הכנסות שיא רבעוניות של 34.7 מיליון דולר * רווח נקי רבעוני של 6.4 מיליון דולר, גבוה יותר מהתחזיות המוקדמות לרבעון
איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה |
חברת נובה מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, דיווחה היום על הכנסות שיא ברבעון הראשון של שנת 2014.
סך ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו ל- 34.7 מיליון דולר, עליה של 26% בהשוואה לרבעון הראשון של 2013, ושל 15% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2013.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2014 עמד על 51%, בהשוואה ל- 54% ברבעון הראשון של 2013, ו-53% ברבעון הרביעי של 2013.
ההוצאות התפעוליות ברבעון הראשון של 2014 היו 11.4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 11.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013, ו-12 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2013.
על בסיס GAAP, החברה דיווחה על רווח נקי של 6.4 מיליון דולר, או 23 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2014. זאת בהשוואה לרווח נקי של 2.4 מיליון דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2013, ורווח נקי של 3.1 מליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של 2013.
על בסיס Non-GAAP, שאינו כולל הוצאות בגין מס נדחה והוצאות בגין תגמול מבוסס מניות, החברה דיווחה על רווח נקי של 6.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014, או 25 סנט למניה בדילול מלא. זאת בהשוואה לרווח נקי של 3.6 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2013, ורווח נקי של 4.1 מיליון דולר, או 15 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של 2013.
איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "הצגנו הכנסות שיא ברבעון הראשון, אשר עומדות ברף הגבוה של תחזיותינו, הודות להגדלת נתח השוק בו אנו פועלים וביקוש חזק לפתרונות המטרולוגיה האופטית שלנו. בנוסף, הרווח הנקי שלנו גדל באופן משמעותי והיה גבוה יותר מתחזיותינו המוקדמות לרבעון".
"השקעותינו האחרונות במחקר ופיתוח, אשר נועדו לחזק ולגוון את היצע המוצרים שלנו, השתלמו באופן מובהק ומיצבו אותנו כמובילים בתחום המטרולוגיה האופטית עבור בקרת תהליכים מתקדמת".
"השימוש במטרולוגיה אופטית גדל במהירות, עם מעבר תעשיית המוליכים למחצה לייצור של מבני תלת מימד מתקדמים. מעבר זה מרחיב את סל ההזדמנויות העומד בפנינו, בזמן שאנו ממשיכים להגדיל את נתח השוק שלנו ולהרחיב את נוכחותנו אצל יצרנים מובילים".
"לאור מאמצינו בתקופה האחרונה ולאחר תהליכי בחינה טכניים קפדנים של לקוחותינו, התחלנו לקבל הזמנות לפתרונות התוכנה החדשים שהשקנו. אנו רואים בהזמנות אלו הוכחה ברורה כי ההחלטה האסטרטגית להוסיף פתרונות תוכנה להיצע המוצרים והשירותים שלנו אכן משתלמת, והיא תומכת במינוף הרווחיות בהתאם למודל העסקי שלנו".
{loadposition content-related} |