מעבד Ampere החדש למרכזי נתונים נכנס לייצור מלא; יספק לחברות הענן הגדולות בעולם מהירות גבוהה פי 20 באימון AI והיקשים • NVIDIA DGX A100, הדור השלישי של מערכת הבינה המלאכותית (AI), המספקת 5 פטהפלופס של ביצועי AI ומאחדת לראשונה את העוצמה והיכולות של מרכז נתונים שלם בפלטורמה אחת • שני מוצרים חדשים לפלטפורמת הקצה EGX AI Edge: שרת EGX A100, שהוא שרת מסחרי גדול הנמכר מהמדף, ו-EGX Jetson Xavier NX לשרתי מיקרו לקצה הרשת * מוצר נוסף: NVIDIA Jarvis – מסגרת יישומים ליצירת שיחות מבוססות בינה מלאכותית
אנבידיה הודיעה היום (ה') כי NVIDIA A 100, המעבד הגרפי הראשון המבוסס על ארכיטקטורת NVIDIA Ampere, נמצא בייצור מלא ומסופק ללקוחות.
100A מציע את הזינוק הגדול ביותר בביצועים מבין שמונת הדורות של המעבדים הגרפיים שהשיקה אנבידיה עד היום. הודות לביצועיו יוצאי הדופן הוא מאפשר אימון (טריינינג) בינה מלאכותית, היקשים וביצועים משופרים פי 20 בהשוואה לדור הקודם. הוא מתאים כמובן לאנליטיקת נתונים, מחשוב מדעי וגרפיקה בענן.
טכנולוגיות מחשוב גמישות שהוטמעו ב-100A מאפשרות לו לספק את עוצמת המחשוב לכל משימה. בין ספקיות הענן ובונות המערכות העולמיות המובילות שמתכננות להשתמש ב-100A ניתן למנות את עליבאבא קלאוד, אמזון ווב סרוויסס (AWS), אטוס, ביידו קלאוד, סיסקו, דל טכנולוגיות, פוג'יטסו, גיגבייט, גוגל קלאוד, היולט פקארד אנטרפרייז, לנובו, מייקרוסופט אזור, אורקל, טנסנט קלאוד, ועוד.
בנוסף, אנבידיה חשפה היום את NVIDIA DGX A100, הדור השלישי של מערכת הבינה המלאכותית (AI) המתקדמת בעולם, המספקת 5 פטהפלופס של ביצועי AI ומאחדת לראשונה את העוצמה והיכולות של מרכז נתונים שלם בפלטורמה אחת גמישה.
מערכת DGX A100 זמינה מיידית וכבר מסופקת ללקוחות ברחבי העולם. ההזמנה הראשונה סופקה למעבדה הלאומית ארגון של מחלקת האנרגיה של ארה"ב, אשר תשתמש ב-AI ובעוצמת המחשוב של המערכת כדי להבין טוב יותר את COVID-19 ולהיאבק בו.
"NVIDIA DGX A100 היא המערכת האולטימטיבית לקידום הבינה המלאכותית," אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. "NVIDIA DGX הוא מערכת ה-AI הראשונה שנבנתה לרצף השלם של למידת מכונה, מהנתונים דרך האנליטיקה והטריינינג ועד להיקשים. והודות לזינוק העצום בביצועים שמציע ה-DGX החדש, מהנדסי למידת מכונה יכולים להשתלט על ההיקפים העצומים והגדלים של נתוני ומודלי AI."
מוצרים חדשים לפלטפורמת הקצה EGX AI Edge
בתוך כך הכריזה אנבידיה על שני מוצרים חדשים לפלטפורמת הקצה EGX AI Edge: שרת EGX A100, שהוא שרת מסחרי גדול הנמכר מהמדף, ו-EGX Jetson Xavier NX לשרתי מיקרו לקצה הרשת. שניהם מספקים עיבוד AI עתיר ביצועים בקצה.
ה-EGX A100 הוא מוצר ה-AI הראשון לקצה המבוסס על ארכיטקטורת Ampere של אנבידיה. ככל שעיבוד הבינה המלאכותית מתקדם לקצה הרשת, ארגונים יכולים לשלב את ה-EGX A 100 בשרתים כדי לבצע עיבוד בזמן אמת ולהגן על כמויות עצומות של נתוני סטרימינג שמגיעים מחיישני הקצה.
פלטפורמת NVIDIA EGXTM AI Edge platform מאפשרת לבתי חולים, חנויות, חוות ומפעלים לבצע עיבוד בזמן אמת של כמויות נתונים עצומות המגיעות מטריליוני חיישנים ולפרוס, לנהל ולעדכן מרחוק ובזמן אמת מספרים גדולים של שרתים.
לדבר כמו בנאדם: אנבידיה מכריזה על NVIDIA Jarvis – מסגרת יישומים ליצירת שיחות מבוססות בינה מלאכותית
המעבר לעבודה מהבית, שירותי רפואה מרחוק ולמידה מרחוק הוביל לעליית הביקוש בשירותי AI מבוססי שפה ומותאמים אישית, בין אם מדובר בתמיכת לקוחות או בתמלול וסיכום בזמן אמת של שיחות וידיאו בכדי לסייע לאנשים להיות פרודוקטיביים בעבודתם ומחוברים.
לאור זאת, אנבידיה הכריזה היום (ה') על שחרור NVIDIA Jarvis, מסגרת יישומים המואצת באמצעות מעבד גרפי ומאפשרת לחברות להשתמש בנתוני וידיאו ודיבור לבניית שירותי שיחה מתוחכמים המבוססים על בינה מלאכותית (AI) ולהתאימם לענפים, מוצרים ולקוחות שונים. בין החברות הראשונות שניצלו שניצלה את היתרונות שמציעים מוצרי ושירותי ה-AI השיחתיים מבוססי Jarvis עבור לקוחותיה, אפשר למנות את Voca, סוכן AI המשמש במרכזי פניות (call centers), את Kensho, המבצע תמלולי דיבור אוטומטיים עבור שירותים פיננסיים ועסקים וחברת Square שפיתחה עוזרת וירטואלית לקביעת פגישות.
"בינה מלאכותית שיחתית היא מרכיב חיוני בעתידם של ענפים רבים, במקביל ליכולתם של יישומים להבין ולתקשר תוך אבחנה בהקשר ובדקויות של משמעות," אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. "NVIDIA Jarvis יכול לסייע לתעשיות הבריאות, פיננסים, חינוך וקמעונאות להתמודד טוב יותר עם עומסים בשירות הלקוחות בצורה מהירה ומדויקת".
Jarvis מספק את התכנה והכלים המלאים, המואצים על ידי המעבד הגרפי, הדרושים למפתחים כדי ליצור, לפרוס ולהריץ מקצה לקצה יישומי שיחה מבוססי AI בזמן אמת המסוגלים להבין את המינוח הייחודי לכל חברה ולקוחותיה. חברות שרוצות להציע חוויה אינטראקציה מותאמת אישית, יידרשו "לאמן" את היישומים מבוססי השפה עם נתונים ספציפיים להיצע המוצרים של החברה ובדרישות של לקוחותיה. בניית שירות מהתחלה מצריכה מומחיות מעמיקה בבינה מלאכותית, כמויות נתונים גדלות ומשאבי מחשוב לאימון המודלים, כמו גם תכנה לעדכון שוטף של המודלים בנתונים חדשים. Jarvis מספק מענה לאתגרים אלה עם יכולת למידה מקיפה ומעמיקה של AI שיחתית.