כך אומר יניב סולקס, ראש תחום הרכב בהיילו בראיון ל-CHIPORTAL שהתקיים במהלך כנס Autosens-InCabin
"תחום הרכב מחפש לשלב מערכות חכמות במחיר נמוך, והיילו מציבה את עצמה כשחקן משמעותי במגמה זו, המקדמת את תחום הבינה המלאכותית ברכב תוך אופטימיזציה לעלויות." כך אומר יניב סולקס, ראש תחום הרכב בהיילו, בראיון ל-CHIPORTAL במהלך כנס Autosens-InCabin שהתקיים בשבוע שעבר בברצלונה. סולקס הציג את פתרונות החברה למערכות ADAS ולתחום הרכב בכלל. הוא הוסיף גם כי היילו, המפתחת שבבי AI ייעודיים, נמצאת על סף הרחבה גלובלית עם מוצרים שייכנסו לרכבים על הכביש בסין כבר בדצמבר 2024.
"השבבים שלנו מאפשרים לרכבים הבנה מרחבית 360 מעלות בצורה יעילה מבחינת עלות," אמר סולקס. "הם מתאימים במיוחד למצב של נסיעה בכביש מהיר כשהנהג רק משגיח ולא נוהג באופן פעיל." בנוסף, מנסביר סולקס: "החברה מציגה חידושים נוספים בשיתוף פעולה עם שותפה יפנית, הכוללים שילוב של חיישני ליידר ומצלמות, המספקים יכולת זיהוי הולכי רגל ואובייקטים נוספים בכל תנאי מזג האוויר ותנאי ראות."
במהלך הכנס הוצגו גם פתרונות לניטור סביבת הנוסעים והנהג באמצעות בינה מלאכותית מתקדמת. לדברי סולקס, מודלי שפה מרוכבים מאפשרים לרכב לתקשר עם הנוסעים בצורה טבעית, ולהגיב לפקודות קוליות, דבר המשפר את חוויית השימוש ברכב החכם.
השנה, היילו עברה סיבוב גיוס משמעותי שמאפשר לחברה להרחיב את פעילותה למדינות כמו יפן וסין, תוך דגש על אסיה ועל השוק העולמי. "אנו רואים הצלחות בשיתוף הפעולה עם חברות רכב בעולם, ומוכיחים את יכולתנו להציע כוח עיבוד AI עוצמתי ומתקדם במחיר אטרקטיבי," סיכם סולקס.