• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    הדמיית קמפוס אנבידיה המתוכנן להיבנות בקריית טבעון. צילום יחצ

    אנבידיה חנכה רשמית את המרכז בקרית טבעון; האיכלוס הראשוני צפוי ל-2031

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

    לוגו Google Cloud. אילוסטרציה: depositphotos.com

    שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI ומטלטלים את משקיעי אנבידיה

  • בישראל
    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

    יוסי מיוחס, מנכ"ל Xsight Labs צילום: קוקו קליק

    מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני Starlink V3 ויאפשר קישוריות במהירויות גיגה-ביט

    תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC. צילום יחצ

    VisIC גייסה 26 מיליון דולר בהובלת יצרן שבבים גלובלי; יונדאי וקיה מצטרפות כמשקיעות אסטרטגיות

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    הדמיית קמפוס אנבידיה המתוכנן להיבנות בקריית טבעון. צילום יחצ

    אנבידיה חנכה רשמית את המרכז בקרית טבעון; האיכלוס הראשוני צפוי ל-2031

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    תחזית SEMI: מכירות ציוד לייצור שבבים יגיעו לשיא של 156 מיליארד דולר ב־2027

    מטה אנבידיה בעמק הסיליקון. צילום יחצ

    אנבידיה רוכשת את SchedMD, מפתחת Slurm — מתזמן הקוד הפתוח הנפוץ במחשבי־על וב-AI

    מודל Nemotron 3 Nano הושק כמודל “משקולות פתוחות” עם ארכיטקטורת MoE, בעוד הדגמים הגדולים Super ו־Ultra צפויים במחצית הראשונה של 2026.

    אנבידיה השיקה את Nemotron 3: מודלים פתוחים לסוכני AI שפותח בישראל

    תעשיית השבבים בגרמניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    האיחוד מאשר הזרמת 623 מיליון אירו לשני מפעלי שבבים בגרמניה: GlobalFoundries בדרזדן ו-X-FAB בארפורט

    לוגו Google Cloud. אילוסטרציה: depositphotos.com

    שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI ומטלטלים את משקיעי אנבידיה

  • בישראל
    אתר אנבידיה ביוקנעם. צילום יחצ

    הקמפוס של אנבידיה בקריית טבעון מתקרב לחתימה: 90 דונם בהנחה וללא מכרז

    מימין לשמאל - פאבל וילק ויוליה מילשטיין – אבנט אייסיק. ד''ר ליאוניד יאביץ, פרופ' אדם תימן, פרופ' אלכס פיש – אוניברסיטת בר אילן. קרדיט – יוני רייף

    אבנט אייסיק ואוניברסיטת בר-אילן משיקים מרכז חדשנות לצ'יפלטים מהדור הבא

    בכירי קוונטום טרנזיסטורס. צילום יחצ

    Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988% בשער דו־קיוביטי מבוסס יהלום

    מטוס מתוצרת איירבוס. עושה שימוש ברכיבים מודפסים של סטרטסיס. צילום יחצ

    סטרטסיס מאיצה את הייצור של יצרנית המטוסים איירבוס:200 אלף רכיבים, מתוכם 25 אלף השנה, הודפסו בתלת ממד

    יוסי מיוחס, מנכ"ל Xsight Labs צילום: קוקו קליק

    מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני Starlink V3 ויאפשר קישוריות במהירויות גיגה-ביט

    תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC. צילום יחצ

    VisIC גייסה 26 מיליון דולר בהובלת יצרן שבבים גלובלי; יונדאי וקיה מצטרפות כמשקיעות אסטרטגיות

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית מדורים אוטומוטיב חברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס, השיקה באקו מושן פתרון שיאפשר ליצרניות הרכב להציג ראיות על השינויים שעשו בעדכוני התוכנה

חברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס, השיקה באקו מושן פתרון שיאפשר ליצרניות הרכב להציג ראיות על השינויים שעשו בעדכוני התוכנה

מאת אבי בליזובסקי
22 יוני 2019
in אוטומוטיב, ‫שבבים‬, בישראל
AURIRACEO
Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

פתרון של החברה, מבוסס על אלגוריתמי למידת מכונה והינו היחידי הכולל את כל שלבי הגילוי והתיקון של תוכנה ברכב: הפלטפורמה מגלה תקלות בהתנהגות התוכנה או התקפות סייבר ומאפשרת לחזות אירועי קריסת תוכנה, פותרת בזמן אמת תקלות בתוכנה הרצה על מחשבי הרכב

רוג'ר אורדמן, סמנכ"ל שיווק באורורה לאבס. צילום: אבי בליזובסקי

 

 

אורורה לאבס Aurora Labs, מפתחת תוכנת Self-Healing לתעשיית הרכב, המחובר והאוטונומי. החברה מאפשרת "ריפוי עצמי" – זיהוי התנהגות לא תקינה בתוכנה של מחשבי הרכב ותיקון מיידי ללא צורך בהשבתת מחשבי הרכב. הפתרון של החברה, מבוסס על אלגוריתמי למידת מכונה והינו היחידי הכולל את כל שלבי הגילוי והתיקון של תוכנה ברכב: הפלטפורמה מגלה תקלות בהתנהגות התוכנה או התקפות סייבר ומאפשרת לחזות אירועי קריסת תוכנה, פותרת בזמן אמת תקלות בתוכנה הרצה על מחשבי הרכב, על מנת לספק ליצרן הרכב רשת ביטחון לעדכוני תוכנה ולהבטיח חווית משתמש חלקה ורציפה לנהג ולנוסעי הרכב. פתרון עדכון התוכנה מרחוק הייחודי של אורורה לאבס מספק עדכוני תוכנה מהירים בעלות נמוכה ליישום, ללא זמן השבתה למחשב הרכב, וללא צורך בהכפלת הזיכרון. בתמצית, הטכנולוגיה של אורורה לאבס מחסנת רכבים מחוברים ואוטונומיים מפני בעיות תוכנה עתידיות.

"זוהי עובדה קיימת שמספר שורות הקוד ברכבים יגיע למאות מיליונים", אמר זוהר פוקס, מנכ"ל אורורה לאבס. "תהליך type approval הינו ארוך ויקר. עם העלייה במספר עדכוני תוכנה, עדכון באגים ועדכוני אבטחה ובשילוב של רגולציה חדשה, תהליך type approval הופך להיות מורכב ותדיר יותר. אנחנו מצפים לשיתוף פעולה עם יצרני הרכב ולסייע להם לאמץ את התהליך הדינמי החדש של type approval".
המערכת של אורורה לאבס מאפשרת למצוא תקלות ברמת שורת הקוד הבודדת ברכב, שכיום רצות בו 100 מיליון שורות קוד בממוצע, ולבצע תיקון ו/או עדכון ברקע ,ללא השבתה של הרכב וללא צורך בביצוע פעולה מצד הנהג. זוהי יכולת קריטית המאפשרת ליצרני הרכב להתחסן מול תקלות תוכנה ולאפשר יכולות ושירותים חדשים לרכבים אפילו לאחר שעזבו את פס הייצור" אמר פוקס.

בשבוע שעבר, הציגה אורורה לאבס את Auto Validate, המספק ראיות על השינויים הפונקציונליים בתוכנה, ומאפשר ליצרניות הרכב ולגופים הרגולטוריים למקד את תהליך התקינה בתוכנה שהשתנתה ולחסוך זמן וכסף בקבלת אישור תקינה עבור שינוי פונקציונליות ברכב (לדוגמה הוספת "טייס אוטומטי", מערכת בטיחות).

בעידן בו התוכנה ברכב מתעדכנת מהענן, יצרני הרכב מתקשים לנהל את השפעת עדכוני התוכנה על כלל התוכנה שרצה על מחשבי הרכב. בנוסף, עבור כל שינוי פונקציונליות על יצרני הרכב לקבל אישור תקינה עבור העדכון. באמצעות הפתרון החדש של אורורה לאבס יצרניות הרכב יכולות לזהות את השינוי ברמת שורת הקוד של התוכנה להציגו בקלות ולייעל את קבלת אישור התקינה. הפתרון Auto Validate יסייע ליצרניות לענות על דרישות הרגולציה המחייבת אישור תקינה מעודכן, לאחר ביצוע שינוי בפונקציונליות של תוכנת הרכב, אשר תהפוך לחובה בתחילת שנה הבאה.

"משתמשים מבינים כי קיימות תקלות במערכות טכנולוגיות ובטח במערכות טכנולוגיות מתקדמות. התקלות יכולות לנבוע ממספר גורמים כמו מתקפת סייבר, אבל גם יכולות לנבוע מבעיות באינטגרציה, בקונפיגורציה, באגים ואפילו תקלות הנובעות משינויי אקלים. השאלה היא איך היצרנים וספקי השירות מגיבים לתקלות והאם יש להם את הכלים להגיב בצורה מהירה ומהימנה. לכן, על מנת לרכוש את אמון הציבור בכל הקשור לטכנולוגיות רכב חדשות, יש צורך במערכות שיודעות לזהות ולתקן את הבעיה מבלי להפריע לפעילות הרציפה של השירות, של הרכב. הטכנולוגיה של אורורה לאבס נותנת מענה מלא הן ליצרני הרכב והן למשתמשים" אמר רוג'ר אורדמן, סמנכ"ל שיווק באורורה לאבס.

AI הינו בליבת החדשנות של תעשיית הרכב- היכולת להתבונן, ללמוד ולקבל החלטה. לדוגמא רכב אוטונומי, מתבונן על תנאי הסביבה והתנועה, לומד ומחליט לבצע פעולה כמו לסובב את ההגה. כך גם מערכת Self Healing ברכב, מתבוננת על התנהגות התוכנה, לומדת אותה ואם צצות בעיות או שינוי בהתנהגות התוכנה מחליטה על פי מדיניות היצרן על ביצוע תיקון, על מנת שהרכב ימשיך לנוע באופן חלק ובטוח, הסביר רוג'ר אורדמן.

{loadposition content-related}
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

פרופ' אמנון שעשוע. צילום יחצ, מובילאיי
אוטומוטיב

מובילאיי מפטרת כ־200 עובדים – רובם בישראל – על רקע ירידה בביקוש

מנכ
אוטומוטיב

ארבה רובוטיקס מתקרבת לזכיות עם יצרניות רכב פרימיום

נשיא סין שי ג'ינפין ונשיא ארה
אוטומוטיב

הסכם שי–טראמפ מחזיר לשוק את שבבי הרכב של Nexperia ומונע עצירה במפעלי הרכב

יורם זלינגר מנכ
אוטומוטיב

ולנס סמיקונדקטור ממנה את יורם זלינגר לתפקיד המנכ"ל

Next Post
צבי מרום מנכ"ל באטמ היוצא. צילום יחצ

טלקו סיסטמס של BATM הישראלית השיקה עם NXP פתרון לשיפור וירטואליזציית תקשורת על גבי מעבדים מבוססי טכנולוגיית ARM

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • מתג X2 של Xsight Labs ישמש כליבת הרשת בלווייני…
  • מיקרון יוצאת משוק הזיכרון לצרכן כדי להתמקד בשבבי…
  • Quantum Transistors מדווחת על נאמנות של 99.9988%…
  • סרוג׳י מרגיע את השמועות: הבכיר האחראי על פיתוח…
  • שבבי TPU של גוגל מעלים את מפלס הלחץ על OpenAI…

מאמרים פופולאריים

  • לקרב את המחשבים ליעילות האנרגטית של המוח
  • מדענים צפו בהיפוך ספיני אלקטרון בתוך 140 טריליוניות השנייה

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2026 יערך ב-12-13 במאי, 2026. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

ChipEx2026 will be held on May 12-13, 2026. The conference is intended for everyone involved in the semiconductor industry, including engineers, professional experts, and senior executives.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס