זינוק של 68% בהכנסות הרבעון הראשון ל- 100.3 מיליון דולר; הפסד של 857 אלף דולר – הנובע מהוצאות הקשורות למיזוג
סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל-אביב:CRNT ), ספקית פתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) מדווחת היום על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2011, שהסתיים ב-31 במרץ, 2011. זו הפעם הראשונה שסרגון מדווחת על תוצאות כספיות, המאחדות את פעילות נרה נטוורקס, שנרכשה בחודש ינואר 2011. לכן הכנסות הרבעון הראשון משקפות את ההוצאות וההתחייבויות החד-פעמיות בגין רכישת נרה.
יצויין, כי סרגון הפכה לאחר רכישת נרה (Nera Networks), לשחקנית ה- backhaul המרכזית ביותר בשוק התקשורת האלחוטית, מבחינת התמחות מקצועית ומגוון הפיתרונות שהיא מספקת לשוק, ולאחת מעשר חברות ההיי טק הישראליות הגדולות הנסחרות בנאסד"ק, מבחינת היקפי מכירות שנתיים.
הכנסות הרבעון הראשון של 2011 זינקו ב-68% ל- 100.3 מיליון דולר. זאת, לעומת 59.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (רבעון ראשון של 2010). הכנסות הרבעון הראשון לשנת 2011 צמחו ב-50%, לעומת 67 מיליון דולר ברבעון הקודם (רבעון רביעי של 2010).
החברה מדווחת על הפסד נקי ברבעון הראשון, על בסיס Non-GAAP, של 857 אלף דולר, או 0.02- סנט למניה בדילול מלא וזאת בנטרול הוצאות חד פעמיות בגין אופציות לעובדים בסך של 1.4 מיליון דולר והוצאות בסך של 17.1 מיליון דולר, הקשורות בהליך הרכישה והאינטגרציה של נרה נטוורקס. זאת לעומת רווח נקי Non-GAAP ברבעון הראשון של 2010 של 4 מיליון דולר, או 12 סנט למניה רגילה ו-11 סנט למניה בדילול מלא.
סרגון מדווחת על הפסד נקי ברבעון הראשון, על בסיס GAAP, של 21.3 מיליון דולר, או 60- סנט למניה רגילה ולמניה בדילול מלא. זאת לעומת רווח נקי, על בסיס GAAP ברבעון הראשון של 2010, של 3.02 מיליון דולר, או 9 סנט למניה רגילה ו-8 סנט למניה בדילול מלא.
הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון לשנת 2011 הסתכם ב-32.4% ואילו הרווח הגולמי על בסיס GAAP הסתכם ב-29.5%.
החברה מדווחת על רווח תפעולי, על בסיס Non-GAAP, ברבעון הראשון לשנת 2011 של 185 אלף דולר ועל הפסד תפעולי על בסיס GAAP של 20.3 מיליון דולר.
מזומנים ושווי מזומנים הסתכמו ברבעון הרביעי ב-78 מיליון דולר.
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס אומר, כי "אנחנו שמחים לסכם רבעון חזק נוסף. ההכנסות מהלקוחות המסורתיים של סרגון ברבעון הנוכחי היוו כ-70%, מה שהופך את הרבעון הזה לרבעון שיא עבור עסקי הליבה שלנו. תרומת ההכנסות מלקוחות Nera, מאז הסגירה ב-19 בינואר, עולה בקנה אחד עם הציפיות שלנו".
עוד אמר פלטי, כי "ברבעון הראשון פעלנו מהר כדי לזהות ולבצע את רוב הצעדים לקראת שילוב שלהפעילויות נרה. אנו שמחים עם ההתקדמות שעשינו בזמן קצר, לרבות העברת מספר לקוחות מפתח של נרה לקו המוצרים של סרגון ממשפחת FibeAir. בהתבסס על ההתקדמות המצוינת שלנו ברבעון הראשון, אנו מאמינים כי אנו נמצאים על המסלול הנכון כדי להגיע, עד סוף 2011, אל חצי הדרך לקראת המטרה שלנו של 150 מיליון דולר בהכנסות לרבעון ורווח תפעולי של 10%".
בס"ד
16/05/11
סרגון מדווחת לראשונה על תוצאות כספיות, הכוללות את פעילות נרה
סרגון: זינוק של 68% בהכנסות הרבעון הראשון ל- 100.3 מיליון דולר; הפסד של 857 אלף דולר – הנובע מהוצאות הקשורות למיזוג
על אף הליך המיזוג, הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון לשנת 2011 הסתכם ב-32.4% • עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "ההכנסות מהלקוחות המסורתיים של סרגון ברבעון הנוכחי היוו כ-70%, מה שהופך את הרבעון הזה לרבעון שיא עבור עסקי הליבה שלנו. תרומת ההכנסות מלקוחות נרה, מאז הסגירה ב-19 בינואר, עולה בקנה אחד עם הציפיות שלנו…בהתבסס על ההתקדמות המצוינת שלנו ברבעון הראשון, אנו מאמינים כי אנו נמצאים על המסלול הנכון כדי להגיע, עד סוף 2011, אל חצי הדרך לקראת המטרה שלנו של 150 מיליון דולר הכנסות לרבעון ורווח תפעולי של 10%"
סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל–אביב:CRNT ), החברה המובילה לפתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) מדווחת היום על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2011, שהסתיים ב–31 במרץ, 2011. זו הפעם הראשונה שסרגון מדווחת על תוצאות כספיות, המאחדות את פעילות נרה נטוורקס, שנרכשה בחודש ינואר 2011. לכן הכנסות הרבעון הראשון משקפות את ההוצאות וההתחייבויות החד-פעמיות בגין רכישת נרה.
יצויין, כי סרגון הפכה לאחר רכישת נרה (Nera Networks), לשחקנית ה- backhaul המרכזית ביותר בשוק התקשורת האלחוטית, מבחינת התמחות מקצועית ומגוון הפיתרונות שהיא מספקת לשוק, ולאחת מעשר חברות ההיי טק הישראליות הגדולות הנסחרות בנאסד"ק, מבחינת היקפי מכירות שנתיים.
הכנסות הרבעון הראשון של 2011 זינקו ב-68% ל- 100.3 מיליון דולר. זאת, לעומת 59.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (רבעון ראשון של 2010). הכנסות הרבעון הראשון לשנת 2011 צמחו ב-50%, לעומת 67 מיליון דולר ברבעון הקודם (רבעון רביעי של 2010).
החברה מדווחת על הפסד נקי ברבעון הראשון, על בסיס Non-GAAP, של 857 אלף דולר, או 0.02- סנט למניה בדילול מלא וזאת בנטרול הוצאות חד פעמיות בגין אופציות לעובדים בסך של 1.4 מיליון דולר והוצאות בסך של 17.1 מיליון דולר, הקשורות בהליך הרכישה והאינטגרציה של נרה נטוורקס. זאת לעומת רווח נקי Non-GAAP ברבעון הראשון של 2010 של 4 מיליון דולר, או 12 סנט למניה רגילה ו-11 סנט למניה בדילול מלא.
סרגון מדווחת על הפסד נקי ברבעון הראשון, על בסיס GAAP, של 21.3 מיליון דולר, או 60- סנט למניה רגילה ולמניה בדילול מלא. זאת לעומת רווח נקי, על בסיס GAAP ברבעון הראשון של 2010, של 3.02 מיליון דולר, או 9 סנט למניה רגילה ו-8 סנט למניה בדילול מלא.
הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון לשנת 2011 הסתכם ב-32.4% ואילו הרווח הגולמי על בסיס GAAP הסתכם ב-29.5%.
החברה מדווחת על רווח תפעולי, על בסיס Non-GAAP, ברבעון הראשון לשנת 2011 של 185 אלף דולר ועל הפסד תפעולי על בסיס GAAP של 20.3 מיליון דולר.
מזומנים ושווי מזומנים הסתכמו ברבעון הרביעי ב–78 מיליון דולר.
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס אומר, כי "אנחנו שמחים לסכם רבעון חזק נוסף. ההכנסות מהלקוחות המסורתיים של סרגון ברבעון הנוכחי היוו כ-70%, מה שהופך את הרבעון הזה לרבעון שיא עבור עסקי הליבה שלנו. תרומת ההכנסות מלקוחות Nera, מאז הסגירה ב-19 בינואר, עולה בקנה אחד עם הציפיות שלנו".
עוד אמר פלטי, כי "ברבעון הראשון פעלנו מהר כדי לזהות ולבצע את רוב הצעדים לקראת שילוב שלהפעילויות נרה. אנו שמחים עם ההתקדמות שעשינו בזמן קצר, לרבות העברת מספר לקוחות מפתח של נרה לקו המוצרים של סרגון ממשפחת FibeAir. בהתבסס על ההתקדמות המצוינת שלנו ברבעון הראשון, אנו מאמינים כי אנו נמצאים על המסלול הנכון כדי להגיע, עד סוף 2011, אל חצי הדרך לקראת המטרה שלנו של 150 מיליון דולר בהכנסות לרבעון ורווח תפעולי של 10%".
חלוקת הכנסות לפי אזורים גיאוגרפיים לרבעון הראשון של 2011:
אירופה: 22%
אפריקה: 18%
צפון אמריקה: 13%
אמריקה הלטינית: 15%
הודו: 15%
אסיה פסיפיק: 17%
אודות
סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס משרדי מכירות ברחבי העולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-200 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות ביותר מ–130 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה,AT&T, Hutchison 3, KPN, Tata America Movil, Telenor, סלקום Belgacom ו-Telcel. בחודש ינואר 2011 רכשה סרגון את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל עם למעלה מ-60 שנות ניסיון בעיצוב פתרונות RF. מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ-1,200עובדים ברחבי העולם.
לאתר החברה www.ceragon.com
מצ"ב ההודעה הרשמית באנגלית מטעם החברה.
לשאלות נא צרו קשר עם:
שרון לוי-מצקין – 054-636-6060,
רמי נאורי – 054-646-4343
{loadposition content-related} |