היצינגר מביא לארבה מומחיות בתחום הרכב והנהיגה האוטונומית
ארבה רובוטיקס (נאסדק: ARBE) המפתחת פתרונות רדאר לרכב אוטונומי הודיעה היום על מינויו של אלכסנדר היצינגר, לשעבר סגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן וחבר מועצת המנהלים של חטיבת המסחריות של פולקסווגן, למועצת המנהלים של החברה. היצינגר מביא לארבה מומחיות בתחום הרכב והנהיגה האוטונומית.
"אלכסנדר היצינגר מצטרף למועצת המנהלים של ארבה עם ניסיון שאין שני לו בתפקידים הבכירים ביותר בתעשיית הרכב. בשני העשורים האחרונים עמד אלכסנדר במוקד קבלת ההחלטות בכמה מחברות הרכב והתחבורה החדשה המובילות בעולם, כולל פולקסווגן ואפל. המומחיות שלו מכסה כמעט כל תחום בתעשייה, מניהול עסקי ועד לארכיטקטורה, עיצוב והנדסה", אמר קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה. "אנו גאים לקבל את פניו למועצת המנהלים, ומצפים לחולל מהפכה בתעשיית הרדאר ולבנות יחד עתיד אוטונומי בטוח יותר".
מינויו של היצינגר חותם את מהלך צירופם של אישים מובילים בתעשיית הרכב והתחבורה החכמה לארבה בחודשים האחרונים, כאשר קדמו לו מנכ"ל ומייסד פורשה דיגיטל לשעבר תילו קוסלובסקי שהצטרף לדירקטוריון, וכן גונן ברקן, שהפך לאחרונה לסמנכ"ל בכיר לענייני רדאר, לאחר שהחזיק בתפקיד המקביל במרכז הפיתוח של ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס.
בקבוצת פולקסווגן הוביל היצינגר את פיתוח הנהיגה האוטונומית, היה חבר במועצת המנהלים של חטיבת המסחריות של פולקסווגן, ולאחר מכן שימש כמנכ"ל חברת Artemis GmbH, שבה היה האדריכל הראשי של תפיסת הרכב החדשה והמהפכנית עבור הדור הבא של תחבורה אוטונומית, עבור מוצר הדגל שלה אאודי Landjet. לפני שהגיע לקבוצת פולקסווגן, שימש היצינגר כמנהל עיצוב המוצר עבור תחבורה אוטונומית בחברת אפל, שם היה אחראי על הבנייה וההובלה של צוות תחום הרכב בחברה. הוא גם שימש כמנהל הטכני והמהנדס הראשי של הפורשה 919, שזכתה במרוץ 24 השעות של לה-מאן ובאליפות העולם במרוצי סיבולת במשך שלוש שנים ברציפות.
"אני להוט מאוד לקדם טכנולוגיות אוטונומיות, וברור לי שהפתרון של ארבה הינו חיוני על מנת לספק פתרונות בטוחים בתחום הסיוע לנהג ולהשגת נהיגה אוטונומית", אומר היצינגר. "התרשמתי מאוד מצוות המומחים והמנהיגות בעלת החזון של ארבה, ואני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של ארבה ולתרום למהפכה שהחברה מובילה בטכנולוגיית החישה".