"בעוד טלוויזיות תלת ממדיות הן הצעקה האחרונה חלה עלייה בהתפתחות של שיפורים בדגמי הטלוויזיה האחרים", ציין פול גריי, מנהל המחקר לתחום הטלוויזיה והאלקטרוניקה בחברת DisplaySearch
.
טלוויזיות שטוחות – הולכות ונהיות חכמות יותר |
מבול של הכרזות על מוצרים חדשים בתחום הטלוויזיות מתחילת השנה מוכיח כי הרעיונות החדשניים רחוקים מלאזול וכי הם מביאים תכונות חדשות לשוק הטלוויזיה העולמי. כך קובעת חברת המחקר DisplaySearch..
"בעוד טלוויזיות תלת ממדיות הן הצעקה האחרונה חלה עלייה בהתפתחות של שיפורים בדגמי הטלוויזיה האחרים", ציין פול גריי, מנהל המחקר לתחום הטלוויזיה והאלקטרוניקה בחברת DisplaySearch. "שילוב של מחברי USB לטלוויזיות מאפשר להן לעמוד בתקן HDMI (ממשק מולטימדיה ברזולוציה גבוהה) והוא מאפשר סוגים חדשים של פונקציונליות כגון העברת סקייפ לסלון עם שיחות הוידאו של שירות זה ושלל שירותים נוספים שעומדים לצאת לשוק בסין בקרוב. כמו כן רכישת וודו (VUDU) בידי וולמארט עשויה לשנות את תכונות הטלוויזיות אם המשווק הגדול יחליט שכל מקלט שהם מוכרים יכלול את התכונות הללו."
כמעט 100 מיליון טלוויזיות ימכרו בשנת 2013, גידול של 546% מכמעט 15 מיליון מכשירים בשנת 2009, אומרים בחברת המחקר.
שידור דיגיטלי מגיע גם הוא ל שלב חדש, כאשר מדיניות הממשלה מאיצה את אימוץ הממירים בברזיל וסין, ואילו 2010 היא שנת ה- HD היבשתי באירופה. למרות זאת, האינטרנט ממשיכה במהפכה בתחום הוידאו ויצרני הטלוויזיה נערכים לגל זה.
טכנולוגית תאורה אחורית LED ו LCDs 240Hz תאפשר התפתחויות תכונות חדשה במכשירי הטלוויזיה בשנת 2010, במיוחד תלת ממד על מסך שטוח, דבר שמעורר עניין בקרב חברות שידור, אולפני הסרטים ומעצבי המכשירים. משלוחי הטלוויזיות התלת ממדיות יגיעו בשנת 2010 ל-2.5 מיליון ויצמחו ל-27 מיליון בשנת 2013.
"אנחנו רק רואים שההייפ מתחיל פהוך למוצרים אמיתיים," אמר גריי. "אבל הבעיה העיקרית תהיה תגובת הצרכנים למכשירי התלת ממד, וכן כיצד מתגברים על הבעיות בשרשרת האספקה- ובעיקר מחסור בתכנים תלת ממדיים. לתעשיית התוכן ישנה משימה גדולה להדביק את הפער." מסכם גריי.
{loadposition content-related} |