• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    מעבדי INTEL XEON 6. צילום יחצ

    אינטל ו-AWS  מטיסות את מהירות הזיכרון בענן פי 2.5

    ממשל טראמפ הופך להיות בעל המניות הגדול ביותר באינטל. איור: אבי בליזובסקי באמצעות IDEOGRAM AI

    ארה"ב רכשה 10% ממניות אינטל תמורת 9 מיליארד דולר במסגרת יוזמת הטכנולוגיה של טראמפ

    שבבים תוצרת ארצות הברית. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אקונומיסט על השקעת הממשל באינטל: “סיליקון כל־אמריקני” הוא אשליה – שבבים אמריקניים יצליחו רק עם בעלות ברית

    נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ ומנכ"ל אינטל ליפ-בו טאן. איור אבי בליזובסקי באמצעות IDOGRAM.AI

    ממשל טראמפ דורש מניות באינטל – וזו רק ההתחלה: התקדים עלול לחול גם על יצרניות שבבים נוספות

    לוגו של אינפיניון על מבנה בעמק הסיליקון. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אינפיניאון השלימה את רכישת חטיבת ה-Automotive Ethernet של מארוול ב־2.5 מיליארד דולר

    יו"ר ומנכ"ל סופטבנק מאסיאיושי סאן. אילוסטרציה: depositphotos.com

    השינוי של Softbank או מדוע לכל הרוחות החליטה מעצמת התוכנה היפנית להשקיע 2 מילארד דולר באינטל?

    Trending Tags

    • בישראל
      מייסדי Atero. קרדיט: עומר הכהן

      אקזיט תוך שנה: Crusoe רוכשת את Atero הישראלית בכ-150 מיליון דולר

      אבי בקל, מנכ"ל TriEye. צילום: דייויד גארב.

      ‏TriEye ו-LITEON מקדמות פתרונות חישה ותצלום SWIR לרובוטיקה ולרכב

      ניר צוק, מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס במפגש הסיליקון קלאב, אפריל 2022. צילום: שמואל אוסטר

      דרמה בפאלו אלטו נטוורקס: המייסד ניר צוק פורש. המיקוד עובר ל-AI ולזיהוי זהויות

      אריק קילמן מנכל טיאסגי. קרידט באדיבות החברה

      TSG מסכמת רבעון שיא: צמיחה דו־ספרתית ומיקוד בפתרונות ביטחוניים־אזרחיים

      מנכ"ל PCB עובד שפירא. צילום: רועי מזרחי

      פי.סי.בי טכנולוגיות זכתה במכרז לזיווד אלקטרוני במגזר הרפואי; מכירות מוערכות בכ־23.7 מיליון דולר ב־2026

      עומר כילף, מנכ"ל אינוויז טכנולוגיות צילום: יחס"צ

      אינוויז מגדילה פי עשרה את היקף הייצור ומאיצה מעבר לייצור המוני בפברינט

      Trending Tags

      • מדורים
        • אוטומוטיב
        • בינה מלאכותית (AI/ML)
        • בטחון, תעופה וחלל
        • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
        • ‫יצור (‪(FABs‬‬
        • ‫צב"ד‬
        • ‫שבבים‬
        • ‫רכיבים‬ (IOT)
        • ‫תוכנות משובצות‬
        • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
        • תקשורת מהירה
        • ‫‪FPGA‬‬
        • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • מאמרים ומחקרים
      • צ'יפסים
      • Chiportal Index
        • Search By Category
        • Search By ABC
      No Result
      View All Result
      Chiportal
      • עיקר החדשות
        מעבדי INTEL XEON 6. צילום יחצ

        אינטל ו-AWS  מטיסות את מהירות הזיכרון בענן פי 2.5

        ממשל טראמפ הופך להיות בעל המניות הגדול ביותר באינטל. איור: אבי בליזובסקי באמצעות IDEOGRAM AI

        ארה"ב רכשה 10% ממניות אינטל תמורת 9 מיליארד דולר במסגרת יוזמת הטכנולוגיה של טראמפ

        שבבים תוצרת ארצות הברית. אילוסטרציה: depositphotos.com

        אקונומיסט על השקעת הממשל באינטל: “סיליקון כל־אמריקני” הוא אשליה – שבבים אמריקניים יצליחו רק עם בעלות ברית

        נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ ומנכ"ל אינטל ליפ-בו טאן. איור אבי בליזובסקי באמצעות IDOGRAM.AI

        ממשל טראמפ דורש מניות באינטל – וזו רק ההתחלה: התקדים עלול לחול גם על יצרניות שבבים נוספות

        לוגו של אינפיניון על מבנה בעמק הסיליקון. אילוסטרציה: depositphotos.com

        אינפיניאון השלימה את רכישת חטיבת ה-Automotive Ethernet של מארוול ב־2.5 מיליארד דולר

        יו"ר ומנכ"ל סופטבנק מאסיאיושי סאן. אילוסטרציה: depositphotos.com

        השינוי של Softbank או מדוע לכל הרוחות החליטה מעצמת התוכנה היפנית להשקיע 2 מילארד דולר באינטל?

        Trending Tags

        • בישראל
          מייסדי Atero. קרדיט: עומר הכהן

          אקזיט תוך שנה: Crusoe רוכשת את Atero הישראלית בכ-150 מיליון דולר

          אבי בקל, מנכ"ל TriEye. צילום: דייויד גארב.

          ‏TriEye ו-LITEON מקדמות פתרונות חישה ותצלום SWIR לרובוטיקה ולרכב

          ניר צוק, מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס במפגש הסיליקון קלאב, אפריל 2022. צילום: שמואל אוסטר

          דרמה בפאלו אלטו נטוורקס: המייסד ניר צוק פורש. המיקוד עובר ל-AI ולזיהוי זהויות

          אריק קילמן מנכל טיאסגי. קרידט באדיבות החברה

          TSG מסכמת רבעון שיא: צמיחה דו־ספרתית ומיקוד בפתרונות ביטחוניים־אזרחיים

          מנכ"ל PCB עובד שפירא. צילום: רועי מזרחי

          פי.סי.בי טכנולוגיות זכתה במכרז לזיווד אלקטרוני במגזר הרפואי; מכירות מוערכות בכ־23.7 מיליון דולר ב־2026

          עומר כילף, מנכ"ל אינוויז טכנולוגיות צילום: יחס"צ

          אינוויז מגדילה פי עשרה את היקף הייצור ומאיצה מעבר לייצור המוני בפברינט

          Trending Tags

          • מדורים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית (AI/ML)
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫שבבים‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • תקשורת מהירה
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
          • מאמרים ומחקרים
          • צ'יפסים
          • Chiportal Index
            • Search By Category
            • Search By ABC
          No Result
          View All Result
          Chiportal
          No Result
          View All Result

          בית מדורים ‫רכיבים‬ (IoT) סביט – המכונית שהיא דטה סנטר ומה אומרת הפריצה אליה על האינטרנט של הדברים

          סביט – המכונית שהיא דטה סנטר ומה אומרת הפריצה אליה על האינטרנט של הדברים

          מאת אבי בליזובסקי
          22 מרץ 2016
          in ‫רכיבים‬ (IoT), עיקר החדשות
          Kevin-Mahaffey1
          Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

          קווין מהאפי, ה-, CTO של חברת האבטחה המקוונת Lookout, מסביר כיצד הוא פרץ מכונית טסלה מדגם S.  "ההשערה שלנו היתה שטסלה משתמשת בתקנים רבים במכונית," אמר מהאפי. "לכן חשבנו שנאמר כי למרות שניסינו חזק ככל שיכולנו כדי לפרוץ אותה, לא הצלחנו כי שהם עשו עבודה טובה אבל טעינו
          .

          קווין מהאפי

          ביולי 2015, הפגינו שני חוקרי אבטחת סייבר בפני כתב המגזין WIRED כיצד הם יכולים לשלוט מרחוק בג'יפ צ'ירוקי לאחר פריצת מערכות הבידור המשולבת במתקפת "ניצול יום האפס". הדבר הוביל קרייזלר לקרוא ל-1.4 מיליון כלי רכב כדי לעדכן את מערכות האבטחה שלהם, בעלות ניכרה לשורה התחתונה של קרייזלר וכן גרצה הפריצה לפחד קולקטיבי ללקוחותיה.

          קווין מהאפי יוצא למסע אזהרה כדי שהמקרה לא ישוב יותר. כמייסד ו- CTO של ספק תוכנת אבטחת הסייבר  Lookout, מהאפי ושותפו למחקר מארק רוג'רס מחברת CloudFlare  החליטו לבדוק אם לא רק ג'יפ צ'ירוקי ניתן לפריצה. באוגוסט 2015, הם עשו זאת על טסלה מדגם S במטרה להסביר נושא מרכזי בביטחון התקני האינטרנט של דברים (IOT) בכנס CeBIT בהנובר, גרמניה, בשבוע שעבר אמר מהאפי  "מבין כל המכוניות המקושרות בחרנו בדגם S מסיבה אחת: הארכיטקטורה שלה חדשה מהיסוד; אין לה מורשת. ובנוסף, זולא מכונית, זה מרכז נתונים על גלגלים. "

          קווין מהאפי, ה-, CTO של חברת האבטחה המקוונת Lookout, מסביר כיצד הוא פרץ מכונית טסלה מדגם S.  "ההשערה שלנו היתה שטסלה משתמשת בתקנים רבים במכונית," אמר מהאפי. "לכן חשבנו שנאמר כי למרות שניסינו חזק ככל שיכולנו כדי לפרוץ אותה, לא הצלחנו כי שהם עשו עבודה טובה.'"

          כפי שהתברר, טסלה עשתה דברים רבים בצורה נכונה מנקודת המבט של אבטחת IT, אבל לא מספיק. הצמד צבר גישה למגוון של מערכות המידע הממוחשבים במכונית, ובסופט של דבר השניים גרמו לטסלה לעדכן את התוכנה מוטבעת על דגם S.

          לאחר שמהאפי ורוג'רס הודיע ​​לטסלה של הפרצות שלהם, החברה יצרה במהירות עדכוני תוכנה, אשר נשלחו באמצעות הענן לכל כלי רכב מדגם S כאילו היה פעולה שגרתית. הלקוחות לא נדרשו להביא את המכוניות שלהם למוסכים,  טסלה לא היתה צריכה לבזבז זמן וכסף על שירות, ולא הייתה נשורת יחסי הציבור רצינית מהאירוע.

           

          במכונית טסלה מדגם S משובצים שלושה שרתים נפרדים. אשכול Instrument (IC) ותצוגת מרכז המידע (CID) מריצים לינוקס;, המחשבים מופעלים באמצעות מערכת ההפעלה בזמן אמת FreeRTOS. כלומר כולם פועלים באמצעות קוד פתוח. התמונה באדיבות טסלה מוטורס.

           

          מהאפי אמר כי ישנם שלושה שיעורים חיוניים שצריכים להילמד מהפריצה הזו לדגם S של טסלה. שיעורים אלה חלים על מערכות ה- IT בכלל, אבל במיוחד במערכות IOT ההולכות ונפוצות ברחבי העולם. שיעורים אלה הם בעלי חשיבות חיונית משום שלתעשיות המפתחות את "הדברים" ב-IOT אין היסטוריה ב- IT או באבטחה מקוונת. "קל יותר להנדס [אבטחה] בתחילת פיתוח ואז לא יהיה צורך להוסיף טלאים.

          שיעור 1: יצירת תהליך עדכון חזק

          התקני מחשוב דורשים עדכונים על בסיס קבוע. ספקי ה-IT ולקוחותיהם מבינים זאת; הם הקימו מנגנונים נמצאים לשדרוגי תוכנה. התקני IOT אינם חסינים מהצורך בעדכוני תוכנה, אבל המערכת האקולוגית עבור שדרוגי תוכנה אינה ריכוזית, מאובטחת או מובנית בדרך כלל.

          מהאפי התעקש במצגת שלו על הצורך להנדס את התיקונים ולא להוסיפם מעל המערכת. "עדכוני תוכנה צריכים להיות מופציםלעתים קרובות, הם צריכים להיות בחינם למשתמש הקצה … ונדרשת לחיצה אחת או שתיים לכל היותר כדי להפעילם," אמר. צרכנים בדרך כלל מתעלמים מעדכוני תוכנה אם הם מסובכים ודורשים זמן רב.

          שיעור 2: ליצור מערכת אבטחה-מחוסנת

          אבטחה הייתה נושא מרכזי במושבי כנס סביט.. באחת הפגישות השתתף פוליטיקאי. יאן פיליפ אלברכט, חבר הפרלמנט האירופי מצפון גרמניה ממפלגת הירוקים, ומבקר חריף בסוגיות פרטיות דיגיטליות. הוא דוגל בתפקיד חזק לממשלה ב בהקמת תקני אבטחה עבור IOT.

          "לפני שמפתחים מערכות IOT צריכים להבטיח תשתית של אבטחה ופרטיות בתכנון של מוצרים אלה," אמר. "כדי להשיג זאת אנחנו צריכים שהרגולטורים יעשו את העבודה לפני כן."

          "חברות שעושות עסקים באירופה צריכות לדבוק בכללים. באירופה יש את תקן הזהב להגנה על נתונים. כל היצרנים חייבים להניח שהמכשירים שלהם יותקפו במוקדם או במאוחר. רוב המצטרפים החדשים צריכים להנדס עד כדי הפיכת המכשיר למבוצר כדי למנוע מראש את ההתקפה. כיום יש קירות גדולים מבחוץ ושום דבר לא מגן על החלק הפנימי," הצהיר מהאפי.

          כדי לסייע ליצרנים להבין את החשיבות של מה שהוא מכנה תכנון חסין, מהאפי מציע את המטפורה של הגוף האנושי. עור הוא רק את השורה הראשונה של ההתנגדות מפני מחלות; ישנה מערכת גדולה בגוף שלכל אחד מהחלקים שלה יש שיטה משלו להתמודד עם זיהומים. אבטחת IOT צריכה להיות מושגת על בסיס מערכתי ולא על ידי אמון בכך שהממשק החיצוני הוא בלתי חדיר. "אמון מוחלט יגרום לכך שההתקן יהיה פרוץ לחלוטין," אמר מהאפי.  חייבים ליצור חיישנים המנטרים העברות נתונים בין המערכות על מנת לעקוב אחר מה שקורה במקרה שמתרחשת הפרה.

           

          שיעור 3: לבודד רכיבים קריטיים

          חוזרים אל הגוף כאל מטאפורה ל-IOT. מהאפי ציין כי למערכת הקריטיות ביותר, המוח, יש שכבה מיוחדת משלה לביטחון – מחסום הדם-מוח. יצרני המכוניות ויצרנים של מכשירים אחרים בעלי חיבור לאינטנרט צריכים ליצור מחסום דם-מוח משלכם סביב השער של המערכת. דוגמה של תעשיה אחת המיישמת זאת היא תעשית התעופה.

           

          V-Wi-Fi לא יכול לדבר עם הטייס האוטומטי", אמר מהאפי. "הבלם שלך לא אמור להיות מסוגל לדבר עם דפדפן האינטרנט; וחשוב יותר, דפדפן האינטרנט שלך לא אמור להיות מסוגל לדבר עם הבלמים שלך. "

          שער המכשיר הוא החלק הכי חשוב של המערכת, ועליו תהיה הגנה חזקה ביותר. אי אפשר להסתמך רק על קיר גדול, ציין מהאפי ציין, אבל קיר גדול הוא התחלה טובה.

          {loadposition content-related}
          אבי בליזובסקי

          אבי בליזובסקי

          נוספים מאמרים

          אבי בקל, מנכ
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          ‏TriEye ו-LITEON מקדמות פתרונות חישה ותצלום SWIR לרובוטיקה ולרכב

          אמיר פנוש מנכ'ל סיוה. צילום באדיבות החברה
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          דירוג בינ"ל: סיוה שומרת על ההובלה העולמית בתחום ה-IP לקישוריות אלחוטית

          מצלמת עומק של Realsense. צילום יחצ - אינטל
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב אורבך יכהן כמנכ"ל

          ‫רכיבים‬ (IoT)

          פיסיבי מדווחת על הזמנה בהיקף 8.4 מיליון דולר

          הפוסט הבא

          העסקה שטאואר ג'ז לא כל כך רוצה שתדעו על קיומה

          כתיבת תגובה לבטל

          האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

          • הידיעות הנקראות ביותר
          • מאמרים פופולאריים

          הידיעות הנקראות ביותר

          • סופטבנק תשקיע 2 מיליארד דולר באינטל
          • Cadence ו-NVIDIA הופכות את ניתוח ההספק ב-AI לעניין…
          • ממשל טראמפ דורש מניות באינטל – וזו רק ההתחלה: התקדים…
          • אינפיניאון השלימה את רכישת חטיבת ה-Automotive…
          • טייוואן מעלה תחזית: תעשיית השבבים תצמח ב-22.2%…

          מאמרים פופולאריים

          • מסטארטאפ ניישן לסמיקונדקטור ניישן: כיצד הפכה ישראל…
          • היתרון הישראלי בסכסוך האיראני – לוחמה מדויקת…
          • ענבר דג – דג נדיר בתעשיית השבבים
          • אתגרי תכנון שבבים ב – 1.8 ננומטר
          • מקרה קלרנה : האם הרומן עם הבינה מלאכותית הסתיים בבגידה?

          השותפים שלנו

          לוגו TSMC
          לוגו TSMC

          לחצו למשרות פנויות בהייטק

          כנסים ואירועים

          כנסים ואירועים

          כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

          לחץ לפרטים

          הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

          הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


            • פרסם אצלנו
            • עיקר החדשות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • בישראל
            • צור קשר
            • צ'יפסים
            • Chiportal Index
            • TapeOut Magazine
            • אודות
            • מאמרים ומחקרים
            • תנאי שימוש
            • כנסים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫שבבים‬
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

            השותפים שלנו

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            No Result
            View All Result
            • עיקר החדשות
            • בישראל
            • מדורים
              • אוטומוטיב
              • בינה מלאכותית (AI/ML)
              • בטחון, תעופה וחלל
              • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
              • ‫יצור (‪(FABs‬‬
              • ‫צב"ד‬
              • ‫שבבים‬
              • ‫רכיבים‬ (IoT)
              • ‫תוכנות משובצות‬
              • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
              • ‫‪FPGA‬‬
              • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
              • תקשורת מהירה
            • מאמרים ומחקרים
            • צ'יפסים
            • כנסים
            • Chiportal Index
              • אינדקס חברות – קטגוריות
              • אינדקס חברות A-Z
            • אודות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • TapeOut Magazine
            • צור קשר
            • ChipEx
            • סיליקון קלאב

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            דילוג לתוכן
            פתח סרגל נגישות כלי נגישות

            כלי נגישות

            • הגדל טקסטהגדל טקסט
            • הקטן טקסטהקטן טקסט
            • גווני אפורגווני אפור
            • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
            • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
            • רקע בהיררקע בהיר
            • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
            • פונט קריאפונט קריא
            • איפוס איפוס