השותפות תשלב את מאמצי הפיתוח של שתי החברות המבוססות על טכנולוגיית המוליכים למחצה D3GaN של VisIC. המוקד למאמצים המשותפים יהיה ביישומי קו 400 וולט, המכסים את הקטע הגדול ביותר בשוק הרכב החשמלי
ZF Friedrichshafen AG, ספקית מערכות לתחום הרכב, ו – VisIC Technologies הישראלית, המפתחת טכולוגית גליום ניטריד (GaN) ליישומי מתח גבוה לרכב, מכריזות על שותפות ליצירת הדור הבא של מערכות הטענה חשמליות בעלות ביצועים גבוהים ויעילים לרכבים.
השותפות תשלב את מאמצי הפיתוח של שתי החברות המבוססות על טכנולוגיית המוליכים למחצה D3GaN של VisIC. המוקד למאמצים המשותפים יהיה ביישומי קו 400 וולט, המכסים את הקטע הגדול ביותר בשוק הרכב החשמלי.
תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC, אמרה: "השותפות שלנו עם ZF לפיתוח ממירי כוח על בסיס גליום ניטריד בכלי רכב חשמליים ממחישה את פריצת הטכנולוגיה של גליום ניטריד בתעשיית הרכב. "טכנולוגיית D3GaN של VisIC פותחה בסטנדרטים אמינים וגבוהים הנדרשים בענף הרכב ומציעה את ההפסדים הנמוכים ביותר ל – Rdson. היא גם מפשטת את המערכת ומאפשרת פתרונות בעלי יעילות גבוהה למערכות כוח למכוניות במחיר סביר. זה בהחלט השלב הבא בכל הקשור לחישמול הרכבים."
"האימוץ המהיר של ZF של טכנולוגיית מוליכים למחצה בפער רחב, כמו סיליקון-קרביד וגליום ניטריד, הופך אותה למובילה בפיתוח מערכות החשמל היעילים ביותר. באמצעות שותפות המו"פ החדשה ZF ו – VisIC מעמיקה את המאמצים המשותפים הקיימים של כל אחת מהחברות ביישום מוליכים למחצה של גליום ניטריד לממירים." הוסיפה בקשט.
"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם VisIC ומשוכנעים שביחד נוכל לשפר עוד יותר את מערכות ההנעה החשמליות העתידיות המבוססות על טכנולוגיית גליום ניטריד", אומר ד"ר דירק ווליסר, סגן נשיא בכיר למחקר ופיתוח בחברת ZF Friedrichshafen AG. "מוליכי מוליכים למחצה של גליום ניטריד הם המפתח לשיפור נוסף של היעילות והביצועים של כלי רכב חשמליים, החל במכוניות היברידיות ועד מכוניות חשמליות מלאות. טכנולוגיה זו מציעה מהירות מיתוג טובה משמעותית יותר, שיפורי טווח וגם גודל חבילה קטן וקל יותר ובכך מורידה את עלות המערכת הכוללת. "