המערכת מתריעה מפני אי חגירת חגורות בטיחות ואף מפני שכחת ילדים כמו גם התראות נוספות, וכל זאת בשבב אחד, כאשר כיום נדרש שבב נפרד לכל משימה
VAYYAR מכריזה על פלטפורמת מכ"מ הדמיה 4 ממדי לרכב בחיישן יחיד שלדבריה משפרת את הבטיחות, מפחיתה את המורכבות, מפחיתה את הסיכון ומציעה חיסכון משמעותי בעלויות, ומשפרת את הבטיחות של כל דגמי הרכב. המערכת עוקבת אחר תא הנוסעים ומזהה נוכחות ילדים בתוספת תזכורות משופרות לחגורות בטיחות. המערכת גם עומדת בתקני הבטיחות המחמירים של האיחוד האירופי Euro NCAP.
כחלק מהמאמץ העולמי לשפר את הבטיחות ברכב, Euro NCAP מציגה קריטריונים מחמירים יותר של ניקוד בכל הפרוטוקולים, החל מ-2023. תכונת זיהוי נוכחות ילדים (CPD) תהיה שווה עד ארבע נקודות, בעוד הדרישה הקיימת עבור תזכורות חגורת בטיחות קדמית ואחורית (SBR) תהפוך לתכונה מוקדמת להשגת שלוש נקודות נוספות של מצב דייר (OS). הפתרון של Vayyar מאפשר לכלי רכב להרוויח את שבע נקודות הבטיחות הקריטיות הללו, תוך שיפור חוויית המשתמש על ידי מזעור אזעקות שווא.
בטיחות משופרת דרשה עד כה ריבוי חיישנים, דבר המייקר את מערכות ההתראה עבור יצני הרכב. עד כה נמכרו כ-22 מיליארד חיישנים בתוך רכב מדי שנה, כאשר IHS Markit צופה גידול של 40% בעלויות הקשורות לחיישנים בין השנים 2018 ל-2030. במסלול זה, ולאור תקני הבטיחות העולים במהירות, דגם רכב רגיל ידרוש כ-200 חיישנים עד 2030. מאמצי חומרה, תוכנה, חיווט, ECUs ואינטגרציה המקיפים כל חיישן מגדילים מאוד את המורכבות והעלויות, מה שמקשה על הגעה לבטיחות באיכות גבוהה.
Vayyar מאפשרת ליצרני הרכב (OEM) ול-Tier 1s להתגבר על אתגר זה באמצעות פתרון הבטיחות הראשון בתעשייה המספק רב-תכליתיות בפלטפורמת שבב יחיד. חברת הטכנולוגיה החלוצית פיתחה חיישן חסכוני במחיר נוח כמו חלופות נמוכות, מוכנות לייצור ומיועדת לאפשר נקודות בטיחות מרביותברכב עבור כל דגמי הרכב.
היישום של וירא מופעל על ידי מכ"ם יחיד על שבב (RoC), המשלב תכונות CPD ו SBR משופרות, טיפול בדרישות מרובות של תקן יורו NCAP 2023 באמצעות חיישן אחד בכל תא הנוסעים. הוא מחליף חיישנים קיימים רבים ברכב. הפתרון המשולב פועל ביעילות בכל תנאי התאורה ללא צורך בקו ראייה ואף יכול לזהות תינוק במושב המכונית ישן מתחת לשמיכה או ילד בכף הרגל. בניגוד למצלמות, החיישן גם שומר על פרטיות המשתמשים בכל עת,תחום של דאגה גוברת ברחבי תעשיית הרכב.
"עכשיו יותר מתמיד, בטיחות היא בראש סדר הארץ בכל רחבי התעשייה. זו הסיבה שיצרני הרכב בוחנים מחדש גישות מסורתיות רבות, כמו שימוש בעשרות חיישנים חד-פונקציונליים כדי לתמוך ביישומי בטיחות מרכזיים. רב תכליתיות על פלטפורמת שבב יחיד היא פרדיגמה חדשה שמוכנה להגדיר מחדש את האופן שבו אנשים חושבים על המערכת האקולוגית בתא הנוסעים", אמר איאן פודקמיין, ראש תחום הרכב ב-Vayyar. "אנו גאים להציע בטיחות ממדרגה ראשונה בעלות נמוכה יותר לכל כלי הרכב, כולל דגמים ברמה ההדרגתית."