מאז הקמתה, השלימה החברה הישראלית גיוס של 25.5 מיליון דולר. NoTraffic מציעה פלטפורמת ניהול תנועה אוטונומית מבוססת ענן למערך הרמזורים ובעלת יכולת להפחית עומסי תנועה ותאונות דרכים באופן ניכר. את סבב זה הובילה Nielsen Ventures , ובהשתתפות קרן הון הסיכון Grove Ventures המצרפת את השותף ליאור הנדלסמן לדירקטוריון החברה, ענקית הביטוח מנורה, ומיטב דש ביחד עם המשקיעים הקיימים – lool ventures, Next Gear Ventures ו-North First Ventures. סבב הגיוס הנוכחי יסייע ל-NoTraffic להגדיל את הצוות באופן משמעותי ולחיזוק הפעילות הגלובלית
חברת NoTraffic הישראלית, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניהול תנועה, מודיעה היום על גיוס של 17.5 מיליון דולר נוספים ב-Round A, בהובלת Nielsen Ventures יחד עם Grove Ventures, חברת הביטוח מנורה ומיטב דש, ובהשתתפות המשקיעים הנוכחיים: lool ventures, Next Gear Ventures וNorth First Ventures.
הגיוס הנוכחי יאפשר ל- NoTraffic להתקדם בפעילותה, לגייס עובדים נוספים ולחזק את הפעילות הגלובלית הענפה שלה. במקביל, היא זוכה לאמונם של כמה מהשמות הגדולים בעולמות ההיי טק וההשקעות הישראלים והבינ"ל: ליאור הנדלסמן, שותף בקרן הון הסיכון המובילה Grove Ventures וממייסדי סולאראדג' יצטרף לדירקטוריון החברה וקרן הון הסיכון Nielsen Ventures שהובילה את הגיוס היא הקרן של לארס נילסן, מהשמות המוכרים של עמק הסיליקון שכיהן בתפקידי מפתח בחברות כמו Uber, WhatsApp ו-Dropbox.
הפיתוח הייחודי של החברה מציע פלטפורמת ניהול תנועה אוטונומית מבוססת ענן, בצירוף סנסורים מתקדמים המאפשרים תקשורת עם כלי הרכב (V2X) לצד זיהוי של כלל משתמשי הכביש – מכוניות, תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים והולכי רגל. למערכת יכולת להוביל להפחתת עומסי תנועה, פליטות מזהמים ותאונות דרכים באופן ניכר, כאשר הטכנולוגיה של NoTraffic מאפשרת חיבור של מערך הרמזורים לענן תוך פחות משעתיים והופכת אותו לרשת דיגיטלית ודינמית המנוהלת אוטונומית ע"י אלגוריתמים של בינה מלאכותית, תוך שהיא מסתמכת על דרישות הלקוח. בנוסף, היא מסייעת במניעת תאונות בין כלי הרכב להולכי הרגל, כלי רכב לא מחוברים ונהגים ש"גונבים" רמזורים אדומים.
חברת NoTraffic גייסה 25.5 מיליון דולרים עד היום ומעסיקה מעל 30 עובדים במשרדי החברה בתל אביב ובסן פרנסיסקו. עיריית פיניקס באריזונה בחרה והטמיעה את הפתרון של NoTraffic בצמתים הכי עמוסים בעיר, כמו גם מדינת קליפורניה שפרסה את המערכת בציר התנועה המרכזי בעמק הסיליקון El Camino Real, לקראת הטמעה רחבה יותר במדינה.
הפיתוח של NoTraffic מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה לראשונה אפשרות טכנולוגית לשיתוף מידע קריטי בין צמתי התנועה לבין כלי רכב מחוברים ורכבי מבחן אוטונומיים בזמן אמת. המערכת מאפשרת לראשונה ניהול מדיניות מתקדמת בעולם התחבורה, תוך תעדוף תחבורה ציבורית בהתאם לתפוסת האוטובוס, קדימות לתחבורת חירום או ציים לוגיסטיים וכן העדפה של הולכי רגל, קורקינטים ואופניים בדרכים. המודל העסקי של החברה מאפשר לראשונה לערים, יצרניות רכב ושותפים נוספים להנות משירותי תשתית באמצעות מודל SaaS פשוט להפעלה ללא צורך בהתקנת פתרנות חומרה נוספים.
״חברת NoTraffic משנה את הדרך בה מדינות, ערים ועיירות ״זזות״ במרחב״, ציין לארס נילסן. ״במקום להסתכל על הבעיות של גודש תנועה בעיר, החברה מסתכלת על ההזדמנויות של שיפור זרימת התנועה ע״י פתרון טכנולוגי שיודע לזהות כל משתמש בכביש ועובד לטובת כל משתמשי הכביש – העיריות, מהנדס התנועה, עסקים, רוכבי אופניים, הולכי רגל וכמובן נהגי הרכב. אני מתרגש להיות חלק מהמסע שלהם.״
טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל NoTraffic: "בעוד שרכבים הופכים למקושרים ואוטונומיים יותר, תשתיות כביש חכמות נמצאות בתחילת דרכן, ומתפתחות לקראתה של קפיצת מדרגה משמעותית בעידן כלי הרכב המקושרים והמרחב המחובר, כאשר הטכנולוגיה של NoTraffic מייצרת את הסביבה המתאימה לשלב הבא. הפלטפורמה של החברה זוכה כבר היום, לשמחתנו, לאמון וקרדיט מצד מחלקות התחבורה הגדולות בצפון אמריקה. סבב ההשקעה הנוכחי הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו, בעזרתו נוכל להעמיק את פריצת הדרך הטכנולוגית עליה מתבססים הפיתוחים שלנו ולתמוך בהרחבת הפעילות העסקית. זוהי תקופה משמעותית עבורנו, לאור קפיצת המדרגה שמאפשרת הפלטפורמה לשותפינו. אנו חווים עליה ניכרת בהיקף הפעילות, לקראת עתיד שיאפשר לראשונה למיליוני תושבים להנות מסביבה בטוחה ואפקטיבית".
ליאור הנדלסמן, שותף, Grove Ventures: "הטכנולוגיה של NoTraffic היא הזדמנות חד-פעמית לדיגיטליזציה שתשנה מן היסוד את הניהול של מערכות התחבורה בערי העתיד. אנו שמחים לחבור לצוות יוצא דופן שמאפשר את הקדמה בתחום חשוב כל כך באמצעות טכנולוגיה עמוקה המבוססת על IoT, יכולות AI, אוטמציה וניתוח מידע בזמן אמת, באופן התואם את תזת ההשקעות שלנו ב-Grove Ventures לשימת דגש מיוחד על תחומים העוברים מהפיכה דיגיטלית. אנו בטוחים כי הצוות יוצא הדופן של NoTraffic יוסיף לגדול ולצמוח כדי לשנות את תשתיות הכבישים והפיכתם ליעילים, זולים יותר לניהול, ירוקים ובטוחים יותר".
חברת NoTraffic מפתחת טכנולוגיה שמייצרת ״קפיצה בזמן״ לרמזורי התנועה, היישר למאה ה-21. המערכת של החברה מבוססת על אלגוריתם של בינה מלאכותית שיודעת לזהות, לקטלג ולמפות את כל משתמשי הדרך ונתיבי הנסיעה הצפויים שלהם – רכבים, תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים, קורקינטים חשמליים והולכי רגל. המערכת משלבת any-weather סנסורים המותקנים בצמתים, ביחד עם מרכז שליטה הפועל 24/7 אשר מעשיר את המידע של הסנסורים עם דאטה חיצוני המתקבל מרכבים ותשתיות מחוברות. בהתאם, המערכת יודעת לעדכן את תיזמון הרמזורים בזמן-אמת בצורה אוטונומית, כדי לשפר את זרימת התנועה בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש, מתן עדיפות לתחבורה ציבורית והולכי רגל, ולהוריד את מספר תאונות הדרכים בצמתים. החברה נוסדה בשנת 2017 ע״י טל קרייזלר, אוריאל כץ ואור סלע.