כך אומר ג'ון ברוגמן, שהגיע לישראל לרגל כנס cdnLIVE בראיון מיוחד ל Chiportal
.
ג'ון ברוגמן, סמנכ"ל בכיר לשיווק בקיידנס |
בראיון שערך ג'ון ברוגמן, סמנכ"ל בכיר לשיווק בקיידנס עם Chiportal לרגל כנס cdnLIVE הנערך היום הסביר ג'ון את המרכיבים העיקריים בחזון החדש של קיידנס.
עפ"י ברוגמן השוק מוטה כיום מוצרי צריכה. דוגמא טובה למוצר המניע את השוק הוא ה- iPhone של חברת אפל. ה iPhone שינה את כללי המשחק והוכיח כי מי שמנצח בשוק הטלפונים אינו היצרן שמייצר בצבעים הכי יפים או בגדלים הכי קטנים אלא זה שמספק את מגוון הישומים הרחב ביותר. ישומים משמעותם תוכנה ואכן יצרני המכשירים האלקטרונים דורשים כיום מיצרני השבבים שיספקו להם שבבים הכוללים תשתית מתאימה לשילוב ישומים Application ready platform) ).
המצב החדש גרם לכך שיצרני השבבים מצפים מהספקים שלהם (קרי חברות ה-EDA ) להרחיב את סט היכולות של הכלים שלהם כך שיתמכו במוצר הכולל חומרה, תוכנה, קניין רוחני (IP) ומערכות הפעלה ויאפשרו אינטגרציה מקסימלית בין כל המרכיבים הללו. לדעת ברוגמן כל ספקי ה- EDA צריכים להיות מעוניינים לתמוך בסטנדרט החדש של התעשיה וקיידנס אף הציעה לספקים רבים להצטרף אליה. סינופסיס ומנטור טרם נענו לקריאה אך מספר ספקים אחרים בינם יבמ דווקא אימצו את החזון החדש.
"תעשיית הEDA- חייבת להבין כי כדי לשרוד ולהמשיך להיות רלוונטית עליה לאפשר אינטגרציה מלאה בין החומרה לבין התוכנות המוכללות שעלותן מגיעה כיום לכ-50% מעלות תכנון מערכת על שבב". סיכם ברוגמן את דבריו. ברוגמן יפרוס את חזון ה- 360 EDA בפני משתתפי CDNLive אשר יערך היום במרכז הכנסים אווניו, באירפורט סיטי .
{loadposition content-related} |