמיד קשה לוותר על אנשים מוכשרים – גם כאשר מדובר בכפילויות של תפקידים. בעקבות המהלך סרגון תוכל להשיג את היעדים שלה ולבנות ארגון חזק ומאוחד שכולל כ- 1,200 עובדים מסביב העולם אשר יוכל להתמקד טוב יותר במענה לצרכי הלקוחות שלנו".
{loadposition content-related} |