החברה מוסרת כי כספי הגיוס ישמשו לייצור המוני של מדבקות
חברות ענק בתחום הטכנולוגיה ומוצרי הצריכה השקיעו לאחרונה 20 מיליון דולר בחברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מדבקות בלוטות' שיכולות להפוך פריטים יומיומיים – כמו בגדים, ארנקים או חבילות אמזון – למכשירים "מחוברים" שניתן לעקוב אחריהם.
בין המשקיעים ב- Wiliot ניתן למצוא את קרנות הון הסיכון של פפסיקו ופרייסון. בשנה שעברה משכה החברה את תשומת ליבם של ענקיות הטכנולוגיה אמזון וסמסונג, שגיבו גם הם את וויליוט.
עם המזומנים החדשים, מנהלי החברה אומרים שהם מתכוונים לייצר המוני של מדבקות Bluetooth שלהם, ושיש להם הזמנות למאות אלפי יחידות מחברות מובילות.
החברה , הפועלת ממטות בסן דייגו ובישראל הוקמה על ידי שלושה מנהלים בכירים לשעבר ב- Wilocity, יצרנית שבבים שנרכשה על ידי קוואלקום תמורת 300 מיליון דולר בשנת 2014. הקשר התעשייתי המשיך לסטארט-אפ החדש, כשקוואלקום ונצ'רס היתה אחת המשקיעות הראשונות ב- Wiliot.
מאז הקמתה בשנת 2017, מתכננת Wiliot מעצב שבב bluetooth שיהיה מספיק קטן כדי להידבק על כל דבר – וזול מספיק כדי שיתייחסו אליו כאל מוצר חד פעמי. השבב שלהם הוא בגודל של בול דואר. אין לו סוללות והוא קולט את האנרגיה מאותות רדיו הממלאים את האוויר ממערכות Wi-Fi, Bluetooth וסלולר.
השבב של וויליוט יכול למדוד טמפרטורה, מיקום ולחץ אוויר ולהעביר את הנתונים חזרה לענן. כיום, לוויליוט המוצר שלה עובד ב 20 תוכניות פיילוט עם "מותגים מובילים בעולם", למרות שמנהליה סירבו לחשוף מי בוחן אותם.