ליגדו בוחרת בסוני סמיקונדקטור ישראל כמפתחת של ערכת השבבים לרשת הלוויינית לסלולר דור 5
ליגדו נטוורקס הודיעה היום על שותפות עם סוני סמיקונדקטור ישראל (להלן: "סוני") לפיתוח הרשת הלוויינית לסלולר דור 5 של ליגדו עבור האינטרנט של הדברים, וזאת אבן דרך חשובה בפריסה של שירותי קישוריות מתקדמים ברחבי צפון אמריקה.
הרשת הלוויינית לאינטרנט של הדברים דור 5 המבוססת על תקני 3GPP תתמוך בעשרות מיליוני מכשירים סלולריים המפעילים תקשורת קריטית מכונה למכונה במגזרי התחבורה, חקלאות, שירותים ציבוריים ואנרגיה. השותפות עם סוני מקרבת את ליגדו עוד צעד להספקת חיבורי לוויין עצמאיים, חיבורי לוויין משולבים וחיבורים קרקעיים ללקוחות ארגוניים.
"כמובילים בפיתוח תקני האינטרנט של הדברים לרשתות לווייניות לסלולר, אנו נרגשים לעבוד עם סוני כדי לקדם יכולות חדשות ולשרת את השוק הגדל של קישוריות לוויינית לסלולר דור 5 בכל מקום בארה"ב וברחבי צפון אמריקה", אמר סצ'ין צ'היבר, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ליגדו. "היכולת הלוויינית הזאת תתמוך גם בפתרון הרשת הפרטית לסלולר דור 5 שלנו בכך שתאפשר כיסוי ואמינות בכל מקום, שחיוניים לארגוני תשתיות קריטיות כשהם מבצעים מודרניזציה בפעילות שלהם".
"אנו נרגשים לתמוך ברשת הלוויינית לסלולר דור 5 של ליגדו", אמר דימה פלדמן, סגן נשיא לניהול מוצרים ושיווק בסוני סמיקונדקטור ישראל. "התוספת של קישוריות לוויינית לערכת שבבי האינטרנט של הדברים דור 5 המובילה שלנו משפרת את השימושיות ללקוחות של תקשורת קריטית ומרחיבה את השוק הפוטנציאלי שלנו".
כספקית מובילה של ערכות שבבים לאינטרנט של הדברים סלולרי, סוני תתבסס על פעילות תכנון נרחבת ותיאום תקנים כדי להתאים טכנולוגיות אינטרנט של הדברים דור 5 ולייצר ערכות שבבים לאינטרנט של הדברים שתואמות לתחום התדרים MSS רצועה L של ליגדו, ש-3GPP תיקנן כרצועה 255 לרשתות לא קרקעיות. ליגדו מתכוונת לפרוס רשת לוויינית לאינטרנט של הדברים דור 5 כדי לתמוך במכשירים נפוצים המשתמשים בערכות שבבים זולות לתקשורת לוויינית וקרקעית. המוצר הלווייני מוסיף כיסוי מורחב ויתירות רשת לפתרון הרשת הפרטית לסלולר דור 5 של החברה, ומאפשר קישוריות שפועלת כל הזמן וכיסוי בכל מקום פיזי בארגון. באמצעות האנטנה מבוססת הרפלקטור באורך 22 מטר של הלוויין SkyTerra 1 של ליגדו, הרשת תתמוך בתקשורת בזמן אמת אל המודולים והמכשירים הקטנים המשמשים ביישומים חדשניים כמו דיאגנוסטיקה של רכב בשטח רחב, ניטור סביבתי, מונים חכמים והעברת מסרים קריטיים בכל מקום בצפון אמריקה.
ליגדו וסוני ציינו שהעבודה תושלם בכמה שלבים, כשהיעד הוא לבצע ניסויים ראשוניים של הטכנולוגיה עד סוף השנה הזאת.