וולוו, שכבר משתמשת ביישומי CATIA של דאסו סיסטמס, בוחרת לחזק את התפקיד של דאסוס סיסטמס כשותפתה להשלמת המשימה שלה, להפוך ליצרנית של רכבים חשמליים בלבד. יצרנית הרכב תוכל להעביר באופן חלק את הנתונים שלה מיישומי CATIA ופתרונות צד שלישי לפלטפורמה וירטואלית אחת גמישה, המאפשרת עיצוב ופיתוח שיתופי של רכבים
תעשיית הרכב מתקדמת לעבר ניידות חשמלית, מחוברת ואוטונומית והחברות מחויבות להאיץ השקת פתרונות מתקדמים. פלטפורמת 3DEXPERIENCE מסייעת ליצרניות רכב לייעל את העבודה השיתופית ברמת הארגון ולעבוד בגישה מבוססת נתונים לניהול המורכבות בשוק הרכב החשמלי. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף מידע בזמן אמת עם צוותים, שפזורים ברחבי העולם ומסייעת ליצרניות הרכב לשכלל את צינור ההכנסות שלהן על ידי קיצור זמני הפיתוח, זמני ההשקה והעלויות, מיקסום השימוש החוזר בחלקים, שיפור איכות המוצר והתמודדות עם אתגרי הרגולציה.
וולוו, שכבר משתמשת ביישומי CATIA של דאסו סיסטמס, בוחרת לחזק את התפקיד של דאסוס סיסטמס כשותפתה להשלמת המשימה שלה, להפוך ליצרנית של רכבים חשמליים בלבד. יצרנית הרכב תוכל להעביר באופן חלק את הנתונים שלה מיישומי CATIA ופתרונות צד שלישי לפלטפורמה וירטואלית אחת גמישה, המאפשרת עיצוב ופיתוח שיתופי של רכבים.
מהנדסי וולוו ישתמשו במספר פתרונות תעשייתיים מבוססי פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיפור איכות, שימוש חוזר בחלקים, ניהול בעיות, בדיקה ותיקוף לאורך חיי המוצר ועקיבות (Traceability).
"יצרניות הרכב נתונות ללחץ לספק מוצרים ויכולות חדשות במהירות ובעלות משתלמת. וולוו מצטיינת בחוויות רכב ייחודיות. כדי לבנות את החוויות ברמה הגבוהה ביותר, המהנדסים שלה זקוקים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כולל היכולת לשלב את פיתוח החומרה והתוכנה יחד. פלטפורמת 3DEXPERIENCE תספק את היכולות הללו" אמרה לורנס מונטנרי, סגנית נשיא לתעשיית התחבורה והניידות, דאסו סיסטמס.