מיקרוצ'יפ רוצה לרכוש את CSR כדי לחזק את תחום האינטרנט של הדברים
מנכ"ל מיקרוצ'יפ סטיב סנגהי הודיע רשמית כי הוא מציב את יצרנית השבבים הבריטית CSR כיעד לרכישה פוטנציאלית בזכות שבבי הבלוטות' שלה, וזאת כדי להכנס 'בגדול' לתחום האינטרנט של הדברים.
ביום חמישי אישרה מיקרוצ'יפ הטאיוונית כי היא החלה בדיונים הדדיים ראשוניים עם CSR הבריטית (שמוכרת בישראל כחברה שרכשה את צורן).כמה שעות מאוחר יותר פרסמה CSR הודעה כי דחתה את הצעתה הראשונית של מיקרוצ'יפ.
בהודעה לעיתונות מסרה מיקרוצ'יפ כי "הדיונים בין הצדדים נמצאים בשלב ראשוני" וכי "אין בטחון שתוצע הצעה נוספת, ולא לגבי התנאים להצעות הרכש". ב-CSR אמרו כי הסכום שהציעה מיקרוצ'יפ נראה להם קטן מדי עבור ההזדמנות לשחק תפקיד בשוק הצומח של האינטרנט של הדברים בזכות טכנולוגית הרדיו של CSR. "הסכום שהוצע על ידי מיקרוצ'יפ נדחה ומועצת המנהלים תשקול את האפשרויות העומדות בפני החברה." בהתאם לחוק ההשתלטויות הבריטי על מיקרוצ'יפ להציע הצעה סופית ל-CSR או להסתלק מהתהליך.
כאמור מיקרוצ'יפ מעוניינת בטכנולוגיות הבלוטות' והבלוטות' החכם של CSR ולדעתה גם CSR תרוויח משיתוף הפעולה בגישה ללקוחות פוטנציאליים רבים.
{loadposition content-related} |