על פי מקורות בתעשייה, ה-FSD הישן של טסלה מיוצר בתהליך 14 ננומטר של סמסונג, והוא ישודרג לתהליך 7 ננומטר של סמסונג, והיא שוקלת לשדרג ל-5 ננומטר. בשל שדרוגי תכנון והתחשבות מקיפה באיכות הייצור ההמוני והרחבת היקף הייצור, היא נחושה לעבור לייצור תהליכי 5 ננומטר (כולל 4 ננומטר) של TSMC, וסמסונג תייצר שבבים וזיכרון ישנים לתמיכה חלקית.
לאחר הדויווח בשבוע שעבר לפיו כי טסלה יכולה להוביל את התעשייה בבניית כלי רכב חשמליים אוטונומיים לחלוטין, מסתבר ש-TSMC היא שחקנית המפתח. היא מייצרת שבבי FSD חדשים עבור טסלה, מה שהופך את "המוח" של כלי רכב חשמליים לחכם יותר.
TSMC מעולם לא הגיבה על לקוחות בודדים ושמועות בשוק. עם זאת, בפורום הטכנולוגיה הקודם של TSMC בצפון אמריקה, נראה כי בכירי טסלה חלקו את המקרה המוצלח של שיתוף פעולה עם TSMC, ששכנע את התעשייה בקשר בין שיתוף הפעולה של שתי החברות בשבבים מתקדמים.
על פי מקורות בתעשייה, ה-FSD הישן של טסלה מיוצר בתהליך 14 ננומטר של סמסונג, והוא ישודרג לתהליך 7 ננומטר של סמסונג, והיא שוקלת לשדרג ל-5 ננומטר. בשל שדרוגי תכנון והתחשבות מקיפה באיכות הייצור ההמוני והרחבת היקף הייצור, היא נחושה לעבור לייצור תהליכי 5 ננומטר (כולל 4 ננומטר) של TSMC, וסמסונג תייצר שבבים וזיכרון ישנים לתמיכה חלקית.
לאחרונה, הרבה נתונים זרים וזרים הראו כי שבב ה- FSD החדש של טסלה מוכנס בהדרגה למודל Y ולדגמי מכוניות אחרים. הנתונים של כמה מודל Y שנמכרו בטקסס מראים כי הוא יכול לתמוך FSD HW4 האחרון עד סוף מאי השנה. בנוסף, על פי אתר מידע המכירות של טסלה בארה"ב, מספר קטן של דגמי Model X הנמכרים במיאמי תומכים ב-FSD HW4 האחרון.
מאסק אמר בעבר בשיחת משקיעים כי עלות השדרוג מ-HW3 ל-HW4 היא משמעותית. לאחר שמאסק הכריז כי טסלה צפויה להגיע לנהיגה אוטומטית מלאה בהמשך השנה לכל המוקדם, התעשייה אופטימית כי המכוניות האוטונומיות לחלוטין של טסלה יעוררו באופן בלתי נמנע גל חדש של מומנטום קנייה, ויזריק מומנטום חזק לעסקי הרכב של TSMC.
TSMC גם בטוחה למדי בהכנסת תהליך הייצור המתקדם שלה ליישומי רכב. ז'אנג שיאו-צ'יאנג, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי, חשף לאחרונה כי לקוחות רכב להוטים לקדם טכנולוגיית תהליכים של 3 ננומטר. לכן, TSMC השיקה את פתרון N3AE ללקוחות לתכנון ושימוש, אשר יסייע ללקוחות לקצר את זמן היציאה לשוק בשנתיים עד שלוש.