השירות יכלול ניהול מקיף, עדכוני קושחה (Firmware)ויישומים של מודולים
מודול של טליט |
טליט תקשורת, הודיעה על שיתוף פעולה עם רד בנד (Red Bend) הישראלית בפתרון מקיף לניהול התוכנה עבור לקוחות המודולים והשירותים של טליט.
שירותי ניהול התוכנה של טליט (Telit Software Management Services) יעשו שימוש בכלים המובילים והסטנדרטיים של רד בנד לפריסה קלה ולניהול נוח של התקני M2M המהווים את חלק הארי של האינטרנט של הדברים. השירות הינו שירות ענן אשר מאפשר ללקוחות להגדיר בעצמם את ניהול העדכון והיחידות עליהם עליו להתבצע.
בשילוב עם חבילה מקיפה של מוצרים ושירותים היוצרים יחדיו את ה- One Stop. One Shop של טליט, שירותי ניהול התוכנה יאפשרו ללקוחות לנהל את גרסאות התוכנה בצד ה – Mobile client באמצעות שירות ענן סטנדרטי וימנע מהם למעשה לפתח מחדש את הפתרון עבור כל אפליקציה.
"עם יותר מ-75 מיליון מודולים שכבר פרוסים ברחבי העולם, אנו יודעים שכל אפליקציה של M2M או אינטרנט של הדברים מצריכה ניהול תוך כדי מחזור חייה," אמר עומר פסח, מנהל הטכנולוגיה הראשי של m2mAIR, היחידה העסקית האחראית לשירותים שמספקת טליט. "השותפות שלנו עם רד בנד מאפשרת לנו להציע את השירות האמין והצומח ביותר בשוק ומקדמת את האסטרטגיה שלנו ליצירת קורת גג אחת לכל המוצרים והשירותים החיוניים המאפשרים את האינטרנט של הדברים ומפשטים את תהליך הפיתוח, הפריסה והניהול של יישומי M2M."
"שוקי האינטרנט של הדברים וה-M2M צומחים בטור הנדסי ומתרחבים בכל הענפים, לרבות מחשוב לביש, שירותי בריאות, מוצרי צריכה וענף הרכב," אמר אורן בצלאלי, סגן נשיא בכיר למוצרים, אסטרטגיה ושיווק ברד בנד. "השותפות המתמשכת שלנו עם טליט מדגישה את הצורך בניהול המספר הגדל והולך של תוכנות ושל הזדמנויות ליצרנים למנף את ההתקנים כפלטפורמה להכנסות חוזרות."
{loadposition content-related} |