הרווח הנקי ללא GAAP הגיע ל-1.7 מיליון דולר. עם GAAP הפסד של חצי מיליון. עם זאת, בחברה מדגישים כי ההכנסות מיוזמות צמיחה גדלות ב-12% ומהוות 61% מסך המכירות
DSP Group, ספקית פתרונות שבבים אלחוטיים לתקשורת הודיעה על תוצאותיה לרבעון השני שהסתיים ביוני. 30, 2019.
סך ההכנסות של DSPG ברבעון השני הסתכמו ב-29 מיליון דולר, קיטון של 5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מיוזמות צמיחה הגיעו ל-17.8 מיליון דולר, עלייה של 12% משנה לשנה, היוו 61% מסך ההכנסות.
הכנסות מגזר התקשורת המאוחדת הסתכמו ב-8.8 מיליון דולר, קיטון משנה לשנה של 10%; הכנסות מגזר SmartVoice הסתכמו בסך 5.3 מיליון דולר, עלייה של 142% משנה לשנה. הכנסות מגזר SmartHome בסך 3.6 מיליון דולר, קיטון משנה לשנה של 4%
הפסד נקי לפי GAAP של חצי מיליון דולר. ללא GAAP עברה החברה מהפסד לרווח של 1.7 מיליון דולרים.
בהתייחס לתוצאות, אמר עופר אליקים, מנכ"ל קבוצת DSP: "אנו שמחים לדווח שההכנסות מיוזמות הצמיחה שלנו גדלו בשיעור של 12% משנה לשנה לרמה של 17.8 מיליון דולר והיוו 61% מהמכירות. הישג זה הושג בזכות תוצאות שיא בקו מוצרי SmartVoice שלנו, שקיזזו את החולשה שהיתה צפויה בקו המוצרים Unified Communications והאטה זמנית בביקוש לשערים ביתיים כחלק מקו מוצרי הבית החכם. יתר על כן, אנו נרגשים לקראת המומנטום בעסקי SmartVoice שלנו, כאשר הכנסות הרבעון השני גדלו ב – 142%, והגיעו לשיא של 5.3 מיליון דולר והדגימו את החוזק והמגוון של היצע המוצרים שלנו בהתייחס לכמה יישומים חדשים הכוללים מצלמות, טאבלטים וחכמים. טלוויזיות. "
loadposition content-related} |