לא מכבר הודיעה החברה כי תבצע מיליארדי אירו של השקעות חדשות בעסקי המוליכים למחצה שלה בערים כדוגמת כמו דרזדן ורויטלינגן, הכסף הזה יאפשר לבוש להקים מרכזי הנדסה חדשים בשנים הקרובות
הצמיחה בשוק העולמי למוליכים למחצה לא מראה סימני עצירה – ובוש צומחת יחד איתה. עבור מוליכים למחצה לרכב בלבד, IHS Markit צופה צמיחה שנתית ממוצעת של 12 אחוזים עד 2028.
בשנת 2021, נתח השוק של בוש היה שווה כ -49 מיליארד דולר. המניעים העיקריים של הצמיחה הם מוליכים למחצה לנהיגה חשמלית ואוטומטית. בוש גם מכינה את עצמה באופן שיטתי לצמיחה נוספת: ביולי 2022 הודיעה החברה כי תבצע מיליארדי אירו של השקעות חדשות בעסקי המוליכים למחצה שלה בערים כדוגמת כמו דרזדן ורויטלינגן, הכסף הזה יאפשר לבוש להקים מרכזי הנדסה חדשים בשנים הקרובות.
החברה גם מרחיבה בהתמדה את פעילות הייצור שלה כדי שתוכל לעמוד בעלייה נוספת בביקוש הלקוחות. לדוגמה, פאב פרוסות השבבים בקוטר 300 מ"מ בדרזדן, שהחל לפעול ב-2021, כבר מרחיב את שטח החדר הנקי שלו לאחר שנה אחת בלבד. הרחבות משמעותיות מתבצעות גם בחללי החדרים הנקיים הקיימים של פרוסות בקוטר בקוטר 200 מ"מ באתר רויטלינגן. עוד משלימה החברה מרכז בדיקות חדש בפנאנג שבמלזיה 2023; מרכז הבדיקות הקיים בסוג'ואו, סין, הורחב בשנת 2021.
"אנחנו רוצים להמשיך להיות ספק מוביל של מוצרי מפתח לתעשיות הרכב והאלקטרוניקה הצרכנית. לכן, בנוסף לפעילות הייצור שלנו, אנו גם מרחיבים בעקביות את יכולת הפיתוח שלנו בתחומים של מעגלים משולבים, מערכות-על-שבב (SoCs), חיישנים מיקרו-מכניים ומוליכים למחצה הספק. באמצעות השתתפותנו הפעילה בוועדות מומחים רבות ובפרויקטים במימון ציבורי, אנו עוזרים לעצב את שוקי העתיד", אומר ינס פברובסקי, אשר כסגן נשיא בכיר בחטיבת האלקטרוניקה לרכב אחראי על עסקי המוליכים למחצה בבוש.