• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

    לוגו Google Cloud. אילוסטרציה: depositphotos.com

    שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI ומטלטלים את משקיעי אנבידיה

    משרדים של מיקרון בארה"ב. המחשה: depositphotos.com

    מיקרון יוצאת משוק הזיכרון לצרכן כדי להתמקד בשבבי זיכרון מתקדמים למרכזי נתונים של בינה מלאכותית

  • בישראל
    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

    יוסי מיוחס, מנכ"ל Xsight Labs צילום: קוקו קליק

    מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני Starlink V3 ויאפשר קישוריות במהירויות גיגה-ביט

    תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC. צילום יחצ

    VisIC גייסה 26 מיליון דולר בהובלת יצרן שבבים גלובלי; יונדאי וקיה מצטרפות כמשקיעות אסטרטגיות

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

    לוגו Google Cloud. אילוסטרציה: depositphotos.com

    שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI ומטלטלים את משקיעי אנבידיה

    משרדים של מיקרון בארה"ב. המחשה: depositphotos.com

    מיקרון יוצאת משוק הזיכרון לצרכן כדי להתמקד בשבבי זיכרון מתקדמים למרכזי נתונים של בינה מלאכותית

  • בישראל
    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

    יוסי מיוחס, מנכ"ל Xsight Labs צילום: קוקו קליק

    מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני Starlink V3 ויאפשר קישוריות במהירויות גיגה-ביט

    תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC. צילום יחצ

    VisIC גייסה 26 מיליון דולר בהובלת יצרן שבבים גלובלי; יונדאי וקיה מצטרפות כמשקיעות אסטרטגיות

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית מדורים אוטומוטיב 15 יצרני רכב וספקיותיהם יתחילו ניסויים במנוע החשמלי של EVR Motors הישראלית – שמשקלו וגודלו קטנים ב-50% ביחס למנועים חשמליים קיימים

15 יצרני רכב וספקיותיהם יתחילו ניסויים במנוע החשמלי של EVR Motors הישראלית – שמשקלו וגודלו קטנים ב-50% ביחס למנועים חשמליים קיימים

מאת אבי בליזובסקי
02 נובמבר 2021
in אוטומוטיב, עיקר החדשות
המנוע של EVR Motors. צילום יחצ

המנוע של EVR Motors. צילום יחצ

Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

החברה מקימה קו הרכבות בישראל כדי לספק מנועים חשמליים בהיקף רחב החל מהמחצית השנייה של שנת 2022

חברת הסטארט אפ EVR Motors הכריזה כי 15 יצרני כלי רכב וחברות רכב מובילות (Tier 1) מתשע מדינות באסיה ואירופה יתחילו בקרוב ניסויים עם המנוע החשמלי עתיר הביצועים שפותח על ידי החברה. משקלו וגודלו של המנוע החדש קטנים ב-50% לעומת מנועי שטף רדיאלי RFPM (Radial Flux Permanent Magnet) בולטים בעלי הספק דומה. אחרי בדיקות מקיפות של אב הטיפוס, EVR מייצרת עתה עשרות מנועים שיימסרו לבדיקות של לקוחות, לפני הייצור הסדרתי. כמו כן, החברה מפתחת מנועים נוספים ומקימה קו הרכבות בישראל בכדי לספק מנועים בהיקף רחב החל מהמחצית השנייה של 2022.

EVR מנהלת עתה מגעים עם חברות רכב מובילות (Tier 1) ויצרני כלי רכב (OEM) שייצרו עבור לקוחותיהם את המנועים שפיתחה החברה. EVR תתאים את המנועים לדרישות של כל לקוח בהיבטי הביצועים, הגודל, המחיר והיבטים אחרים. לקוחות שלא יהיו מעוניינים לייצר את המנועים בעצמם יוכלו לרכוש מנועים שיורכבו על ידי EVR או על ידי שותפיה.

EVR Motors מייעדת את המנועים לרוב שוקי הרכב החשמלי והתעשייה, לרבות כלי רכב דו ותלת גלגליים, רכב פרטי, רכב מסחרי, משאיות, אוטובוסים, מכוניות היברידיות, קרוניות גולף, מלגזות, רכבות, כלי שייט ועוד. טכנולוגיית TSRF שפיתחה החברה מתאימה למגוון רחב של הספקים ומומנטים בטווח מתחים בין 48 וולט ל-800 וולט ומאפשרת התאמה של מנוע קטן קל וחזק למרבית אמצעי התחבורה.

"מכירות של מנועים חשמליים לרכב יעקפו את מכירות מנועי בעירה פנימית חמש שנים מוקדם יותר מהתחזיות הקיימות על פי מחקר עדכני של ארנסט אנד יאנג (E&Y)", מסר עפר דורון, מנכ"ל EVR Motors. "יצרני מכוניות מעוניינים במנועים חשמליים קטנים, קלים וזולים יותר ובעלי הספק, נצילות וגמישות גבוהים יותר – וזה בדיוק מה שאנו מספקים. החלטנו להיענות לדרישות השוק על ידי תכנון מחדש של המנועים החשמליים ופיתוח טופולוגיית TS-RFPM המוגנת ע"י מספר רב של פטנטים שהוגשו ברחבי העולם. המנוע החשמלי פורץ הדרך שחשפנו במאי 2021 עורר עניין עצום בקרב יצרני Tier 1, יצרני כלי רכב ושותפים פוטנציאליים. כעת אנו מאיצים את התנופה על ידי מתן אפשרות ליצרני רכב רבים לבצע בדיקות ביצועים למנוע שלנו ולראות במו עיניהם כיצד הוא יכול לשנות את פניה של התעשיה".

המנועים הראשונים של EVR הם מנועי 48/96 וולט המקוררים באוויר ומוגנים נגד מים והם מיועדים לכלי רכב חשמליים דו-גלגליים או תלת-גלגליים. מנועים אלה מספקים הספק של 17kW, מומנט של 40 Nm, ומשקלם 9 ק"ג בלבד, בנפח של 2.7 ליטרים.

EVR Motors מפתחת כעת מנועים נוספים, ביניהם גרסה מקוררת מים של המנוע החשמלי הראשון שפיתחה, שיספק הספק של 35kW. מוצרים אחרים הם מנוע חשמלי עם הספק של 7-9kW במשקל 6.5 ק"ג בלבד לכלי רכב דו-גלגליים ומנוע חשמלי 400 וולט מקורר מים למכוניות ולמשאיות קלות.

EVR Motors גייסה עד כה מימון סיד של 8 מיליון דולר מכמה משקיעים, בהובלת מריוס נכט, אחת הדמויות המובילות בישראל ביזמות סדרתית, בייסוד חברות טכנולוגיה ובהשקעות בהיי טק, ובהשתתפות Teramips Technologies, שמממנת רעיונות טכנולוגיים חדשניים, לצד קרן SIBF. בנוסף לכך קיבלה EVR מענקים מרשות החדשנות. בימים אלה שוקדת EVR על גיוס סבב A במטרה להאיץ את החדירה לשוק, להגדיל את כושר הייצור ולפתח מנועים נוספים.

החברה מנוהלת החל מ-2019 על ידי מנכ"ל החברה עפר דורון, ששימש בתפקידו הקודם כמנהל מפעל החלל של התעשייה האווירית, והוביל את צוות התעשיה האווירית שתכנן ובנה את החללית "בראשית" של SpaceIL. עפר דורון היה אחראי גם על הפיתוח, הבנייה, השיגור והתפעול של לוויני התקשורת והתצפית של התעשייה האווירית עבור משתמשים ישראליים וזרים.     

EVR Motors נוסדה בידי הנשיא ומנהל התפעול הנוכחי של החברה אלי רוזינסקי, יחד עם ויקטור כסלו ורוסלן שבינסקי. יו"ר החברה הוא אופיר שוהם, ראש מפא"ת לשעבר, שמוביל את השקעות ההיי טק של מריוס נכט. החברה מעסיקה מעל 20 עובדים בפתח תקווה, ביניהם שלושה בעלי דוקטורט, מהנדסים, צוות הרכבת מנועים וקבוצת בקרה וניסויים.

Tags: EVR Motors
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

פרופ' אמנון שעשוע. צילום יחצ, מובילאיי
אוטומוטיב

מובילאיי מפטרת כ־200 עובדים – רובם בישראל – על רקע ירידה בביקוש

מנכ
אוטומוטיב

ארבה רובוטיקס מתקרבת לזכיות עם יצרניות רכב פרימיום

נשיא סין שי ג'ינפין ונשיא ארה
אוטומוטיב

הסכם שי–טראמפ מחזיר לשוק את שבבי הרכב של Nexperia ומונע עצירה במפעלי הרכב

יורם זלינגר מנכ
אוטומוטיב

ולנס סמיקונדקטור ממנה את יורם זלינגר לתפקיד המנכ"ל

Next Post
ד"ר איתן זהבי. באדיבות אנבידיה

ד"ר איתן זהבי, ממייסדי מלאנוקס, חוזר ל-NVIDIA

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני…
  • מיקרון יוצאת משוק הזיכרון לצרכן כדי להתמקד בשבבי…
  • Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988%…
  • סרוג׳י מרגיע את השמועות: הבכיר האחראי על פיתוח…
  • שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI…

מאמרים פופולאריים

  • לקרב את המחשבים ליעילות האנרגטית של המוח
  • מדענים צפו בהיפוך ספיני אלקטרון בתוך 140 טריליוניות השנייה

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2026 יערך ב-12-13 במאי, 2026. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

ChipEx2026 will be held on May 12-13, 2026. The conference is intended for everyone involved in the semiconductor industry, including engineers, professional experts, and senior executives.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס