בפרסומת נראתה הטכנולוגיה של רינג מגרשת גנבים, ולדבריו במסיבת העיתונאים, הדבר נעשה באמצעות בינה מלאכותית. בתשובה לשאלת CHIPORTAL האם הבינה המלאכותית נמצאת בשבבי המצלמות עצמן או שהן רק מגיבות לאימונים שכבר עברו לפני הייצור, ענה סמירנוף, כי בדגמים המתקדמים והיקרים יותר תהיה גם יכולת של בינה מלאכותית בתוך המצלמות עצמן
יום לפני הופעתו בפני מליאת כנס 3DEXPERIENCE WORLD שהתקיימה לאחרונה בנאשוויל טנסי, הופיע ג'יימי סמירנוף בפרסומת ששודרה במהלך משחק הסופרבול. סמירנוף הוא המנכ"ל של חברת רינג שייסד ב-2011 ונרכשה בשנת 2018 על ידי אמזון, ששומרת עד היום על מעמדה של רינג עצמאותו הניהולית של סמירנוף.
בפרסומת נראתה הטכנולוגיה של רינג מגרשת גנבים, ולדבריו במסיבת העיתונאים, הדבר נעשה באמצעות בינה מלאכותית. בתשובה לשאלת CHIPORTAL האם הבינה המלאכותית נמצאת בשבבי המצלמות עצמן או שהן רק מגיבות לאימונים שכבר עברו לפני הייצור, ענה סמירנוף, כי בדגמים המתקדמים והיקרים יותר תהיה גם יכולת של בינה מלאכותית בתוך המצלמות עצמן.
Ring היא חברה המייצרת מוצרים ושירותים לאבטחה ביתית, כולל פעמון הווידאו Wi-Fi הראשון בעולם. החברה נקראה במקור Doorbot ונוצרה במוסך של סמירנוף בשנת 2011. הרעיון של פעמון וידאו Wi-Fi היה ייחודי וחדשני באותה תקופה ותפס את תשומת הלב של המשקיעים בגרסה האמריקאית של הכרישים, תוכנית טלוויזיה פופולרית שבה יזמים מציגים את הרעיונות שלהם בפני פאנל של משקיעים. למרות שלא קיבלה הצעות כלשהן בתוכנית, Doorbot הפכה לרינג, חברת אבטחה ביתית שמצלמותיה פזורות בכל רחבי ארה"ב וכבר סייעו בהגנתם.
"ייחודה של רינג טמון במוצרים ובשירותי האבטחה הביתיים היעילים והנגישים שלה, במיוחד פעמון הווידאו, המאפשר לבעלי בתים לראות ולדבר עם המבקרים בפתח ביתם מכל מקום באמצעות הסמארטפון שלהם. המשימה של רינג היא לספק ללקוחות "טבעת ביטחון" סביב בתיהם ושכונותיהם. מאז השקתה בשנת 2018, היא סייעה למיליוני שכנים ליצור טבעת אבטחה סביב בתיהם ואף מנעה מאות אלפי פריצות." אמר סמירנוף. הוא הופיע באירוע של משתמשי דאסו סיסטמס מאחר והמערכת של רינג תוכננה מראשיתה על מערכות סולידוורקס, שבאירוע הוכרז על מעברם לענן.
לדברי סמירנוף, רינג היה רעיון מעניין למשקיעים בטנק הכרישים מכיוון שהוא פתר בעיה אמיתית בתעשיית האבטחה הביתית. פעמון הווידאו סיפק לבעלי הבתים רמת אבטחה שלא הייתה זמינה בעבר. המשקיעים זיהו את הפוטנציאל של המוצר והחברה אך לא השקיעו בו. עם זאת, זה לא הרתיע את סמירנוף אשר המשיך לפתח ולשפר את המוצר, בסופו של דבר הוביל ליצירת רינג. הסיבה להזמנתו לאירוע 3DEXPERIENCE WORLD היתה העובדה שמצלמות תוכננו כבר מתחילתן באמצעות תוכנת סולידוורקס של דאסו סיסטמס וכעת גם באמצעות 3dexperience Works.
אמזון קנתה את רינג ב-2018, וסיפקה תמיכה לסימנוף ולרינג להמשיך לחדש ולדמיין מחדש בחוד החנית של האבטחה הביתית. רכישת רינג על ידי אמזון הייתה מהלך אסטרטגי להרחבת היצע הבית החכם שלה ולתחרות עם ענקיות טכנולוגיה אחרות בתחום האבטחה הביתית.
פרסומת הסופרבול של רינג הציגה את מחויבות החברה לחדשנות ולהמצאה. הפרסומת הציגה פרודיה על חידושים כושלים, ואחריה פעמון הדלת של רינג, שהתגלה כהמצאה מוצלחת ובעלת ערך. המודעה הדגישה את חשיבות החדשנות וההמצאה בעיצוב העתיד, וכיצד רינג נמצאת בחוד החנית של תנועה זו.