"אני שמח לדווח על תוצאות נאות לרבעון השני של 2023 עם שיפור משמעותי בפעילות העסקית ביחס לרבעון הקודם בתחומים אסטרטגיים מרכזיים," אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס
אודיוקודס, ספקית פתרונות פרודוקטיביות, תקשורת, תוכנה ומוצרים לסביבות עבודה דיגיטליות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני אשר הסתיים ביום 30 ביוני 2023.
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2023 הסתכמו ב-60.0 מיליון דולר, לעומת 59.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023 ו- 68.4 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2022.
הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני של שנת 2023 ב-1.1 מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא, לעומת הפסד נקי של 0.2 מיליון דולר או 1 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של שנת 2023 ורווח נקי של 6.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של שנת 2022.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון השני ב- 5.1 מיליון דולר, או 16 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 2.7 מיליון דולר או 1 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של שנת 2023 ורווח נקי של 11.3 מיליון דולר או 34 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של שנת 2022.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל- 2.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2023. נכון ליום 30 ביוני 2023, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך וקצר בהיקף של 118.5 מיליון דולר, לעומת 124.3 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2022. הירידה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח ארוך וקצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך וקצר נבעה מהשימוש במזומן להמשך רכישת מניותיה הרגילות של החברה במסגרת תכנית רכישת המניות שלה ומתשלום דיבידנד ברבעון הראשון של שנת 2023.
"אני שמח לדווח על תוצאות נאות לרבעון השני של 2023 עם שיפור משמעותי בפעילות העסקית ביחס לרבעון הקודם בתחומים אסטרטגיים מרכזיים," אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס.
התקדמנו יפה במגזר ה-Enterprise שמהווה כעת 88% מסך הכנסות החברה שלנו. המכירות בסביבת Microsoft ברבעון צמחו ב-12% בהשוואה לאשתקד וב-16% ביחס לרבעון הקודם, כאשר עסקי Microsoft Teams צמחו ב-18% בהשוואה לרבעון אשתקד. המומנטום בעסקי ה- AudioCodes Live נמשך, כאשר ה-ARR בתום הרבעון הסתכם ב-40 מיליון דולר, גידול של 60% בהשוואה לאשתקד. הערך הכולל של החוזים (TCV) משירותי Live ברבעון השני צמח ב-75% ביחס לרבעון הקודם. הצמיחה החזקה בעסקי ה- Live עד כה תאפשר את השגת היעד של 46-50 מיליון דולר ARR בשנת 2023. המכירות בסביבת Zoom צמחו ביותר מ-20% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
חווינו גידול גם בפלח השוק של חוויית הלקוח (CX) ובפתרונות ה-AI למרכזי תקשורת, והצגנו צמיחה של 7% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ושל 25% מהרבעון הקודם. פתרון Voca Conversational Interaction Center (CIC), שנבנה בגישת AI-first לסביבת Microsoft Teams זוכה לעניין משמעותי מצד לקוחות, כיוון שלהן יש עניין באיחוד של יכולות חוויית הלקוח (CX) ותקשורת אחודה (UC) בסביבת Teams. כפי שדיווחנו אתמול, פתרון ה-Voca CIC עבר הסמכה רשמית על-ידי מיקרוסופט לסביבת Microsoft Teams במוקדי שירות.
בנוסף, רשמנו התקדמות משמעותית בקווי מוצר נוספים של conversational AI (CAI). Voice ai Connect רשם התקדמות טובה ברבעון ובפתרון ה-Meeting Insights בסביבת Teams הוטמעה לאחרונה חיבוריות ל- GPT-4, יכולת שתאפשר יצירת סיכומי AI מתקדמים ותובנות נוספות.
התוצאות הטובות ברבעון וההצלחה בתחומי ה- UX וה- CX בעיקר על בסיס עסקי ה-Live, מציבה אותנו על בסיס איתן בתהליך שינוי המודל העסקי ארוך הטווח שלנו למעבר למוצרי תוכנה ושירותים. בד בבד, הירידה בהוצאות התפעול כתוצאה מפעולות החיסכון עליהן הכרזנו ברבעון הקודם, מאפשרת לנו לעמוד ביעד של שיפור משמעותי ברווחיות במחצית השנייה של 2023", סיכם אדלרסברג.