החברה רשמה הכנסות של 99.3 מיליון דולר והפסדים של 4.1 מיליון. "ההנהלה נחושה להחזיר את צורן לצמיחה ורווחיות", מבטיח המנכ"ל לוי גרצברג
.
לוי גרצברג מנכ"ל צורן. |
יצרנית השבבים צורן חותכת בתחזית שלה לשארית שנת 2010 לאחר הכרזה על התוצאות לרבעון השלישי שהיו נמוכות במעט מציפיות האנליסטים. מנכ"ל החברה אומר כי צורן בוחנת חלופות לארגון מחדש.
לוי גרצברג, נשיא ומנכ"ל צורן, אומר כי כמה מלקוחות החברה בתחום הטלוויזיה הדיגיטלית חוו אבדן נתח שוק ושחיקה במחירים ברבעון השלישי, ושלקוח אחד החל ברכישת רכיבים ממקור נוסף דבר שגרם להפסדים נוספים לצורן. לדברי גרצברג, צורן רואה גידול במלאים וירידה בדרישת הצרכנים לרכיבי טלוויזיה דיגיטלית ושרכיב ה-DVD מראה סימנים של החלשות. במיוחד, גדלו המלאים של מוצרי לייזר אדום.
"כתוצאה מהתפתחויות אלו, אנו מפחיתים את התחזית שלנו לשארית שנת 2010 ומעריכים בזהירות את האסטרטגיות הנוכחיות כנגד הזדמנויות צמיחה קיימות ועתידיות" אמר גרצברג. "אנו גם נמצאים בתהליך ארגון מחדש של חלופות עם דגש על הוצאות תפעול לגודל הנכון של העסק".
צורן דיווחה על מכירות של 99.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, גידול של 6% בהשוואה לרבעון הקודם, אך ירידה של 14% בהשוואה לרבעון השלישי של 2009. הערכות האנליסטים עמדו על מכירות של 99.8 מיליון.
צורן גם דיווחה על הפסדים של 4.1 מיליון דולר, ירידה לעומת הפסדים של 6.7 מיליון דולר ברבעון הקודם. ברבעון המקביל אשתקד דיווחה החברה על רווח של 4.9 מיליון דולר.
"ההנהלה נחושה להחזיר את צורן לצמיחה ורווחיות באמצעות מודל פיננסי מוצק, ואנו עובדים על נטילת כל הצעדים שיידרשו כדי להשיג את המטרות." אמר גרצברג.
{loadposition content-related} |