המערכת מבצעת מעקב אחר מהימנות ושיפור ביצועים בכל שלב
פרוטאנטקס, חברה העוסקת בתחום פתרונות דיפ-דאטה (deep data) לאלקטרוניקה מתקדמת, הודיעה כי חברת Uhnder, המפתחתחיישני רדאר להדמיה דיגיטלית עבור מערכות ADAS ויישומי ניידות של הדור הבא, בחרה בפתרון הניטור שלה, Universal Chip Telemetry (UCT), על מנת לספק יכולות חיזוי ולהפיק תובנות על ביצועים, איכות, ומהימנות של הרדאר-על-שבב שלה, לאורך כל שלבי היצור והשימוש.
proteanTecs מספקת deep data המבוסס על טכנולוגיית טלמטריה-בתוך-שבב (UCT), שנותנת לראשונה נראות מבפנים. פלטפורמת הניתוח בענן של החברה מיישמת אלגוריתמים של למידת מכונה על נתוני המדידה המופקים מהמוניטורים שעל גבי השבבים, המוצבים בנקודות אסטרטגיות במהלך התכנון כך שיוכלו לספק תמונה רחבה ברזולוציה גבוהה על בריאות המערכת וביצועיה לאורך כל מחזור חייה. יצרני שבבים וספקי מערכות Tier 1 יכולים לצמצם את שיעור ה- DPPM (חלקים פגומים למיליון), לייעל את ביצועי המערכת ולנהל את טווחי המהימנות. לאחר פריסת המערכת בשטח, יצרני הציוד המקורי (OEM) יוכלו לבצע עדכוני OTA מבוססי-נתונים, לאבחן ליקויי ECU, לבצע תחזוקה מונעת, ולקבל התרעות על ליקויים עוד לפני שיש תקלה.
UCT של proteanTecs לביצועים מהימנים בנפחים גדולים
לדברי קרטיס דייויס, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת Uhnder ומייסד שותף: "תעשיית הרכב זקוקה ליכולת חישה טובה יותר ולמהימנות גבוהה כדי להגיע למערכת ADAS יעילה באמת ולאוטונומיה מלאה. ניטור ה-deep data באמצעות UTC של proteanTecs מספק ל-Uhnder נראות קריטית, לצד מעקב ביצועים שמאפשר חיזוי במהלך הייצור וכשהמערכת פועלת בשטח."
לדברי גל כרמל, מנהל חטיבת הרכב של proteanTecs, "Uhnder שילבה את העוצמה והגמישות של העיבוד הדיגיטלי בתוך חיישני הרדאר שלה. זה מאפשר יכולת תכנות מלאה, ובמקביל חישה מדויקת של רדאר ההדמיה הדיגיטלית. על ידי הטמעת ה-UCT של proteanTecs, Uhnder תוכל לחזק את הביצועים ואת פרופילי המהימנות הנחוצים לייצור סדרתי בנפחים גדולים."