המספרים מעידים על האצה בקצב מכירת טלוויזיות בכלל ומסכים אלה בפרט למרות המיתון, ככל הנראה בגלל המבצעים האטרקטיביים
.
מסך שטוח. הלקוחות קנו בזכות ההנחות |
בסוף 2008 צפו המומחים כי מכירות מסכי ה-LCD יסוגו לאחור בשל המשבר הכלכלי הגלובלי. הירידה הצפויה בדרישת הצרכנים נראתה סבירה ולפיכך הם צפו כי שנת 2009 תהיה שנה שחורה ליצרני הטלוויזיות. ואולם המספרים עברו את התחזיות משום שהצרכנים עטו על מוצרים שנמכרו בהנחה.
בדיווח הרבעוני של חברת המחקר DisplaySearch, נמסר כי מכירות הטלוויזות המתקדמות ודוח המכירות הגלובליות של טלוויזיות מטעם חברת ייעוץ מתחרה הראו שניהם על צמיחה של 2% במכירות ל-211 מיליון יחידות. וטכנולוגיות טלוויזיה במסכים שטוחים כגון LCD ידעו צמיחה בשנת 2009 בהשוואה ל-2008 – צמיחה של 37% ו-34% בהתאמה. בשנת 2009 נמכרו 146 מיליון מסכי LCD.
הרבעון האחרון של 2009 הראה אפילו צמיחה גדולה במיוחד במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת, צמיחה של 17% בטלוויזיות בכלל וגידול של -50% במכירות טלוויזיות ה-LCD.
.
{loadposition content-related} |