איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "ההכנסות ברבעון השלישי תאמו את ציפיותנו, ומשקפות את מיצובנו החזק בשוק ה- FOUNDRY"
נובה מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2013.
סך ההכנסות לרבעון השלישי של 2013 היו 25.8 מיליון דולר, עליה של 6% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2012, וירידה של 8% בהשוואה לרבעון השני של 2013.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2013 עמד על 51%, בהשוואה ל-53% ברבעון השלישי של 2012, ו -55% ברבעון השני של 2013
ההוצאות התפעוליות ברבעון השלישי של 2013 היו 10.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-9.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012, ו-12 מיליון דולר ברבעון השני של 2013.
על בסיס כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), החברה דיווחה על רווח נקי של 2.2 מיליון דולר, או רווח למניה בדילול מלא של 0.08 דולר למניה, ברבעון השלישי של 2013. זאת בהשוואה לרווח נקי של 2.9 מיליון דולר, או רווח למניה בדילול מלא של 0.11 דולר ברבעון השלישי של 2012, ורווח נקי של 2.8 מליון דולר, או רווח למניה בדילול מלא של 0.10 דולר, ברבעון השני של 2013.
על בסיס NON GAAP, שאינו כולל התאמות של נכסי מס נדחים, הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות והכנסה או הפסד הקשורים לציוד או מלאי שנפגע, החברה דיווחה על רווח נקי של 2.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013, או רווח למניה בדילול מלא של 0.10 דולר. זאת בהשוואה לרווח נקי של 3.7 מיליון דולר, או רווח למניה בדילול מלא של 0.14 דולר, ברבעון השלישי של 2012, ורווח נקי של 3.8 מיליון דולר, או רווח למניה בדילול מלא של 0.14 דולר, ברבעון השני של 2013.
סך יתרות המזומנים בסוף הרבעון השלישי של 2013 היה 100 מיליון דולר.
איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "ההכנסות ברבעון השלישי תאמו את ציפיותנו, ומשקפות את מיצובנו החזק בשוק ה- FOUNDRY. בסיס לקוחות ה-FOUNDRY הנרחב שלנו מייצר עבורנו ערך רב וממצב אותנו לקראת שנה נוספת בה נציג ביצועים העולים על כלל התעשייה ונדווח על תוצאות שיא בהכנסות.
אנו גם עומדים ביעד שלנו להתרחב לשלבי ייצור נוספים בטכנולוגיות מתקדמות, כפי שמתבטא לאחרונה בבחירת פתרונות המטרולוגיה שלנו ככלי המדידה העיקריים במספר שלבים בתהליך הייצור, כולל שלב ה – CMP וה – ETCH.
צבר ההזמנות החזק שלנו ברבעון השלישי משקף את הגידול בתפוקת הייצור שלקוחותינו חווים כמו גם את ההצלחה שלנו בהשגת שיתופי פעולה מוקדמים עם לקוחותינו בהאצת המעבר לטכנולוגיות ייצור מתקדמות. ברבעון השלישי הכרזנו על חדירה ללקוח חדש בתחום הזיכרונות, המוכיחה את הגברת הנוכחות שלנו בפלח שוק זה כחלק מהיעדים שהצבנו לעצמנו כחברה. אנו מרוצים מאוד מהעמידה ביעדים העסקיים שלנו ברבעון זה, אשר ממצבים אותנו היטב לקראת שנת 2014".
{loadposition content-related} |