לאחר פרישתו של שוקי איטח תפוצל הפעילות: מנהל הפעילות של OEM Computing Solutions) OCS ) הוא יניב רז, ואילו את מחלקת הרכיבים ינהלו במשותף אלדד יסעור כמנהל המכירות ואמיר שרמן כמנהל הטכנולוגי והפיתוח העסקי.
הסניף הישראלי של חברת ARROW האמריקאית יפוצל לשני מרכזי רווח. ארו היא חברת שיווק, הפצה ופיתוח של רכיבים ומערכות אלקטרוניות בעלת מחזור של 18 מיליארד דולר. בישראל פעל עד היום מרכז אחד בראשותו של שוקי איטח, ועם פרישתו באמצע מארס תתפצל החברה לשתי ישויות נפרדות – חברת רכיבים וחברת פתרונות מיחשוב ל-OEM.
מנהל הפעילות של OEM Computing Solutions) OCS ) הוא יניב רז, ואילו את מחלקת הרכיבים ינהלו במשותף אלדד יסעור כמנהל המכירות של החברה, ואמיר שרמן המנהל הטכנולוגי והפיתוח העסקי.
במכתב ללקוחות החברה בישראל הודיע סטפאנו קולטו, סגן נשיא למכירות באיטליה, ישראל ויוון בחברת ארו הוא מסביר: "שוקי איטח פורש מתפקידו כמנכ"ל ARROW ישראל כדי לנצל הזדמנויות עסקיות. אנו מעריכים את תרומתו של שוקי ואת מסירותו ל-ARROW ומודים לו על מחויבותו ומנהיגותו לצוות החברה במהלך ארבע השנים בהם עבד בה. הוא בנה צוות מכירות מצליח, יצר קשרים טובים עם הלקוחות והספקים וומילא תפקיד חיוני בפיתוח צוות ניהולי וארגוני. כדי להבטיח מעבר חלק איטח ישאר בתפקידו עד 15 במארס 2012."
צוות הפתרונות המשובצים יעבור כעת לארגון ה-OCS (OEM COMPUTING SOLLUTIONS) שינוהל על ידי צוות ההנהלה של OCS EMEA ויעבוד באורח עצמאי מחטיבת הרכיבים. אלדד יסעור, יהיה האחראי על מכירות צוות הרכיבים ובמסגרת זו הוא ינהל את תקציב המכירות ויבטיח שהצוות ישיג את מטרותיו. אמיר שרמן ימשיך להוביל את צוות ה-FAE, ויתמקד בפיתוח עסקי. שניהם ידווחו לי ישירות" מסכם קולטו.
בשיחה עם Chiportal מסביר שרמן את הסיבה לפיצול: "התחום של OCS הוא תחום של מערכות, ובהם מותגים כגון יבמ ו-HP בתחומי שרתים ומיחשוב גדול והתחום השני הוא תחום רכיבים – כלומר כל מה שמכיל רכיבים על PCB זה אצלי וכל מה שכרטיסים מוכנים זה אצלם. אם אתה לכאורה לוקח מערכת מכ"מ – מערכת המיחשוב היא כרטיסים מוכנים שקונים ממנו ואת המערכות האלקטרוניות שמפתחים בבית ברמה של צ'יפ קונים ממני."
"הפיצול יתן לכל אחד להתמקד בתחומו. לא היה יתרון בכך שאדם מגיע ללקוח כנציג יבמ מצד אחד ופריסקייל מצד שני כי יבמ היא OEM ואילו פריסקייל היא חברת מערכות על שבב. כרגע יש את ההפרדה הזו, וזה הגיוני. החפיפה בלקוחות של שני הארגונים היא בסדר גודל של 20-30 אחוז, בעיקר בשוק הרפואי והצבאי, שאר השווקים נפרדים לחלוטין – או זה, או זה כי מדובר בשתי גישות שונות לגמרי. לדוגמה חברת נייס היתה אחד הלקוחות הגדולים של רכיבים בעברה ההסטורי, היום לא כדאי לה לפתח לבד,והיא קונה מערכות ומתמקדת בתוכנה. יש חברות כמו מוטורולה שקונות שבבים כי הם מפתחים את הכל בבית. אלו שתי גישות שונות לחלוטין."
איך זה ישפיע על כוח האדם של שתי החברות?
שרמן: "עכשיו בכוונתינו לגייס בשתי החברות עוד אנשים כדי לפתח שווקים חדשים. אני משקיע בצד הרכיבים האנלוגים ויניב משקיע בצד של המיתוג – כמו למשל קידום המותג של לנובו." {loadposition content-related}