• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    מנכ״ל ומייסד אנבידיה, ג׳נסן הואנג, ביקר השבוע במתקן Starbase של חברת SpaceX על מנת למסור לאילון מאסק באופן אישי את מחשב העל הקטן בעולם לבינה מלאכותית – NVIDIA DGX Spark. במהלך המפגש נזכר הואנג כיצד לפני תשע שנים הגיע למשרדי OpenAI – שהיה אז סטארט-אפ קטן בתחילת דרכו - כדי למסור למאסק את NVIDIA DGX-1, מחשב העל הראשון שאנבידיה בנתה במיוחד עבור חישובי בינה מלאכותית.

    אנבידיה משיקה את DGX Spark: “סופר־מחשב AI” בגודל שולחני

    בתמונה: Pauline Thomas, מנהלת פיתוח עסקי ב־intoPIX, מציגה את טכנולוגיית JPEG XS לדחיסת וידאו בזמן אמת במצלמות רכב, במסגרת כנס AutoSens / InCabin Europe 2025 בברצלונה.

    שילוב מצלמה ורדאר לחישה פנימית מדויקת – שיתוף פעולה בין Tobii, D3 Embedded, H-Tech ו-Texas Instruments

    מתח בין סין להולנד בשל הלאמת נקספריה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אחרי שהולנד הידקה פיקוח על Nexperia: סין חסמה יצוא ויצרני הרכב האירופים מזהירים ממחסור שבבים

    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

    שיתוף הפעולה בין אינטל ל-AMD קורם עור וגידים. צילום יחצ

    שנה לאחר שהכריזו על שיתוף פעולה היסטורי, אינטל ו-AMD חושפות את תוצריו הראשונים ובראשם טכנולוגיית אבטחה משותפת

    אינטל מדגימים את פלטפורמת הפיתוח לרובוטים בכנס ITT 2025

    אינטל חושפת פלטפורמת Robotics AI Suite בקוד פתוח לפיתוח מהיר של רובוטים מבוססי AI

  • בישראל
    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

    מערכת הטעינה אלחוטית Genesis של CaPow. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

    CaPow קיבלה אישור CE למערכת Genesis להעברת אנרגיה בתנועה

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    מנכ״ל ומייסד אנבידיה, ג׳נסן הואנג, ביקר השבוע במתקן Starbase של חברת SpaceX על מנת למסור לאילון מאסק באופן אישי את מחשב העל הקטן בעולם לבינה מלאכותית – NVIDIA DGX Spark. במהלך המפגש נזכר הואנג כיצד לפני תשע שנים הגיע למשרדי OpenAI – שהיה אז סטארט-אפ קטן בתחילת דרכו - כדי למסור למאסק את NVIDIA DGX-1, מחשב העל הראשון שאנבידיה בנתה במיוחד עבור חישובי בינה מלאכותית.

    אנבידיה משיקה את DGX Spark: “סופר־מחשב AI” בגודל שולחני

    בתמונה: Pauline Thomas, מנהלת פיתוח עסקי ב־intoPIX, מציגה את טכנולוגיית JPEG XS לדחיסת וידאו בזמן אמת במצלמות רכב, במסגרת כנס AutoSens / InCabin Europe 2025 בברצלונה.

    שילוב מצלמה ורדאר לחישה פנימית מדויקת – שיתוף פעולה בין Tobii, D3 Embedded, H-Tech ו-Texas Instruments

    מתח בין סין להולנד בשל הלאמת נקספריה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אחרי שהולנד הידקה פיקוח על Nexperia: סין חסמה יצוא ויצרני הרכב האירופים מזהירים ממחסור שבבים

    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

    שיתוף הפעולה בין אינטל ל-AMD קורם עור וגידים. צילום יחצ

    שנה לאחר שהכריזו על שיתוף פעולה היסטורי, אינטל ו-AMD חושפות את תוצריו הראשונים ובראשם טכנולוגיית אבטחה משותפת

    אינטל מדגימים את פלטפורמת הפיתוח לרובוטים בכנס ITT 2025

    אינטל חושפת פלטפורמת Robotics AI Suite בקוד פתוח לפיתוח מהיר של רובוטים מבוססי AI

  • בישראל
    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

    מערכת הטעינה אלחוטית Genesis של CaPow. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

    CaPow קיבלה אישור CE למערכת Genesis להעברת אנרגיה בתנועה

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית מדורים ‫שבבים‬ שוק השבבים משתנה כל כך מהר שמתכנני השבבים חייבים להגיב בטווחי זמן קצרים בהרבה מבעבר.

שוק השבבים משתנה כל כך מהר שמתכנני השבבים חייבים להגיב בטווחי זמן קצרים בהרבה מבעבר.

by אבי בליזובסקי
11 מאי 2015
in ‫שבבים‬
chipex2015_panel1
Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

כמה מנציגי התעשיה דנו באתגרים המרכזיים של תעשיית המיקרואלקטרוניקה במהלך הפנל המרכזי של ChipEx2015

פאנל מושב המליאה בהשתתפות (משמאל לימין) פרופ' עמנואל כהן, טכניון, אלי זיס, חב' אלטייר, רנדי סמית, חב' SONICS, צחי פלדמן, חב' ברודקום ומנחה הפנל, שלמה גרדמן. צילום: קובי קנטור

במסגרת מושב המליאה שהתקיים בבוקרו של כנס ChipEx2015  נערך הפנל המרכזי אשר התמקד באתגרי התעשיה בשנים הקרובות. בפנל השתתפו: רנדי סמית, סגן נשיא לשיווק בחברת Sonics, צחי פלדמן, מנהל  טכני בברודקום, אלי זיס סגן נשיא לתכנון סיליקון באלטייר ופרופ' עמנואל כהן, איש סגל בכיר, הטכניון . את הפנל הנחה שלמה גרדמן שפתח ושאל:

 

תעשיית המיקרואלקטרוניקה נמצאת כיום בפני אתגרים רבים.. יש לנו על הבמה ן נציגים של החברות הגדולות, של הסטארטאפים, של חברות כלים ושל האקדמיה. מהם לדעתכם שלושת האתגרים הגדולים ביותר שאתם רואים לחברה שלכם בשנים הקרובות?

פלדמן: בברודקום, כמי שמפתחת את המיתוג באינטרנט אנו צופים גידול בפעילות משום שכל דבר יצטרך להיות מחובר. באופן כללי,  IOT משמעותו פתרונות תקשורת חסכוניים באנרגיה בצד של החיישן ורשת חזקה מאוד בקצה השני.

אנחנו מתמחים בתקשורת קצרת טווח בעלת צריכת חשמל נמוכה מ-WIFI ועד זיגבי. עבורנו אלו חדשות טובות. כמובן תהיה לנו הרבה תחרות אבל אנחנו טובים בתחרות.

מההיבט הטכני המשמעות היא שנידרש לעבד הרבה יותר נתונים בזמן קצר. כלומר כשמרכזי הנתונים (דטה סנטר) גדלים, הביקוש מצד ספקי השירותים יגדל.  אנו נידרש להכפיל את הקיבולת בכל דור טכנולוגי  והדבר מהווה אתגר תכנוני מבחינת צריכת הארנרגיה והמהירות. למעשה אנחנו עוברים ל-16 ול-10 ננו רק כדי לעמוד בקצב.

הדבר גם מצריך אותנו לעבוד על תכנונים מורכבים יותר וכדי לעמוד בהם אנו נדרשים להתאים את הכלים ובין היתר לעשות שימוש בכלי EDA בעלי קיבולת – מתאימה. זו  סוגיה חשובה מאוד.

אלי זיס: שמענו הבוקר (בכנס ChipEx2015) שני פרופסורים שדיברו על הקישוריות של התקני ה-IOT לאינטרנט. עצם החיבוריות היא אתגר גדול.  פעם התחברנו דרך כבלים, ואחר כך עברנו לפרוטוקולים אלחוטיים כגון WIFI וזיגבי, אבל אלו פתרונות לרשת המקומית.כיום ה אתגר הוא כיצד אנחנו מחברים את ההתקנים הללו לאינטרנט כאשר איננו נמצאים ברשת המקומית. חיבוריות סלולארית היא הפתרון אבל אז צריך למצוא דרך לעשות אותה חסכונית באנרגיה כדי שנוכל להפעיל את המכשירים על ידי סוללות, בעיקר כשמדובר בהתקנים לבישים.

האתגר הוא ליישם את זה בסיליקון ואחר כך לשדר את האותות על גבי הרשת הסלולארית ועדיין לפעול באמצעות סוללות קטנות.  האתגר הוא כיצד לשלוט באנרגיה של ההתקנים בתחנות הבסיס ושהפתרון יהיה זול. כידוע האינטרנט של הדברים לא יוכל לפרוץ ללא הוזלת העלויות. מחיר של התקן צריך להיות פחות מדולר. זה אתגר גדול  לכן אין משמעות הדבר ללכת על תהליך הייצור האחרון אם רוצים ללכת לתחום של המערכות הזולות.

chipex2015_panel1

פרופ' עמנואל כהן. יצרניות התקני IOT מנסות לאמץ פתרונות מוכרים מעולם התקשורת הסלולארית ולשחק עם היחסים בין צריכת האנרגיה והעלות אבל לדעתי השיטה צריכה להיות שונה – צריך לתכנן התקנים כאלה מלמטה למעלה. אתגר נוסף יהיה בגמישות התכנון. מכיוון ששוק ה-IOT הוא שוק רחב יש צורך בחיישנים שיוכלו למדוד למשל טמפרטורות  ואחרים שיידרשו לצלם וידאו באיכות גבוהה. לפיכך התכנון האנלוגי צריך להיות גמיש כדי לאפשר יישומים רבים. היבט נוסף הוא ההתעוררות. התקני IOT נמצאים במצב שינה רוב הזמן וצריך ל"העיר" אותם מדי פעם. צריך לדאוג שתהליך ההתעוררות יהיה מהיר ככל האפשר אך גם שידרוש את נפח העיבוד המינימאלי.  הפתרון הוא להעיר בשלבים ובכל פעם לבדוק האם צריך להתקדם לשלב הבא וכך להגיע לביצועים המלאים רק אם  הדבר נדרש.

רנדי סמית':  החברה שלנו סוניקס מייצרת רשתות על שבב (Noc) ואנו רואים שלקוחות רבים סובלים מזמן פיתוח ארוך. אני נמצא בתחומי ה-EDA וה-IP מאז 1979. הרבה חברות נאבקות עם זמני תכנון של 15 חודשים ובמקרה הטוב 12 חודשים.  שוק ה- IOT משתנה כל כך מהר שמתכנני השבבים חייבים ל להגיב בטווחי זמן קצרים בהרבה מבעבר.  חלק מהבעיות נפתרות באמצעות ה-IP. ככל שה-IP משתפר, ניתן  לתכנן תכנונים גדולים יותר. אחד הדברים שאני עובד עליהם היא מתודולוגית IC גמיש (Agile IC).  צריך לראות כיצד ענף התוכנה ביצע שינויים שהפכו אותו לגמיש יותר ולאמץ את השינויים הללו גם בתחום תכנון השבבים – החומרה.

תחום אחר שהוזכר הוא האנרגיה. כאשר מכתננים רשת על שבב, ניתן לשלוט יותר בגורמים לבזבוז אנרגיה ולשפר את הביצועים.

שלמה – בואו נדבר על תעשיית הרכב. כיום יש שבבים רבים ברכב. זה מגזר חדש עבורינו, והוא כולל חיישנים, NFC, מערכת בידור, תקשורת רכב לרכב. כיצד המגזר הזה  ישפיע על עסקיכם?

סמית': אנו עובדים עם חברות המייצרות שבבים לרכב מזה שנים.  אנחנו עוזרים להם במעבר בין היתר ביןתקנים חדשים כגון 26262. יש גם מגוון רחב של מערכות החל ממערכות לא קריטיות כגון מערכת הבידור ברכב ועד למערכות חשובות כגון מערכת הבלימה. הדבר מחייב אותנו לעבוד קרוב יותר עם לקוחותינו לעזור להם להשתמש בטכנולוגיה שהפכנו לזמינה כדי לפתח את סוגי המערכות שהם רוצים.

אנחנו מעבירים נתונים דרך מערכות ואז יש כמה סכנות: הנתונים יכולים להיות משובשים,  הנתונים יכולים להגיע למקום הלא נכון. אלו דברים פשוטים ואנחנו יכולים להפוך את המערכת לחזקה מספיק אבל הלקוחות צריכים להחליט מה הם עושים עם זה.

זיס: מה שחשוב ברכב הוא שתוכל לבנות מודולים קטנים שניתן יהיה להכניס לתוך המכונית, וכן נדרשת מהם זמינות גבוהה ויכולת לתקשר על גבי הרשת הסלולארית ושיענו על תקנים שונים בענף הרכב. כמו כן צריך לזכור שבתעשיית הרכב נדרש משך חיים ארוך. לוקח כמה שנים לפתח דגם חדש של מכונית, וכאשר הוא עובר לייצור המוני הוא נמכר במשך 5-7 שנים  בניגוד למחזור חיים של שנה-שנה וחצי בתחומים אחרים בהם מעורבים שבבים.  זה גם טוב מהבחינה העסקית כי הדבר מאפשר לנו לעשות עסקים למשך 5-10 שנים ולא להידרש לזכות כל פעם מחדש בעסקים.

פלדמן: "אמינות ואיכות הן המפתח להצלחה בענף הרכב.  אנו משקיעים מאמצים גדולים יותר בבדיקות ."

גרדמן: שאלה לעמנואל – היום אתה פרופסור בטכניון אבל בעבר עבדת עבור משרד הבטחון ואינטל. מהיכרותך עם התעשיה אתה יודע שיש ביקוש גדול לשבבים אנלוגיים ותכנון אנלוגי. מהם האתגרים הגדולים ביותר בתכנון אנלוגי וכמובן בתחום ה-IOT?

כהן: "האתגר הגדול ביותר הוא צריכת  האנרגיה. כיום בישומי -IOT אנו נדרשים להגיע לרמת הננו וואט, להוריד את הוולטאג'  ל 0.5-0.6. כמו כן מרבית המערכות האנלוגיות מכילות הרבה חוכמה דיגיטלית כדי לפצות על השינויים הגדולים המתרחשים בוולטאז' כזה נמוך.

זיס: האתגרים באנלוג וב-RF – קודם כל נדרשים עובדים. באקדמיה נעשה מעט מאוד מחקר בתחום והם לא מכשירים מספיק מהנדסי אנלוג  . לנו חסרים עובדים.

גרדמן: "מה אתם עושים בטכניון כדי להכשיר מספיק מהנדסי אנלוג לתעשיה ולענות על הביקוש הגובר?

כהן:: "אנחנו בטכניון ובאוניברסיטאות האחרות מגבירים את המחקר ואת ההכשרה בתקווה שהדבר יאפשר הכשרת מספיק מהנדסים מס . התחלתי מהתחלה – בניתי מעבדת המחקר, ואני עובד על מציאת כיוון לדוקטורנטים. גם כך מפתחים באנלוג צריכים לדעת היום הרבה יותר.. יש היום הרבה קוד דיגיטלי גם במערכות אנלוגיות, והמתכנן האנלוגי נדרש לדעת את כל הדיגיטל שמסביב. " אנו עושים ככל יכולתינו לסייע בכיוון.,

{loadposition content-related}
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

‫שבבים‬

גרפן 2026: האם הגענו לשלב בו יחליף את שבבי הסיליקון?

תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com
‫שבבים‬

ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

אנשים

"אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך כתב ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה לעובדיו לרגל שחרורו של אבינתן אור

פנתר לייק. שקף באדיבות אינטל
‫שבבים‬

אינטל חושפת את Clearwater Forest: מעבד שרתים חדש עם 288 ליבות יעילות

הפוסט הבא
samsung-logo

סמסונג הניחה את אבן הפינה למפעל השבבים היקר בעולם

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS
  • ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45…
  • משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי
  • אינטל חושפת את Clearwater Forest: מעבד שרתים חדש עם…
  • "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך…

מאמרים פופולאריים

  • אריק שמר:"מאד מעניין אותי לפתור בעיות".…
  • הפנים הפחות מוכרות של דב מורן: מבחינתי המכירה של M…
  • גרפן 2026: האם הגענו לשלב בו יחליף את שבבי הסיליקון?
  • הקאמבק הגדול של השיחה הטלפונית
  • עסקת אינטל טראמפ – האם מדובר בהימור אסטרטגי או בצעד נואש

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס