• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    ראשי אנבידיה ו-TSMC חונכים את שבב הבלאקוול הראשון שיוצר בארה"ב. צילום יחצ, אנבידיה

    אנבידיה ו-TSMC: פרוסת Blackwell ראשונה שיוצרה בארה״ב מסמנת ייצור סדרתי

    לוח המחוונים של הרמן. צילום יחצ

    הרמן וקוואלקום משתפות פעולה לקידום בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) בעולם הרכב

    מנכ״ל ומייסד אנבידיה, ג׳נסן הואנג, ביקר השבוע במתקן Starbase של חברת SpaceX על מנת למסור לאילון מאסק באופן אישי את מחשב העל הקטן בעולם לבינה מלאכותית – NVIDIA DGX Spark. במהלך המפגש נזכר הואנג כיצד לפני תשע שנים הגיע למשרדי OpenAI – שהיה אז סטארט-אפ קטן בתחילת דרכו - כדי למסור למאסק את NVIDIA DGX-1, מחשב העל הראשון שאנבידיה בנתה במיוחד עבור חישובי בינה מלאכותית.

    אנבידיה משיקה את DGX Spark: “סופר־מחשב AI” בגודל שולחני

    בתמונה: Pauline Thomas, מנהלת פיתוח עסקי ב־intoPIX, מציגה את טכנולוגיית JPEG XS לדחיסת וידאו בזמן אמת במצלמות רכב, במסגרת כנס AutoSens / InCabin Europe 2025 בברצלונה.

    שילוב מצלמה ורדאר לחישה פנימית מדויקת – שיתוף פעולה בין Tobii, D3 Embedded, H-Tech ו-Texas Instruments

    מתח בין סין להולנד בשל הלאמת נקספריה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אחרי שהולנד הידקה פיקוח על Nexperia: סין חסמה יצוא ויצרני הרכב האירופים מזהירים ממחסור שבבים

    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

  • בישראל
    סתיו שוורץ, שותף מנהל ב-Automobility (אוטומוביליטי) בכנס AutoSens/InCabin. מתוך LINKDIN

    הרכב כחוויית שירות

    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
  • עיקר החדשות
    ראשי אנבידיה ו-TSMC חונכים את שבב הבלאקוול הראשון שיוצר בארה"ב. צילום יחצ, אנבידיה

    אנבידיה ו-TSMC: פרוסת Blackwell ראשונה שיוצרה בארה״ב מסמנת ייצור סדרתי

    לוח המחוונים של הרמן. צילום יחצ

    הרמן וקוואלקום משתפות פעולה לקידום בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) בעולם הרכב

    מנכ״ל ומייסד אנבידיה, ג׳נסן הואנג, ביקר השבוע במתקן Starbase של חברת SpaceX על מנת למסור לאילון מאסק באופן אישי את מחשב העל הקטן בעולם לבינה מלאכותית – NVIDIA DGX Spark. במהלך המפגש נזכר הואנג כיצד לפני תשע שנים הגיע למשרדי OpenAI – שהיה אז סטארט-אפ קטן בתחילת דרכו - כדי למסור למאסק את NVIDIA DGX-1, מחשב העל הראשון שאנבידיה בנתה במיוחד עבור חישובי בינה מלאכותית.

    אנבידיה משיקה את DGX Spark: “סופר־מחשב AI” בגודל שולחני

    בתמונה: Pauline Thomas, מנהלת פיתוח עסקי ב־intoPIX, מציגה את טכנולוגיית JPEG XS לדחיסת וידאו בזמן אמת במצלמות רכב, במסגרת כנס AutoSens / InCabin Europe 2025 בברצלונה.

    שילוב מצלמה ורדאר לחישה פנימית מדויקת – שיתוף פעולה בין Tobii, D3 Embedded, H-Tech ו-Texas Instruments

    מתח בין סין להולנד בשל הלאמת נקספריה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אחרי שהולנד הידקה פיקוח על Nexperia: סין חסמה יצוא ויצרני הרכב האירופים מזהירים ממחסור שבבים

    Peter Wu – Senior Director, Automotive Division, Liteon Technology

    AutoSens 2025: מערכות ADAS לומדות

  • בישראל
    סתיו שוורץ, שותף מנהל ב-Automobility (אוטומוביליטי) בכנס AutoSens/InCabin. מתוך LINKDIN

    הרכב כחוויית שירות

    אלוף אביעד דגן, ראש אגף התקשוב בצה"ל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    עליונות דיגיטלית בדור המערכות הלומדות: אלוף אביעד דגן הציג בסיליקון קלאב את תורת הלחימה הדיגיטלית של צה״ל

    תעשיית השבבים בישראל. אילוסטרציה: depositphotos.com

    ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45 אלף מועסקים ויתרון יחסי במטרולוגיה ובדיקות

    מייסדי נוירובלייד מימין לשמאל - אלעד סיטי, אליעד הלל. צילום - דייויד גארב

    נוירובלייד נסגרת, המפתחים עוברים ל-AWS

    משתתפי הפאנל במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. מימין: עופר סמדרי, בן וולקוב, הילה זינגר והמנחה שלמה גרדמן. צילום: שמואל אוסטר

    פנל סיליקון קלאב: בינה מלאכותית בסייבר: משבר או מהפכה?

    מיקי בודאי, מנכ"ל Transmit Security במפגש הסיליקון קלאב, 30 בספטמבר 2025. צילום: שמואל אוסטר

    מיקי בודאי,  Transmit Security : "אי אפשר לסמוך עוד על קול, וידאו או תעודות – הדיפ-פייק שבר את כללי המשחק

  • מדורים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית (AI/ML)
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫שבבים‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • תקשורת מהירה
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
  • מאמרים ומחקרים
  • צ'יפסים
  • Chiportal Index
    • Search By Category
    • Search By ABC
No Result
View All Result
Chiportal
No Result
View All Result

בית מדורים אוטומוטיב NoTraffic המפתחת פתרונות למניעת תאונות גייסה 17.5 מ’ ד’ וצירפה את ליאור הנדלסמן לדירקטוריון

NoTraffic המפתחת פתרונות למניעת תאונות גייסה 17.5 מ' ד' וצירפה את ליאור הנדלסמן לדירקטוריון

by אבי בליזובסקי
22 יולי 2021
in אוטומוטיב, בישראל
פקק תנועה. אילוסטרציה: depositphotos.com

פקק תנועה. אילוסטרציה: depositphotos.com

Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

מאז הקמתה, השלימה החברה הישראלית גיוס של 25.5 מיליון דולר. NoTraffic מציעה פלטפורמת ניהול תנועה אוטונומית מבוססת ענן למערך הרמזורים ובעלת יכולת להפחית עומסי תנועה ותאונות דרכים באופן ניכר.  את סבב זה הובילה Nielsen Ventures , ובהשתתפות קרן הון הסיכון Grove Ventures המצרפת את השותף ליאור הנדלסמן לדירקטוריון החברה, ענקית הביטוח מנורה, ומיטב דש ביחד עם המשקיעים הקיימים – lool ventures, Next Gear Ventures ו-North First Ventures. סבב הגיוס הנוכחי יסייע ל-NoTraffic להגדיל את הצוות באופן משמעותי ולחיזוק הפעילות הגלובלית

‏

חברת NoTraffic הישראלית, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניהול תנועה, מודיעה היום על גיוס של 17.5 מיליון דולר נוספים ב-Round A, בהובלת Nielsen Ventures יחד עם Grove Ventures, חברת הביטוח מנורה ומיטב דש, ובהשתתפות המשקיעים הנוכחיים: lool ventures, Next Gear Ventures וNorth First Ventures.

הגיוס הנוכחי יאפשר ל- NoTraffic להתקדם בפעילותה, לגייס עובדים נוספים ולחזק את הפעילות הגלובלית הענפה שלה. במקביל, היא זוכה לאמונם של כמה מהשמות הגדולים בעולמות ההיי טק וההשקעות הישראלים והבינ"ל: ליאור הנדלסמן, שותף בקרן הון הסיכון המובילה Grove Ventures וממייסדי סולאראדג' יצטרף לדירקטוריון החברה וקרן הון הסיכון Nielsen Ventures שהובילה את הגיוס היא הקרן של לארס נילסן, מהשמות המוכרים של עמק הסיליקון שכיהן בתפקידי מפתח בחברות כמו  Uber, WhatsApp ו-Dropbox.

הפיתוח הייחודי של החברה מציע פלטפורמת ניהול תנועה אוטונומית מבוססת ענן, בצירוף סנסורים מתקדמים המאפשרים תקשורת עם כלי הרכב (V2X) לצד זיהוי של כלל משתמשי הכביש – מכוניות, תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים והולכי רגל. למערכת יכולת להוביל להפחתת עומסי תנועה, פליטות מזהמים ותאונות דרכים באופן ניכר, כאשר הטכנולוגיה של NoTraffic מאפשרת חיבור של מערך הרמזורים לענן תוך פחות משעתיים והופכת אותו לרשת דיגיטלית ודינמית המנוהלת אוטונומית ע"י אלגוריתמים של בינה מלאכותית, תוך שהיא מסתמכת על דרישות הלקוח. בנוסף, היא מסייעת במניעת תאונות בין כלי הרכב להולכי הרגל, כלי רכב לא מחוברים ונהגים ש"גונבים" רמזורים אדומים.

חברת NoTraffic גייסה 25.5 מיליון דולרים עד היום ומעסיקה מעל 30 עובדים במשרדי החברה בתל אביב ובסן פרנסיסקו. עיריית פיניקס באריזונה בחרה והטמיעה את הפתרון של NoTraffic בצמתים הכי עמוסים בעיר, כמו גם מדינת קליפורניה שפרסה את המערכת בציר התנועה המרכזי בעמק הסיליקון El Camino Real, לקראת הטמעה רחבה יותר במדינה.

הפיתוח של NoTraffic מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה לראשונה אפשרות טכנולוגית לשיתוף מידע קריטי בין צמתי התנועה לבין כלי רכב מחוברים ורכבי מבחן אוטונומיים בזמן אמת. המערכת מאפשרת לראשונה ניהול מדיניות מתקדמת בעולם התחבורה, תוך תעדוף תחבורה ציבורית בהתאם לתפוסת האוטובוס, קדימות לתחבורת חירום או ציים לוגיסטיים וכן העדפה של הולכי רגל, קורקינטים ואופניים בדרכים. המודל העסקי של החברה מאפשר לראשונה לערים, יצרניות רכב ושותפים נוספים להנות משירותי תשתית באמצעות מודל SaaS פשוט להפעלה ללא צורך בהתקנת פתרנות חומרה נוספים.

״חברת NoTraffic משנה את הדרך בה מדינות, ערים ועיירות ״זזות״ במרחב״, ציין לארס נילסן. ״במקום להסתכל על הבעיות של גודש תנועה בעיר, החברה מסתכלת על ההזדמנויות של שיפור זרימת התנועה ע״י פתרון טכנולוגי שיודע לזהות כל משתמש בכביש ועובד לטובת כל משתמשי הכביש – העיריות, מהנדס התנועה, עסקים, רוכבי אופניים, הולכי רגל וכמובן נהגי הרכב. אני מתרגש להיות חלק מהמסע שלהם.״

טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל NoTraffic: "בעוד שרכבים הופכים למקושרים ואוטונומיים יותר, תשתיות כביש חכמות נמצאות בתחילת דרכן, ומתפתחות לקראתה של קפיצת מדרגה משמעותית בעידן כלי הרכב המקושרים והמרחב המחובר, כאשר הטכנולוגיה של NoTraffic מייצרת את הסביבה המתאימה לשלב הבא. הפלטפורמה של החברה זוכה כבר היום, לשמחתנו, לאמון וקרדיט מצד מחלקות התחבורה הגדולות בצפון אמריקה. סבב ההשקעה הנוכחי הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו, בעזרתו נוכל להעמיק את פריצת הדרך הטכנולוגית עליה מתבססים הפיתוחים שלנו ולתמוך בהרחבת הפעילות העסקית. זוהי תקופה משמעותית עבורנו, לאור קפיצת המדרגה שמאפשרת הפלטפורמה לשותפינו. אנו חווים עליה ניכרת בהיקף הפעילות, לקראת עתיד שיאפשר לראשונה למיליוני תושבים להנות מסביבה בטוחה ואפקטיבית".

ליאור הנדלסמן, שותף, Grove Ventures: "הטכנולוגיה של NoTraffic היא הזדמנות חד-פעמית לדיגיטליזציה שתשנה מן היסוד את הניהול של מערכות התחבורה בערי העתיד. אנו שמחים לחבור לצוות יוצא דופן שמאפשר את הקדמה בתחום חשוב כל כך באמצעות טכנולוגיה עמוקה המבוססת על IoT, יכולות AI, אוטמציה וניתוח מידע בזמן אמת, באופן התואם את תזת ההשקעות שלנו ב-Grove Ventures לשימת דגש מיוחד על תחומים העוברים מהפיכה דיגיטלית. אנו בטוחים כי הצוות יוצא הדופן של NoTraffic יוסיף לגדול ולצמוח כדי לשנות את תשתיות הכבישים והפיכתם ליעילים, זולים יותר לניהול, ירוקים ובטוחים יותר". 

חברת NoTraffic מפתחת טכנולוגיה שמייצרת ״קפיצה בזמן״ לרמזורי התנועה, היישר למאה ה-21. המערכת של החברה מבוססת על אלגוריתם של בינה מלאכותית שיודעת לזהות, לקטלג ולמפות את כל משתמשי הדרך ונתיבי הנסיעה הצפויים שלהם – רכבים, תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים, קורקינטים חשמליים והולכי רגל. המערכת משלבת any-weather סנסורים המותקנים בצמתים, ביחד עם מרכז שליטה הפועל 24/7 אשר מעשיר את המידע של הסנסורים עם דאטה חיצוני המתקבל מרכבים ותשתיות מחוברות. בהתאם, המערכת יודעת לעדכן את תיזמון הרמזורים בזמן-אמת בצורה אוטונומית, כדי לשפר את זרימת התנועה בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש, מתן עדיפות לתחבורה ציבורית והולכי רגל, ולהוריד את מספר תאונות הדרכים בצמתים. החברה נוסדה בשנת 2017 ע״י טל קרייזלר, אוריאל כץ ואור סלע.

תגיות בקרת תנועהנו טראפיקליאור הנדלסמןגרוב ונצ'רס
אבי בליזובסקי

אבי בליזובסקי

נוספים מאמרים

לוח המחוונים של הרמן. צילום יחצ
אוטומוטיב

הרמן וקוואלקום משתפות פעולה לקידום בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) בעולם הרכב

מתח בין סין להולנד בשל הלאמת נקספריה. אילוסטרציה: depositphotos.com
אוטומוטיב

אחרי שהולנד הידקה פיקוח על Nexperia: סין חסמה יצוא ויצרני הרכב האירופים מזהירים ממחסור שבבים

סתיו שוורץ, שותף מנהל ב-Automobility (אוטומוביליטי) בכנס AutoSens/InCabin. מתוך LINKDIN
אוטומוטיב

הרכב כחוויית שירות

בתמונה: Pauline Thomas, מנהלת פיתוח עסקי ב־intoPIX, מציגה את טכנולוגיית JPEG XS לדחיסת וידאו בזמן אמת במצלמות רכב, במסגרת כנס AutoSens / InCabin Europe 2025 בברצלונה.
אוטומוטיב

שילוב מצלמה ורדאר לחישה פנימית מדויקת – שיתוף פעולה בין Tobii, D3 Embedded, H-Tech ו-Texas Instruments

הפוסט הבא
לוגו חברת UVeye. צילום יחצ

UVeye גייסה 60 מיליון דולר לתמיכה בהתרחבות גלובלית נוספת

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • הידיעות הנקראות ביותר
  • מאמרים פופולאריים

הידיעות הנקראות ביותר

  • ישראל מתבססת כמעצמת שבבים: 70 סטארטאפים פעילים, 45…
  • משה הלל מצטרף לחברת MIPS כמנהל פיתוח עסקי לשוק הישראלי
  • "אני נרגש עד עמקי נשמתי ומלא הכרת תודה" כך…
  • אינטל חונכת את מפעל Fab 52 באריזונה ופותחת עידן חדש…
  • פוקחים עין על ערנות הנהג

מאמרים פופולאריים

  • אריק שמר:"מאד מעניין אותי לפתור בעיות".…
  • הפנים הפחות מוכרות של דב מורן: מבחינתי המכירה של M…
  • גרפן 2026: האם הגענו לשלב בו יחליף את שבבי הסיליקון?
  • הקאמבק הגדול של השיחה הטלפונית
  • עסקת אינטל טראמפ – האם מדובר בהימור אסטרטגי או בצעד נואש

השותפים שלנו

לוגו TSMC
לוגו TSMC

לחצו למשרות פנויות בהייטק

כנסים ואירועים

כנסים ואירועים

כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

לחץ לפרטים

הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


    • פרסם אצלנו
    • עיקר החדשות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • בישראל
    • צור קשר
    • צ'יפסים
    • Chiportal Index
    • TapeOut Magazine
    • אודות
    • מאמרים ומחקרים
    • תנאי שימוש
    • כנסים
    • אוטומוטיב
    • בינה מלאכותית
    • בטחון, תעופה וחלל
    • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
    • ‫יצור (‪(FABs‬‬
    • ‫צב"ד‬
    • ‫רכיבים‬ (IOT)
    • ‫שבבים‬
    • ‫תוכנות משובצות‬
    • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
    • ‫‪FPGA‬‬
    • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

    השותפים שלנו

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    No Result
    View All Result
    • עיקר החדשות
    • בישראל
    • מדורים
      • אוטומוטיב
      • בינה מלאכותית (AI/ML)
      • בטחון, תעופה וחלל
      • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
      • ‫יצור (‪(FABs‬‬
      • ‫צב"ד‬
      • ‫שבבים‬
      • ‫רכיבים‬ (IoT)
      • ‫תוכנות משובצות‬
      • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
      • ‫‪FPGA‬‬
      • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • תקשורת מהירה
    • מאמרים ומחקרים
    • צ'יפסים
    • כנסים
    • Chiportal Index
      • אינדקס חברות – קטגוריות
      • אינדקס חברות A-Z
    • אודות
    • הצטרפות לניוזלטר
    • TapeOut Magazine
    • צור קשר
    • ChipEx
    • סיליקון קלאב

    כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

    דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס