המכירות לרבעון השני של 2014 יעלו מ-133 מליון דולר ברבעון זה לכ-230 מליון דולר
טאואר-ג'אז מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2014 בו השיגה קצב מכירות שנתי של מעל 900 מיליון דולר.
המכירות ל-10 לקוחותיה הגדולים ביותר זינקו ב-40% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ול-5 לקוחותיה הגדולים ביותר זינקו ב-50%
המכירות ברבעון השני הסתכמו ב- 234 מיליון דולר, עלייה של 76% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 87% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. זהו הרבעון הראשון של איחוד תוצאות המיזם המשותף של החברה עם פנסוניק (TPSCo).
מכירות המחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב- 367 מיליון דולר – עלייה של 54% בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2013; EBITDA רבעונית של 33 מיליון דולר, בהשוואה ל-26 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד;
לחציון הראשון של 2014, טאואר-ג'אז רשמה EBITDA 61 מיליון דולר ורווח נקי של 23 מיליון דולר; המכירות לעשרת הלקוחות הגדולים של החברה צמחו ב-40% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (בנטרול מייקרון ופנסוניק), והמכירות לחמשת הלקוחות הכי גדולים צמחו ב-50% לעומת אשתקד. לעומת הרבעון הקודם, נרשמה צמיחה אורגנית של 20% ו-11% עבור לקוחות אלה, בהתאמה;
נחתמו מספר חוזים עם לקוחות חדשים כבר ברבעון הראשון של פעילות TPSCo, בעלי פוטנציאל מכירות של מעל 100 מיליון דולר לשנה, וזאת בנוסף למכירות השנתיות הצפויות מעסקת פנסוניק ע"ס 360 עד 420 מיליון דולר לשנה;
יתרת מזומנים בסוף הרבעון של 192 מיליון דולר עם 41 מיליון דולר תזרים חיובי מפעילות שוטפת (לפני תשלומי ריבית) במהלך הרבעון השני והיחסים המאזניים התחזקו.
מנכ"ל טאואר-ג'אז, ראסל אלוואנגר אמר: " ברבעון השני אנו מציגים לראשונה את איחוד ההכנסות ופעילות המיזם המשותף עם פנסוניק, כאשר פעילות הייצור שם היא בהתאם לציפיות והפעילות העסקית טובה מהמצופה. סגרנו כבר מספר עסקאות עם לקוחות צד שלישי – הן עם לקוחות CIS וכן עם חברות IDM מהשורה הראשונה. שיתופי פעולה אלה צפויים להניב הכנסות שנתיות של יותר מ-100 מיליון דולר בעוד כ-3 שנים. אנו צופים כי חוזים והסכמים ראשונים אלה יתחילו כבר בייצור המוני במחצית השניה של 2015.
"עסקי הליבה של טאואר-ג'אז רשמו צמיחה משמעותית של 50% ו-40% עבור חמשת ועשרת הלקוחות המובילים של החברה בהתאמה, בהשוואה להכנסותיהם ברבעון השני אשתקד. אנו צופים המשך צמיחה עם לקוחות אלה במהלך השנה כאשר כבר עתה אנו רואים צמיחה של 11%, ו-20% בהתאמה, בהשוואה להכנסותיהם ברבעון הראשון של 2014. "
"במהלך הרבעון השני נכנס מספר שיא של סטי מסכות למפעלי היצור שלנו בישראל ובארה"ב – 240 לעומת 130 בתקופה המקבילה ב-2013. גידול זה של 62% במחצית הראשונה של 2014 לעומת המחצית הראשונה של 2013 מהווה אינדיקציה ברורה כי לקוחותינו שבעי רצון מביצוענו בפלחי שוק צומחים ומאפשר לנו להמשיך בצמיחה המשמעותית גם ב-2015 ו-2016, כאשר מוצרים אלה יגיעו לייצור שיא."
"אנו רואים ביקוש גדול בשוק מלקוחות המקבלים שירות מהיחידות העיסקיות שלנו, שמוכנות ומזומנות לשרת הן אורגנית והן באמצעות היכולות התפעוליות והטכניות של המיזם המשותף טאואר-פנסוניק והם שיאפשרו לנו לעבור את יעד ההכנסות של מיליארד הדולר".
{loadposition content-related} |