פרנסואה גיבר, סגן נשיא ST מיקרואלקטרוניקס ומנהל חטיבת השיווק לסין ושכנותיה ולדרום אסיה, אמר לאחרונה כי החברה מתכוונת להשקיע בהקמת מפעלי ייצור בהודו ואולם עדיין לא כעת
.
פרנסואה גיבר, סגן נשיא ST מיקרואלקטרוניקס ומנהל חטיבת השיווק לסין ושכנותיה ולדרום אסיה. מתוך אתר החברה |
פרנסואה גיבר (Francois Guibert), סגן נשיא ST מיקרואלקטרוניקס ומנהל חטיבת השיווק לסין ושכנותיה ולדרום אסיה, אמר לאחרונה כי החברה מתכוונת להשקיע בהקמת מפעלי ייצור בהודו ואולם עדיין לא כעת.
מסתבר שכיום אסיה היא הרוכשת הגדולה ביותר של מוצרי ST, ואחראית ל-69% מההכנסות. מתוך זה בהודו לבדה מכרה החברה מוצרים בשווי של 300 מיליון דולר בשנת 2009.
סביבה יציבה שתקדם ייצור מערכות אלקטרוניות צריכה לבוא בתחילה ולאחר מכן המפעלים כבר יגיעו. אמר גיבר בכנס ארגון המוליכים למחצה בהודו, ISA שהתקיים בבנגלור. בראיון וידאו לאתר EE Herald הוא חלק את השקפתה של חברת ST על המגמות בשוק, הההזדמנויות ועל הצפוי לתעשיית המוליכים למחצה בהודו.
לדבריו, בהודו יש פוטנציאל עצום והדבר שחסר הוא הגברת יכולת המו"פ של חברות הודיות בתוך הודו. "אנו זקוקים ליכולת ייצור מצד חברות הודיות. אנחנו אוהבים את העובדה שישנם לקוחות בינלאומיים בהודו כגון צ'נאי הפועלת בתחוםה טלקום, אך מדינה כמו הודו זקוקה לבסיס ייצור משלה עם נוכחות של משקיעים מקומיים, יזמים ומקורות מקומיים כפי שעשו סין, טאיוואן, קוריאה ויפן.
"עבורנו, שווקים מקומיים חשובים מאוד במיוחד לצורך פיתוח התעשיה המקומית. זהו המפתח. זו הסיבה שאנו משקיעים במו"פ לצורך פיתוח חומרה ולא תוכנה, שהיא גורם מפתח חשוב עבור הודו. כניסה לעוד תחומי חומרה תהפוך את הודו למתחרה עולמית. יש לחומרה גם צריכה מ קומית – בסופו של דבר אנשים לא צורכים תוכנה, הם צורכים חומרה כגון מחשבים, מכוניות, טלוויזיות ונגני מוזיקה וסרטים."
המראיין קטע את גיבר וטען כי 70% מהפיתוח במוליכים למחצה הוא של תוכנה. גיבר השיב: נכון אך התוכנה מוטמעת בתוך המוצר, ולכן חייבים לפתח יכולת ייצור חומרה, משום שבסופו של דבר אנשים לא רוכשים את החומרה, היא כבר מוטמעת בתוך המכשיר.
{loadposition content-related} |