מנכ"ל טאואר-ג'אז ראסל אלוונגר: אנו במקום הראשון בעולם מבין כל מתחרותינו, יצרניות השבבים, בשיעור הצמיחה במכירות"
ראסל אלוונגר. אופטימי |
טאואר-ג'אז דיווחה על תוצאות טובות ברבעון השלישי של שנת 2015.הטאואר-ג'אז מדווחת על מכירות שיא של 244 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015, המשקפות צמיחה אורגנית של 23% לעומת שנה קודמת וצמיחה אורגנית של 28% בתשעת החודשים הראשונים של 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
כמו כן מדווחת החברע הל שיפור ניכר ברווחיות על בסיס GAAP: לרבות רווח גולמי של 55 מיליון דולר, פי 3.8 לעומת השנה הקודמת, רווח נקי בסך 14 מיליון דולר, המשקף צמיחה של 74% לעומת הרבעון הקודם ובהשוואה להפסד ברבעון השלישי אשתקד; וגידול של 26 מיליון דולר בכל מדדי הרווחיות על בסיסnon-GAAP ברבעון השלישי בהשוואה לשנה קודמת, לעומת עלייה במכירות של 18 מיליון דולר.
טאואר-ג'אז רשמה שיא ברווח הגולמי שהסתכם ב- 94 מיליון דולר, המייצג שיעור רווח גולמי של 38%, שיפור של 800 נקודות בסיס או 38% לעומת הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2014
עוד מדווחת החברה על EBITDA ברמת שיא של כל הזמנים בסך 63 מיליון דולר, המהווה עלייה של 69% לעומת שנה קודמת, רווח נקי בסך 58 מיליון דולר, המייצג שיעור רווח נקי של 24% ורווח בסיסי למניה בסך 0.74$;
ברבעון זה התקשרה טאואר-ג'אז עם לקוחות מובילים בהסכמים לפיהם הלקוחות שילמו לחברה מקדמות בסך 45 מיליון דולר כדי לשריין להם כושר ייצור על מנת לספק את הביקושים הגדלים של אותם לקוחות לשנים 2016 ואילך;
החברה גם הפגינה הפגנת איתנות פיננסית בזכות מאזן חזק, הכולל בין היתר הון עצמי ברמת שיא בתולדות החברה של 325 מיליון דולר, יתרת מזומנים בסך 155 מיליון דולר, חוב נטו בסך 134 מיליון דולר בהשוואה ל 348 מיליון דולר בסוף הרבעון המקביל אשתקד ויחס חוב נטו ל-EBITDA של 0.53
תחזית
טאואר-ג'אז מספקת תחזית מכירות לרבעון הרביעי, המסתיים ביום 31 בדצמבר 2015, בסך 252 מיליון דולר, בטווח של 5% כלפי מעלה או מטה, המשקפת גידול במכירות האורגניות של 21% ובמכירות הכלליות של 7% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2014.
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר: "תוצאות הרבעון השלישי היו חזקות והצלחנו לשבור את שיאי המכירות, הרווחיות וה- EBITDA שלנו תוך כדי המשך מגמת הגידול המשמעותי ברווח הנקי. אנו במקום הראשון בעולם מבין כל מתחרותינו, יצרניות השבבים, בשיעור הצמיחה במכירות בתשעת החודשים הראשונים של 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד עם שעור צמיחה כולל של 19% ושעור צמיחה אורגנית של 28% (לא כולל המכירות למייקרון ולפנסוניק). רשמנו רמות שיא גם מבחינת פרוייקטי הפיתוח של לקוחות והזכיה במוצרים חדשים (אותם אנו מודדים בעזרת כמות המסכות ו- design wins הנכנסים למפעלי הייצור): כמות המסכות וה- design wins עלו ב- 13% בתשעת החודשים הראשונים של 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שלושה לקוחות אסטרטגים התקשרו איתנו לאחרונה לשריון כושר ייצור עתידי במפעלי החברה לשנים 2016 ואילך, בתמורה למקדמות במזומן ששילמו לנו בסך 45 מיליון דולר."
אלוואנגר הוסיף: "העלייה המתמשכת באינדיקטורים לצמיחה ברת קיימא לטווח הבינוי והארוך המוכחת על ידי הגידול בכמות המסכות וה-design wins ושבירת השיאים בתחומים אלה, כפי שהוסבר לעיל, לצד תוצאות פיננסיות חזקות וצמיחה בקרב הלקוחות המרכזיים שלנו, תוך כדי היותם מתואמים עם יכולות הייצור של החברה והתכניות להרחבת כושר הייצור, מספקים הסתברות גבוהה מאד להמשך צמיחה משמעותית בשנים 2016 ולאחר מכן. תחזית המכירות לרבעון הרביעי עקבית עם המטרה שהצבנו ודווחנו עליה בעבר, להשגת מכירות בקצב שנתי של מעבר למיליארד דולר עם שיעורי רווחיות גבוהים תוך כדי יישום מודל פיננסי המביא לרווח נקי על בסיס GAAP. "
{loadposition content-related} |