"במהלך שנת 2010, אלווריון הוכיחה כי היא יכולה להתחרות ביעילות גם נגד חברות גדולות הדוחפות עסקאות בכל הגדלים באגרסיביות. בסביבה תחרותית" אומר ערן גרוב נשיא ומנכ"ל החברה
אלווריון. המתחרות דוחפות עסקאות בכל מחיר |
אלווריון, ספקית רשתות הדור הרביעי ופס רחב אלחוטי שהודיעה רק לפני כשבוע על צמצום של 150 עובדים, הכריזה על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2010.
ברבעון הרביעי הסתכמו משלוחי החברה ב-48.5 מיליון דולר, ירידה של 23.1% לעומת הרבעון הקודם. ההכנסות הסתכמו ב-50.3 מיליון דולר, ירידה של 7% לעומת הרבעון הקודם. ההפסד הנקי הסתכם ב-1.12 מיליון דולרים, פי 3.5 מההפסד החזוי על ידי האנליסטים. ברבעון השלישי של 2010 הפסידה החברה 5.4 מיליון דולר או 9 סנט למניה וברבעון הרביעי של 2009 דווקא רשמה רווח של 700 אלף דולר או 1 סנט למניה.
במהלך השנה כולה הסתכמו הכנסות החברה ב-205 מיליון, ירידה של 16.3% לעומת שנת 2009. ההפסד הסתכם ב-1.47 דולר למניה.
"מזה מספר רבעונים התקנו יוזמות מוצלחות למצב את אלווריון כספק פתרונות מלאים ללקוחות של ספקי תקשורת חדשים וללכוד חלק גדול יותר מכלל כספי הפרויקטים אצל לקוחות קיימים." אומר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, בהודעה לעיתונות של החברה."
"במהלך שנת 2010, אלווריון הוכיחה כי היא יכולה להתחרות ביעילות גם נגד חברות גדולות הדוחפות עסקאות בכל הגדלים באגרסיביות. בסביבה תחרותית זו, זכיה והפסד בפרויקטים רבים נעשתה על בסיס נושאים פיננסיים כגון תנאי תשלום או רצון הספקים לחלוק את הסיכון העסקי עם המפעיל. למרות זאת, זכינו בעסקאות חשובות בכמה איזורים, תוך מלחמה בתחרות עיקשת, ואנו משרתים לקוחות קיימים בהיצע גדול יותר, לרבות שירותים מקצועיים."
{loadposition content-related} |