כך מדווחת חברת DSPG הישראלית, המפתחת שבבים להפעלה קולית. החברה גם רשמה שיא חדש ברווח הגולמי העומד על 51.6%
חברת DSP Group הישראלית דיווחה אמש (ב', 2.11) כי בשלושת החודשים האחרונים נרשמה עלייה של 45% במכירות שבבים למכשירים בהפעלה קולית. בחברה טוענים כי הסיבה היא שהקורונה חיזקה את החשיבות של מכשירים בהפעלה קולית ללא מגע יד אדם
מאז פרוץ הקורונה עולה הדרישה למכשירים בטכנולוגיית הפעלה קולית. בנוסף, הצורך לעבוד או ללמוד מהבית יצרו עלייה במכשירים טכנולוגיים כמו טאבלטים, לפטופים ומכשירים סלולאריים חכמים. את העלייה הזו ניתן לראות בדיווח הרבעוני של חברת DSPG, חברה ישראלית לפיתוח שבבים, שדיווחה על גידול של 45% בשלושת החודשים האחרונים במכירות שבבים בטכנולוגיית SmartVoice להפעלה קולית. הגידול במכירות מצביע על עלייה דרסטית בביקוש למוצרים בעלי יכולת קבלת פקודות קוליות לעומת הרבעון הקודם.
שבבי החברה נמצאים במוצרים של החברות המובילות בעולם ביניהן סמסונג, גוגל, אמזון ועוד. את ההודעה הוציאה אתמול החברה בנאסד"ק ובין היתר דיווחה גם על שיא חדש באחוז הרווח הגולמי העומד על 51.6%.
עופר אליקים, מנכ"ל חברת DSP Group הוסיף: "בשלושת החודשים האחרונים ראינו עלייה מאסיבית בביקוש למוצרים המכילים את השבבים שלנו בתחום ההפעלה הקולית. נתון זה מצביע על מגמה עולמית של עליה בביקושים למוצרים התומכים בהפעלה קולית ורצון עז לשדרג ולשפר את היכולות הטכנולוגיות בתחום זה. מאז פרוץ הקורונה הרחבנו את פיתוח שבבי SmartVoice ואף לפני מספר שבועות ייצאנו את השבב המאה מיליון של החברה בטכנולוגיית ההפעלה הקולית. אני מאמין כי בעתיד הקרוב הידיים שלנו יתפנו ואת התפעול היומיומי של המכשירים הטכנולוגיים נבצע באמצעות פקודות קוליות בלבד".