בעקבות שיתוף פעולה עם יצרנית המצלמות Aisin מקבוצת טויוטה ובית התכנה היפני Idein Inc. המפתחים את מצלמת ai cast, שולבו המעבדים של היילו במצלמות המנטרות ומנתחות את תנועת הלקוחות בחנויות ומאפשרות שיפורים הן בחווית הלקוח והן ביעילות שרשרת הערך
שיתוף פעולה ישראלי יפני: יצרנית המצלמות היפנית Aisin השייכת לקבוצת טויוטה, אחת מ-500 החברות הגדולות בעולם ברשימת פורצ'ן, משווקת מצלמות עם מעבדי ה-AI של חברת Hailo הישראלית, בעקבות שיתוף פעולה עם Idein Inc. היפנית, המפתחת מצלמות חכמות לשוק הריטייל היפני והגלובאלי.
מעבדי ה-AI של היילו הוטמעו במאות מצלמות המותקנות במספר רשתות סופרמרקטים מהגדולות ביפן, ביניהן רשת Sogo & Seibo Co.. כל מצלמה מסוג זה תומכת במספר רב של משימות AI וביניהן: ספירה של מספר המבקרים, ניטור המסלול שלהם, משך הזמן שבו בילו בנקודות שונות, זיהוי גניבות ועוד. הנתונים מנותחים בזמן אמת ומספקים למנהלי הרשת, למנהלי סניפים, למנהלי מותגים ומנהלים נוספים שלל תובנות על נקודות עוצמה וחולשה במסע הלקוח, במרחב הסופרמרקט, טעמי הצרכנים, אזורי כדאיות וחוסר כדאיות ועוד. אלה משמשים להסרת חסמים במסע הלקוח ולשיפור הפוטנציאל של מותגים, קבוצות מוצרים ועוד. Aisin מנהלת מגעים עם מספר רשתות קמעונאות יפניות ובינלאומיות להטמעת המצלמות החכמות שלה בחנויות ברחבי העולם.
היקפי העיבוד הגדולים של מעבד היילו המותקן במצלמות מאפשרים לבצע קפיצת מדרגה במורכבות המודלים והמידע שניתן להסיק מהם, ומניבים דיוק גבוה תוך צמצום מספר ההתראות השגויות של המצלמות. בנוסף לכך, צריכת ההספק הנמוכה של Hailo-8 מאפשרת לשמר טמפרטורה נוחה בסביבה הצרכנית של הסופרמרקט.
לדברי קואיצ'י נקמורה, מנכ"ל Idein, "מעבד Hailo-8 של היילומשיג ביצועים העולים בסדרי גודל על אלו של מוצרים קונבנציונאליים".
אור דנון, מייסד משותף ומנכ"ל Hailo: "הקמת חברת הבת של היילו ביפן, Hailo Japan G.K., בשנת 2020 מניבה פירות רבים שהאחרון שבהם הוא שיתוף הפעולה עם ענקית המצלמות החכמות Aisin. חברת הבת מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה המתמשכת של היילו, הכוללת חיזוק שיתופי פעולה ומערכות יחסים עם לקוחות ושותפים קיימים ופוטנציאליים ביפן והרחבת פעילותה בשוק אסיה-פסיפיק. כיום יש ביקוש גובר בקצב מואץ של לקוחות ביפן המפתחים מוצרים שדורשים טכנולוגיות בינה מלאכותית במכשירי קצה ו- Hailo Japan מאפשרת להיילו לספק שירות טוב יותר ללקוחות ולהמשיך לצמוח בשווקים כמו רכב, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, בתים חכמים, תעשיה 4.0 ועוד".