• אודות
  • כנסים ואירועים
  • צור קשר
  • הצטרפות לניוזלטר
  • TapeOut Magazine
  • ChipEx
  • סיליקון קלאב
  • Jobs
מבית
EN
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • עיקר החדשות
    מטה אינטל בסנטה קלרה קליפורניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    אינטל מפטרת 5,000 עובדים נוספים בארה"ב כחלק ממדיניות "התייעלות אגרסיבית"

    שבב Jericho3-AI של ברודקום. צילום יחצ

    ברודקום ביטלה את המפעל בספרד – תמרור אזהרה לאירופה בשאיפתה לעצמאות שבבים

    מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג בכנס קומפיוטקס טאיוואן, 2023. צילום יחצ

    מנכ"ל אנבידיה מבקש רישיון לחדש את מכירת שבבי H20 לסין ומודיע על GPU חדש שתואם לרגולציות

    לוגו איגוד חברות השבבים -SIA

    הדוח השנתי של SIA: התאוששות הענף וחשש מהמכסים

    קיימות בתעשיית הטכנולוגיה. אילוסטרציה: depositphotos.com

    דו"ח חדש: ייצור שבבים ומרכזי נתונים חייבים לעבור לקיימות – לפני שהרגולציה תכפה זאת

    מיזוג MIPS לתוך גלובל פאונדריז. צילום יחצ גלובל פאונדריז.

    GlobalFoundries רוכשת את MIPS: מהפך בתעשיית שבבי ה־RISC

    Trending Tags

    • בישראל
      השקעות בהייטק הישראלי. נשארו למרבה המזל יציבות גם בזמן המלחמה. אילוסטרציה: depositphotos.com

      דוח חצי שנתי של סטארט־אפ ניישן: גידול חד בהשקעות הון סיכון וחזרה לעסקאות ענק

      מצלמת עומק של Realsense. צילום יחצ - אינטל

      RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב אורבך יכהן כמנכ"ל

      מערכת להחזרת שבבים שיוצרו על הירח לכדור הארץ. איור: אינטואיטיב מאשינס

      דרור בין: "הרחבת אנבידיה בצפון – הבעת אמון עמוקה בהייטק הישראלי"

      פרופ' אמנון שעשוע בהרצאה בכנס CES 2023. צילום: אבי בליזובסקי

      אינטל מוכרת מניות של מובילאיי בהיקף של 900 מיליון דולר תרד מ-88% ל-80% בעלות

      הלוויין דרור 1. איור: התעשייה האווירית

      שיגור מוצלח ללוויין הישראלי "דרור 1": צעד אסטרטגי לחיזוק ריבונות התקשורת של ישראל

      מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג "נכנס" לתוך המטהוורס. צילום יחצ

      אנבידיה חצתה את רף ה-4 טריליון דולר ובונה את עתיד ה-AI מישראל

      Trending Tags

      • מדורים
        • אוטומוטיב
        • בינה מלאכותית (AI/ML)
        • בטחון, תעופה וחלל
        • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
        • ‫יצור (‪(FABs‬‬
        • ‫צב"ד‬
        • ‫שבבים‬
        • ‫רכיבים‬ (IOT)
        • ‫תוכנות משובצות‬
        • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
        • תקשורת מהירה
        • ‫‪FPGA‬‬
        • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
      • מאמרים ומחקרים
      • צ'יפסים
      • Chiportal Index
        • Search By Category
        • Search By ABC
      No Result
      View All Result
      Chiportal
      • עיקר החדשות
        מטה אינטל בסנטה קלרה קליפורניה. אילוסטרציה: depositphotos.com

        אינטל מפטרת 5,000 עובדים נוספים בארה"ב כחלק ממדיניות "התייעלות אגרסיבית"

        שבב Jericho3-AI של ברודקום. צילום יחצ

        ברודקום ביטלה את המפעל בספרד – תמרור אזהרה לאירופה בשאיפתה לעצמאות שבבים

        מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג בכנס קומפיוטקס טאיוואן, 2023. צילום יחצ

        מנכ"ל אנבידיה מבקש רישיון לחדש את מכירת שבבי H20 לסין ומודיע על GPU חדש שתואם לרגולציות

        לוגו איגוד חברות השבבים -SIA

        הדוח השנתי של SIA: התאוששות הענף וחשש מהמכסים

        קיימות בתעשיית הטכנולוגיה. אילוסטרציה: depositphotos.com

        דו"ח חדש: ייצור שבבים ומרכזי נתונים חייבים לעבור לקיימות – לפני שהרגולציה תכפה זאת

        מיזוג MIPS לתוך גלובל פאונדריז. צילום יחצ גלובל פאונדריז.

        GlobalFoundries רוכשת את MIPS: מהפך בתעשיית שבבי ה־RISC

        Trending Tags

        • בישראל
          השקעות בהייטק הישראלי. נשארו למרבה המזל יציבות גם בזמן המלחמה. אילוסטרציה: depositphotos.com

          דוח חצי שנתי של סטארט־אפ ניישן: גידול חד בהשקעות הון סיכון וחזרה לעסקאות ענק

          מצלמת עומק של Realsense. צילום יחצ - אינטל

          RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב אורבך יכהן כמנכ"ל

          מערכת להחזרת שבבים שיוצרו על הירח לכדור הארץ. איור: אינטואיטיב מאשינס

          דרור בין: "הרחבת אנבידיה בצפון – הבעת אמון עמוקה בהייטק הישראלי"

          פרופ' אמנון שעשוע בהרצאה בכנס CES 2023. צילום: אבי בליזובסקי

          אינטל מוכרת מניות של מובילאיי בהיקף של 900 מיליון דולר תרד מ-88% ל-80% בעלות

          הלוויין דרור 1. איור: התעשייה האווירית

          שיגור מוצלח ללוויין הישראלי "דרור 1": צעד אסטרטגי לחיזוק ריבונות התקשורת של ישראל

          מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג "נכנס" לתוך המטהוורס. צילום יחצ

          אנבידיה חצתה את רף ה-4 טריליון דולר ובונה את עתיד ה-AI מישראל

          Trending Tags

          • מדורים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית (AI/ML)
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫שבבים‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • תקשורת מהירה
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
          • מאמרים ומחקרים
          • צ'יפסים
          • Chiportal Index
            • Search By Category
            • Search By ABC
          No Result
          View All Result
          Chiportal
          No Result
          View All Result

          בית מדורים ‫רכיבים‬ (IoT) ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה

          ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה

          מאת אבי בליזובסקי
          24 דצמבר 2017
          in ‫רכיבים‬ (IoT), עיקר החדשות
          Micha Risling
          Share on FacebookShare on TwitterLinkedinWhastsapp

          המעבר מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה. כך אומרים מיכה ריסלינג סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי וראש חטיבת הרכב ומסד אייל, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדיי החברה בראיון לCHIPORTAL.

           מיכה ריסלינג, ולנס. צילום יחצ

          ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה. כך אומרים מיכה ריסלינגסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי וראש חטיבת הרכב בולנס ומסד אייל,  סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדיי החברה בחברה בראיון לCHIPORTAL.

          ולנס כידוע אינה חברת סטרטאפ. החברה מהוד השרון מונה קרוב ל350 עובדים, ובשנים האחרונות היא מבצעת מעבר מתחום בו היא מובילת שוק – פתרונות האודיו וידאו המקצועי HDBaseT לשוק בעל צרכים דומים – אך מאופיין בתנאי סביבה קשים הרבה יותר – תחום הרכב (HDBaseT Automotive). המערכת מאפשרת העברה של וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר על גבי תשתית רשת זולה.

          מיכה ריסלינג, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, ולנס מסביר בשיחה עם CHIPORTAL: "תקן HDBaseT הפך למעשה לתקן בינלאומי בו עושות שימוש 200 חברות ובהן סמסונג פנסוניק, וכן יצרנים של ציוד כגון מקרנים ומערכות רבות. לפני שלוש שנים החלטנו שאנחנו מוכנים לאתגר הבא – לקחת את הטכנולוגיה הזו ולבצע את ההתאמות הנדרשות לעולם האוטומטיב. עולם הרכב עובר שינוי די קיצוני שדורש ארכיטקטורת חדשות, פתרונות חדשים, התמודדות עם בעיות שהתעשיה לא כל כך רגילה אליהם, דורשת חשיבה מחוץ לקופסה ובזה אנחנו מצוינים.

          בתערוכת CES תציג ולנס את הפיתוחים שלה בתחום הרכב לצד יצרניות רכב כגן דיימלר בנץ, טויוטה ועוד. "עולמות הרכב יהפכו להיות עולמות IT, כאשר יהיו במכונית האוטונומית חיישנים מכל מיני סוגים: מצלמות, רדאר, לידר, מעבדי ECU, גלאי בטיחות כדוגמת מובילאיי. במקביל, הרכב הופך למעצמה בידורית עם הרבה יותר מסכים,שבנוסף לצפיה בתוכן, כל מה שקיים היום ברכב – לוח שעונים, מכוונים, מחליפי המראות ועוד, יהיה מבוסס על מסכים.

          כל אלה צריכים תעבורת וידאו בין המערכות המייצרות את התוכן והמערכות המקרינות אותו, מה שהופך את הרכב לדטה סנטר על גלגלים. הקישוריות בתוך הרכב In Vehicle Connection הופך משמעותי. אם תמשיך להשתמש בטכנולוגיה הנוכחית, נהיה בבעית משקל משום שכבר היום כמות החוטים היא המרכיב השלישי בגודלו. כל התסבוכת הזו גם תגרום להתייקרות הרכב, וגם יהיה קשה להתמודד עם הרעשים שיש בתוך הרכב. ולכן נדרש שינוי גישה רדיקלי – את מה שאנחנו פיתחנו בשוק האודיו והוידאו המקצועי. אנחנו מאפשרים להם להעביר יותר תוכן על פחות כבלים.

          אם פעם היו צריכים כדי להעביר וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר שבב נפרד וכבלים ייעודיים. אנחנו יודעים לקבל את המרכיבים הללו, לרבב אותם ולשלוח אותם על כבל בודד, כאשר הקצה השני יודע לשחזר אותם. אבל מה שחשוב עוד יותר הוא שאנחנו מעבירים את זה על הכבילה הזולה ביותר ללא סיכוך. זה מוריד את העלויות והמשקל ומקל מאוד על ההתקנה. ואולם האתגר הוא שברגע שהזזנו את הסיכוך, החיבוריות הזו הרבה יותר רגישה להפרעות אלקטרומגנטיות ברכב. ומזה יש המון.

           

          Massad Eyal

          מסד אייל

          מסד אייל, אף הוא מולנס מוסיף: הייחוד של הטכנולוגיה שאנחנו יכולים להעביר קצבים גבוהים בתדרים גבוהים על כבלים ללא סיכוך. המערכת שלנו מבוססת על DSP ומעבדים. בין היתר אנחנו מאפשרים ליצרני הרכב לעשות דיאגנוסטיקה של הערוץ. כאשר בונים את הרכב ומתקינים את הקופסאות. עד היום כדי לראות שהכבלים מחוברים כמו שצריך עובר שם טכנאי עם ציוד בדיקה, מחבר, בודק תקינות. אצלנו ברגע שחיברנו בין הקופסאות שלנו והכבל, מיד הוא נותן דיאגנוסטיקה אם חוטים התקלקלו אם יש קצר – בזמן ההתקנה."

          "כל פעם שמדליקים את הרכיב הוא עושה בדיקה עצמית. ובזמן הנסיעה יש ניטור רצוף של טיב הערוץ זה מאפשר לתת לנהג אפשרות לדעת על שחיקה של טיב הערוץ. כבלים שנמצאים בתנועה, התנועה הזו עם הזמן גורמת לשחיקה בביצועי הכבלים. מכיוון שיש לנו הרבה כוח חישוב על ה-DSP אנחנו יכולים לתת דיאגנוסטיקה ליצרני המערכת ואז הנהג מקבל הודעה שצריך לטפל." זו רק דוגמה אחת לאמצעי שיגביר את בטיחות הרכב, שכן אנו עוסקים בחיי אדם."

          ריסלינג מוסיף עוד: "עולם הרכב הוא עדיין עולם שמרני, וכדי שחברה צעירה מישראל תוכל להתמודד שווה בין שווים עם גדולים צריך לבוא עם יכולות יוצאות דופן ועם ארגז כלים של המון יכולות שעוזר ללקוחות – יצרני הרכב והאינטגרטורים לאמץ אותך. בנוסף, יש לנו יכולות נוספות שמאפשרות לטכנולוגיה שלנו להוות את התשתית הכללית של הרכב – יכולות מיתוג שתאפשר לאותות להגיע מנקודה א לנקודה ב' ולנקודה ג. היא מאפשרת ליצרן רכב לבנות את כל הקישוריות ברכב, הפצת מידע שהוא לא תמיד מנקודה לנקודה, ודבר נוסף חשוב – שהולכים לעולם של נהיגה אוטנוומית, חשוב מאוד הבטיחות. איך אתה מבטיח שפתאום עם מערכת קורסת או נופלת הרכב לא מאבד שליטה כשאתה בונה את הארכיטקטורה יש המון יתירות. אתה צריך להיות מסוגל להעביר את האינפורמציה לנקודה א ולנקודה ב' כדי שאם מסלול אחד קורס יעבור במסלול החלופי. זה דורש הרבה יכולות ופורטופליו שלם של רכיבים."

          כדי להתמודד עם הרעשים אנחנו חייבים יכולות בסיס בכל הקשור ל-DSP ולהכיר את התקנים על בוריים – ממשקים כגון העברת ממשקי וידאו רבים, ממשקי אודיו, אותת מעורבים, בקרות, אינטרנט, לפתח אותם ולשפר אותם כי רוב הממשקים הללו הוגדרו ותוכננו7 למרחקים קצרים – מסנטימטרים בודדים ועד מטרים בודדים ואנחנו רוצים להעביר הכל על כבל באורך 15 מטרים."

          "אנחנו לוקחים את הרכיבים האלו למעבדות של יצרני רכב ואינטגרטורים והם מעבירים את הרכיבים מסע ייסורים שהמטרה לראות שהם מסוגלים לעמוד בזה ולאחרונה סיימנו בדיקות כאלה עם חותמת כשרות ואנחנו היום הטכנולוגיה היחידה בעולם שמסוגלת לעמוד בדרישות האלו בקצבים גבוהים מכמה מאות מגה . זו גאווה במיוחד שכשהתחלנו החברות הללו היו ספקניות, וזאת עוד בלשון המעטה. למעשה הם אמרו שזה בלתי אפשרית. זו דוגמה אחת לחדשנות ולביצוע של חברות טכנולוגיה ישראליות."

          {loadposition content-related}
          אבי בליזובסקי

          אבי בליזובסקי

          נוספים מאמרים

          מצלמת עומק של Realsense. צילום יחצ - אינטל
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב אורבך יכהן כמנכ"ל

          ‫רכיבים‬ (IoT)

          פיסיבי מדווחת על הזמנה בהיקף 8.4 מיליון דולר

          קישור לתמונת המוצר. קרדיט צילום: Tikkun Olam Makers- https://mediagraph.io/shares/3986d4f881fddf6e-playable
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          מערכת גיימינג תחזיר לפצועי המלחמה את המוטיבציה והשליטה 

          רוני פרידמן, מנהל מרכז הפיתוח של אפל בישראל בכנס ChipEx2025. צילום: לנס הפקות
          ‫רכיבים‬ (IoT)

          רוני פרידמן, מנהל מרכז הפיתוח של אפל בישראל חושף: כך ישראל תרמה לפיתוח ה-Vision Pro של אפל

          הפוסט הבא
          WhatsApp Image 2017 12 24 at 15.13.45

          חברת האלקטרוניקה "פלקס" פותחת מרכז ייצור במודיעין מכבים רעות

          כתיבת תגובה לבטל

          האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

          • הידיעות הנקראות ביותר
          • מאמרים פופולאריים

          הידיעות הנקראות ביותר

          • אינטל מוכרת מניות של מובילאיי בהיקף של 900 מיליון…
          • RealSense נפרדת מאינטל והופכת לחברה עצמאית: נדב…
          • דרור בין: "הרחבת אנבידיה בצפון – הבעת אמון…
          • דו"ח חדש: ייצור שבבים ומרכזי נתונים חייבים…
          • הדוח השנתי של SIA: התאוששות הענף וחשש מהמכסים

          מאמרים פופולאריים

          • היתרון הישראלי בסכסוך האיראני – לוחמה מדויקת…
          • ענבר דג – דג נדיר בתעשיית השבבים
          • מסטארטאפ ניישן לסמיקונדקטור ניישן: כיצד הפכה ישראל…
          • מקרה קלרנה : האם הרומן עם הבינה מלאכותית הסתיים בבגידה?
          • אתגרי תכנון שבבים ב – 1.8 ננומטר

          השותפים שלנו

          לוגו TSMC
          לוגו TSMC

          לחצו למשרות פנויות בהייטק

          כנסים ואירועים

          כנסים ואירועים

          כנס ChipEx2025 יערך ב-13-14 במאי, 2025. הכנס מיועד לכל העוסקים בתעשיית הסמיקונדקטור  כולל מהנדסים, מומחים מקצועיים ובכירים.

          לחץ לפרטים

          הרשמה לניוזלטר של ChiPortal

          הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו


            • פרסם אצלנו
            • עיקר החדשות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • בישראל
            • צור קשר
            • צ'יפסים
            • Chiportal Index
            • TapeOut Magazine
            • אודות
            • מאמרים ומחקרים
            • תנאי שימוש
            • כנסים
            • אוטומוטיב
            • בינה מלאכותית
            • בטחון, תעופה וחלל
            • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
            • ‫יצור (‪(FABs‬‬
            • ‫צב"ד‬
            • ‫רכיבים‬ (IOT)
            • ‫שבבים‬
            • ‫תוכנות משובצות‬
            • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
            • ‫‪FPGA‬‬
            • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬

            השותפים שלנו

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            No Result
            View All Result
            • עיקר החדשות
            • בישראל
            • מדורים
              • אוטומוטיב
              • בינה מלאכותית (AI/ML)
              • בטחון, תעופה וחלל
              • ‫טכנולוגיות ירוקות‬
              • ‫יצור (‪(FABs‬‬
              • ‫צב"ד‬
              • ‫שבבים‬
              • ‫רכיבים‬ (IoT)
              • ‫תוכנות משובצות‬
              • ‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
              • ‫‪FPGA‬‬
              • ‫ ‪וזכרונות IPs‬‬
              • תקשורת מהירה
            • מאמרים ומחקרים
            • צ'יפסים
            • כנסים
            • Chiportal Index
              • אינדקס חברות – קטגוריות
              • אינדקס חברות A-Z
            • אודות
            • הצטרפות לניוזלטר
            • TapeOut Magazine
            • צור קשר
            • ChipEx
            • סיליקון קלאב

            כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

            דרונט דיגיטל - בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס, בניית אתרי סחר, חנות אינטרנטית, פיתוח אתרים

            דילוג לתוכן
            פתח סרגל נגישות כלי נגישות

            כלי נגישות

            • הגדל טקסטהגדל טקסט
            • הקטן טקסטהקטן טקסט
            • גווני אפורגווני אפור
            • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
            • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
            • רקע בהיררקע בהיר
            • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
            • פונט קריאפונט קריא
            • איפוס איפוס